Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin deittisovellukseen menisin?

Vierailija
06.09.2020 |

En ole deittaillut vuosiin. Mikä olisi paras minulle? Olen 26v nainen ja etsin kilttiä, kunnollista, tavallista suomalaista miestä suhteeseen. Ikää miehellä saisi olla 27-39v. En halua yhden yön juttuja tai pelkkää seksisuhdetta, vaikka seksistä kovin pidänkin. Haluan, että vierelläni olevaan mieheen voi luottaa ja hänestä saa turvaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on kaikki, sinne siis

Tinderissä kaikki miehet etsii pelkkää seksiä. Ei sinne kannata siis mennä.

Mitä horiset? Minä löysin kyllä Tinderistä kunnon miehen, joka oli tosissaan liikkeellä! Kaikki yhteydenotot matcheiltä oli enimmäkseen fiksuja ja asiallisia, toisin kuin eräässä toisessa deittisovelluksessa. Profiilitekstillä voit vaikuttaa paljon.

Muistan lukeneeni tutkimuksesta, jossa havaittiin, että jos nainen kirjoittaa deitti-ilmoitukseensa "ei yhden yön juttuja", niin hän saa peräänsä keskimääräistäkin enemmän "saalistajamiehiä", jotka tykkäävät väsytystaktiikalla esittää naiselle olevansa kiinnostuneita, ja sitten kun vihdoin saavat seksiä, jättävät naisen pian sen jälkeen.

Sairasta!

Osa miehistä on. 

Vierailija
22/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluseksiä tekisi mieli. Jos siihen mennessä viimeistään löytyisi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluseksiä tekisi mieli. Jos siihen mennessä viimeistään löytyisi nainen.

:D

Vierailija
24/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko testannut kaikki miehet Tinderissä iästä ja asuinpaikasta riippumatta? Kiirettä pitänyt.

Suomi24:ssä viestirajoitus ilmaiskäyttäjällä ja paljon kuvattomia profiileja, mutta paljon käyttjiä. Badoossa rajallisesti käyttäjiä ja ulkomaalaisten suoiossa. Happypancakessä ok määrä käyttäjiä ja suomalaisiakin enemmän. OKCupid:ssa jonkin verran käyttäjiä ja ihan ok sovellus. Happn suppea määrä käyttäjiä ja vaatisi liikkumista kaupunkien keskustoissa. HotorNot tuntuu olevan Suomessa tosi vähän käyttäjiä Tinderissä eniten käyttäjiä, ihan ok sovellus joskin viestit jumittaa joskus.

Vierailija
25/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet ap ja minkälaisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita sulla on?

kysyy m34

Hki, pidän lukemisesta, elokuvista, musiikista, pukeutumisesta, maalaamisesta ja piirtämisestä. Teen omaa leikekirjaa.. Minulla ei ole muuta liikunnallista harrastusta, kuin yksin lenkkeily.

Olen työelämässä, ei lemmikkejä, en polta enkä juo humalahakuisesti. Olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti. Tulen toimeen ihmisten kanssa kuitenkin hyvin.

Olen pitkä, 178cm hieman pyöreä, en kuitenkaan vatsan seudulta. Laihdutan parhaillaan. Kauniiksi on kehuttu.

Kuulostat kivalta ja hki täälläkin, jos tekisi mieli tutustua enemmän niin voisit laittaa spostia pkseutu@luukku.com ja voin kirjoittaa itsestäni siellä lisää. Nyt nukkumaan.

m34

Älä nyt ainakaan tähän haksahda. Tää mies tunkee sähköpostiaan joka paikkaan pill*nkiilto silmissä. Kerran täällä joku varattu nainen avautui haluavansa pettää miestään ja tää tunki sinnekin sähköpostinsa. Jos kunnollista miestä etsit, tämä äijä ei ole sitä.

Vierailija
26/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä toisesta keskustelusta löytyy hyviä suosituksia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3866824/kunnollisen-miehen-loytaminen

Vierailija
27/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kun on tinderissä niin ihmetyttää kuinka paljon naiset ja tytöt etsii sugardaddyjä ja varatut naiset etsii salaseuraa ja varatut naiset pitää "kaikki ovet avoinna" ja etsivät parempaa miestä jonka luokse muuttaa vanhasta suhteesta suoraan

Vierailija
28/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset? Minä löysin kyllä Tinderistä kunnon miehen, joka oli tosissaan liikkeellä! Kaikki yhteydenotot matcheiltä oli enimmäkseen fiksuja ja asiallisia, toisin kuin eräässä toisessa deittisovelluksessa. Profiilitekstillä voit vaikuttaa paljon.

Muistan lukeneeni tutkimuksesta, jossa havaittiin, että jos nainen kirjoittaa deitti-ilmoitukseensa "ei yhden yön juttuja", niin hän saa peräänsä keskimääräistäkin enemmän "saalistajamiehiä", jotka tykkäävät väsytystaktiikalla esittää naiselle olevansa kiinnostuneita, ja sitten kun vihdoin saavat seksiä, jättävät naisen pian sen jälkeen.

Näinkö on? Täytyykin joskus koittaa, kun minä haluan vaan panna ja kaikki haluaa panon jälkeen parisuhteen. Kuitenkin aina ilmaisen selkeästi, että mistään suhteesta en ole kiinnostunut. Menee kuuroille korville.

Vierailija
29/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta!

Uskon tämän hyvin. Olen itse hyvin avoin ja kerron tutustuessa mitä etsin ja mitä en halua. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on mies käyttänyt hyväkseen minun sanomisia. Tekeytynyt sellaiseksi kuin etsin ja sitten kyllästyttyään ottanut käyttöön tuon "en halua" osaston. Esim. riitojen yhteydessä surutta hyökännyt minun kipeimpiin kohtiin. En tiedä ollenkaan miten miehiin pitäisi oikeasti tutustua ilman, että tulisi vain kasa pashaa päälle. N39

Vierailija
30/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako tavismies?

Vierailija
31/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot 26v ja etsit noin vanhoja miehiä? Kilteimmät, fiksuimmat ja komeimmat siinä 18-25v... mut sulle ikärajan tulis olla max 30v. Älä ota kurppaantunutta miestä.

Vierailija
32/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot 26v ja etsit noin vanhoja miehiä? Kilteimmät, fiksuimmat ja komeimmat siinä 18-25v... mut sulle ikärajan tulis olla max 30v. Älä ota kurppaantunutta miestä.

Tämä. Ne vanhemmat on just niitä hyväksikäyttäjiä useimmiten.

Vierailija
33/33 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on varmaan ainoa paikka josta löydät omanikäistäsi seuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi