Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kännykässä toinen numero minun nimellä

Vierailija
16.10.2013 |

Höh, tunnen oloni typeräksi. En ole lainkaan mustasukkaista tyyppiä ja yhdessäloakin on kestänyt jo lähes 25v. Tänään etsin kännykkääni ja kokeilin soittaa itselleni mieheni puhelimella. Hämmästyksekseni huomasi, että nimelleni oli laitettu kaksi numeroa. Toinen oli omani ja toinen 'työnumeroni'. En ole työelämässä ja numero oli minulle tuntematon. Toki soitin heti numeroon, mutta numero ei ollut käytössä. Mistähän mielestänne on kysymys? Vanha pano/toinen nainen? Vai annanko vain olla? Toisaalta olemme ihan hyvissä väleissä ja vastaavia huolia ei ole ollut. Lieneekö iskenyt viidenkympin villitys...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on toisen naisen numero. Eihän mies sitten erottaisi, kumpi teistä tekstaa. :)

Vierailija
2/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:46"]

Tuskin on toisen naisen numero. Eihän mies sitten erottaisi, kumpi teistä tekstaa. :)

[/quote]

Erottaahan, jos toisessa lukee hämäyksen vuoksi "Leena työnumero"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viimeistä numeroa on pankkikortin tunnusluku

Vierailija
4/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, älä palstalta. Kerro että yritit soittaa itsellesi löytääksesi kännykkäsi ja ihmettelit toista numeroa.

Vierailija
5/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:47"]

[/quote]

Kuinka monessa puhelimessa on nykyään numerotiedot tuollaisilla nimillä? Eiköhän lähes kaikissa ne ole muotoa Etunimi Sukunimi, jolloin työnumero syötetään saman nimen alle. Tällöin tekstiviestistä ei heti erota, tuliko se työ- vai omasta numerosta.

Vierailija
6/18 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kysyin ja vastaus oli sama kuin nelosen ehdotus, eli neljä viimeistä numeroa ovat pankkikortin Tunnusluku.Taidan olla niin rento, että uskon tuon ja voinhan aina mennä sen kortin kanssa tarkistamaan( tätä mieheni ehdotti).

Vierailija
7/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:55"]

[/quote]

Kuinka monessa puhelimessa on nykyään numerotiedot tuollaisilla nimillä? Eiköhän lähes kaikissa ne ole muotoa Etunimi Sukunimi, jolloin työnumero syötetään saman nimen alle. Tällöin tekstiviestistä ei heti erota, tuliko se työ- vai omasta numerosta.

[/quote]Mulla on ainakin

Vierailija
8/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:58"]

Itse asiassa kysyin ja vastaus oli sama kuin nelosen ehdotus, eli neljä viimeistä numeroa ovat pankkikortin Tunnusluku.Taidan olla niin rento, että uskon tuon ja voinhan aina mennä sen kortin kanssa tarkistamaan( tätä mieheni ehdotti).

[/quote]Toi on niin vanha kikka, että kyllä mä ainakin siihen uskoisin. Kuka olis niin hölmö, että syrjähypyn numeron tallettais puolison nimellä, siitähän jäis niin helposti kiinni, jos toinen ratsais puhelimen.

Vierailija
9/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]Mulla on ainakin

[/quote]

Ja minulla.

Vierailija
10/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja minulla. Koko nimi tai muu tunniste on sukunimikentässä, jonka mukaan nimet ovat luettelossa aakkostettuina.

Vierailija
11/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:49"]

[/quote]

Mä olisin ehdottanut samaa. Mulla on kaikki tärkeät koodit piilotettuna vanhojen luokakavereiden nimillä puhelimeen. Itse tiedät kyllä mikä nimi kuuluu mihinkin korttiin, mutta kukaan muu ei voi asiaa päätellä.

Vierailija
12/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 23:49"]

[/quote]

Mä olisin ehdottanut samaa. Mulla on kaikki tärkeät koodit piilotettuna vanhojen luokakavereiden nimillä puhelimeen. Itse tiedät kyllä mikä nimi kuuluu mihinkin korttiin, mutta kukaan muu ei voi asiaa päätellä.

Vierailija
13/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 00:19"]

... ja minulla. Koko nimi tai muu tunniste on sukunimikentässä, jonka mukaan nimet ovat luettelossa aakkostettuina.

[/quote]

Outoa. Mikset syötä tietoja siinä muodossa kun loogista on?

Vierailija
14/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Miten se sun napaas noin vitsisti kaivelee?

Vierailija
15/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös puhelimessa ole nimet siinä muodssa kun ne itse tallentaa. Mulla on henk. koht puhelimessa kaikkea höpsöä, kultarakas, Nassukka, Mutsi, jne. Kukaan ei pakota kirjoittamaan sitä Etunimi Sukunimi -muotoa :D

Vierailija
16/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

Tää on  mulle loogista. On ollut tässä muodossa jo 90 - luvulta asti.

Vierailija
17/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

Ootsä joku fossiili vai? En oo tollasta numeron tallenus tapaa nähny muilla, ku faijalla ja se on jo yli 65. :D

Vierailija
18/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta numero ei ollut käytössä !!! Unohda koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme