Suurin ikäero tuntemallasi pariskunnalla?
Mikä on suurin ikäero tuntemallasi tavis pariskunnalla? Minkä ikäisiä ovat nyt?
Kumpi vanhempi?
Ei tarvi vastata Danny ja Erika...Tosin ovat eronneet. Eikä Sauli ja Jenni....
Ihan vaan siis kaverin puolesta kyselen, kaveri on 42 ja ihastunut 26v neitiin. Voiko suhde toimia?
Kommentit (10)
Hohhoijaa... Ei ikä ole se määräävin tekijä ihmisten välisissä suhteissa. Kun aikuisista ihmisistä puhutaan, suurenkin ikäeron suhteet voivat toimia ja kestää.
Meillä on 15 vuotta ikäereoa eli melkein yhtä paljon kuin kaverillasi. Yhteen mentiin kun minä olin 19 ja mies 34. Suhde toiminut erinomaisesti jo yli 20 vuotta, nyt olen 46-vuotias ja mies 61.
Ei ole edes tämä suurin ero, suvussa on pariskunta, jossa sukulaismies erosi kuusikymppiisenä ja haki 23-vuotiaan thaikkuvaimon.
Omasta lähipiiristä isoin ikäero taitaa olla 18v. Mun puoliso on 14v mua vanhempi ja samalla ikäerolla on yksi toinenkin tuttavapariskunta. Yli 10v on kaikilla suhde kestänyt ja perheitä perustettu. Omalla kohdalla en sanoisi, että ikäero olisi missään edes näkynyt. Eniten ehkä jännittää sitten se aika, kun toinen jää eläkkeelle ja itse jatkaa vielä pitkään työelämässä. Terveydentila varmaan siinäkin tärkeä juttu, joskus hyvässä hapessa oleva 70+ jaksaa paremmin kuin normi viisikymppinen.
Varmaan ikää merkittävämpi juttu on se, että sopiiko elämäntilanteet ja tulevaisuuden suunnitelmat kuinka hyvin yhteen. Kiinnostuksesta mahdotonta sanoa, ikä on vain yksi muiden ominaisuuksien joukossa.
Mies on mua vanhempi. Kakskymppisenä ja kolmekymppisenä mulla oli mun ikäinen mies.
50&67
Kolmisenkymmentä vuotta, en tiedä tarkkaan. Nainen nuorempi, noin kolmekymppinen.
26v nainen ja mies 51v. Hyvä kaveri.