Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksuaalivähemmistöjä halveksitaan?

Vierailija
07.09.2020 |

Olen kaappilepakko ja tiedän, että en saisi tuntea siten. Olen epäonnistunut ja huono ihminen ja jotain on mennyt kehityksessäni pahasti vikaan. Olen myös naisena epäkelpo, hieman liian ruma ja epäsuosittu. En ole koskaan saanut kumppanikseni edes naista juuri em. syistä.

Pride-tyyliset tapahtumat inhottavat, sillä ne ovat niin feikkejä. Oikeasti lähes kaikki edelleenkin kummastelevat seksuaalivähemmistöjä ja tuntevat sääliä ja inhoa heitä kohtaan. Silti teeskennellään suvaitsevaista. On hirveää kuulua seksuaalivähemmistöön. Ei saa koskaan kokea rakkautta ja saa vain tyytyä unelmointiin ja yksinäisyyteen. Se on arjen karvas totuus. Heterot porskuttavat ja saavat olla onnellisia. Lepakot joutuvat riutumaan kaipauksessa ja saavat vain uneksia rakkaudesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero eikä se kuule ole noin miten sanot, myös monet heterot ovat yksin, itsellä vain yksi suhde takana, ja sekin perustu sille et mies tunnusti olevansa vaan mun mieliksi suhteessa... Seksuaali vähemmistöjä ei kukaan halveksi, päin vastoin tuntuu olevan ns uusi normi...

Halveksin vaan niitä uniikki lumihiutaleita jotka keksii mitä hulluimpia nimityksiä sukupuoli käsitteille en normi homoja tai lesboja

Vierailija
2/4 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä satiiria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, millaisen näkökulman otat. Elämä näyttää synkän puolensa kenelle vain, jos päättäväisesti ajattelee miten on itse niin takamuksesta ja muut ihmiset  vielä sitäkin enemmän takamuksesta.

Heteroudestani huolimatta eipä ole tullut mieleeni vähätellä seksuaalivähemmistöjä. Edellytän, että sivistynyt ja hyvätapainen ihminen ymmärtää ihmisten erilaisuuden. Mutta voi olla, miten minä saan elää aika lailla hyvien ajatusten äärellä ja olen harhaan kasvatettu jo lapsena suhtautumaan ihmisiin kunnoittaen tai vähintääkin asiallisesti.

Vierailija
4/4 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä satiiria?

Ei, vaan totisinta totta.