Kunnollisen miehen löytäminen
Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.
Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miespainotteisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, vanhojen autojen rassaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi.
Jos ei halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä tai muista Match Groupin omistamista treffipalveluista (lihatiskeistä), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Happy Pancake, Reddit Personals (r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa täytyy olla itse aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.
Nämä havainnot perustuvat omiin kokemuksiini ja ovat siis välttämättä puutteellisia. Jos listoilta puuttuu jotain oleellista tai kiinnostaisi kasata vastaavat suositukset toisen sukupuolen näkökulmasta, niin parannusehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (64)
Minä haluan nähdä sen naisen joka vain miehenmetsästyksen takia kokeilee "laitteistoläheistä ohjelmointia" harrastuksena.
Tänne vaan joku AVmamma ohjelmoimaan kanssani Arduinoa! X-D
Miten näistä ap:n ehdottamista paikoista löytyy hyviä miehiä? Tässä ei ollut siihen vastausta.
Streotypiat kirjoitti:
Aloitus on naisten kannalta liian työläs. Pitäisi itse tehdä jotain eikä vain passiivisesti odotella, että prinssi saapuu valkealla ratsulla. Sitä paitsi miehethän huhun mukaan pelkäävät aloitteellisia naisia ja haluavat itse metsästää.
Iskin omani Tinderistä. Ei älynnyt säikähtää :D
Oon soittanu kitaraa iät ja ajat enkä oo kyllä huomannu tapaavani miehiä sen puitteissa, paitsi kerran kun menin oikean kitaranopettajan tunnille.
Täällä olis kunnollinen mies... saisinko yhteystiedot, kiitos:)
Jos nainen harrastaa fitnessiä ja meikkausta, saa kyllä hyvin miehiä vaikka mitään yhteistä harrastusten osalta ei olekaan. Miehet kyllä arvostaa näitten harrastuksien tulosta. Kunnollisia toki sit vähemmän.
Varmin tapa löytää kunnollinn mies, on aloittaa purjehdusharrastus. Kaikki purjehtivat miehet ovat kunnollisia.
Kokeilkaa rukoilla Jeesukselta johdatusta sen oikean löytämiseen, mulla toimi! :)
Vierailija kirjoitti:
Miten näistä ap:n ehdottamista paikoista löytyy hyviä miehiä? Tässä ei ollut siihen vastausta.
Kyllä ne aina baarit ja tinderit voittaa. Lisäksi näkee, että mies harrastaa ja puuhailee ilman juopottelua.
Ja se aloiteko saa yhtäkkiä toisen kiinnostumaan tyhjästä profiilista? On se naisil helppoo.
Streotypiat kirjoitti:
Aloitus on naisten kannalta liian työläs. Pitäisi itse tehdä jotain eikä vain passiivisesti odotella, että prinssi saapuu valkealla ratsulla. Sitä paitsi miehethän huhun mukaan pelkäävät aloitteellisia naisia ja haluavat itse metsästää.
No sehän tässä riittää, että naiset ymmärtävät tulla sinne missä miehet ovat. Luulen, että luonto hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan nähdä sen naisen joka vain miehenmetsästyksen takia kokeilee "laitteistoläheistä ohjelmointia" harrastuksena.
Tänne vaan joku AVmamma ohjelmoimaan kanssani Arduinoa! X-D
Voisitko kertoa miten tämä pitää tehdä?
https://www.mikrobitti.fi/neuvot/nain-poistat-onedriven-windows-10sta/e…
Kysyykö koodia automaattisesti vai milloin se pitää antaa?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kunnollinen mies.
Ajatuksissani oli sellainen mies, joka ei pyöri baareissa juopottelemassa ja harrastamassa irtosuhteita. Tämän ei luulisi olevan mikään kovin kiistanalainen määritelmä, vaikka siitä jotkut saattavatkin olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Streotypiat kirjoitti:
No sehän tässä riittää, että naiset ymmärtävät tulla sinne missä miehet ovat. Luulen, että luonto hoitaa loput.
Tämä oli juurikin ajatus. Vaikeinta on ihmisten löytäminen.
Olisi vastavuoroisesti kiinostavaa tietää mitkä harrastukset ovat sellaisia, joiden parista löytyy harvoin muita kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja se aloiteko saa yhtäkkiä toisen kiinnostumaan tyhjästä profiilista? On se naisil helppoo.
Jos joku kiinnostuu minusta, niin on erittäin todennäköistä, että tutustumisen myötä myös minä kiinnostun hänestä. Ainakin tähän asti homma on aina toiminut näin.
Eikö nuo ole kotona harrastettavia harrastuksia suurin osa? Ja jossain frisbee golfissakin yleensä oikein odotetaan että samalla korilla ei ole ketään ennen kuin sinne mennään.
Ongelma on se että mies hakee parisuhdetta eri syistä kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa löytää kunnollinn mies, on aloittaa purjehdusharrastus. Kaikki purjehtivat miehet ovat kunnollisia.
Oon samaa mieltä. Joskus keittiölläkun oli töissä, siellä kävi syömässä sellainen mies joka harrasti purjehtimista, oli tosi hiljainen mutta asiallinen. Sitten kun mulla työt oli loppumassa niin hän antoi mulle lapun johon oli kirjoittanut ihanasti... Harmittaa vieläkin kun en edes selittänyt miksen ota yhteyttä. Mutta mulla on mies ja lapset.
Mutta voin vaikka lyödä vetoa et siinä olis ollu kunnon mies eikä turhan puhuja.
Vierailija kirjoitti:
No, porukat harrastaa juuri frisbeegolfia,rannoilla kulkemista,metsäpyöräilyä,maantiepyöräilyä,valokuvaamista,ihan tavallista kävelyä,metsäleirejä,piirtämistä,instagramiin tuloksia,nettipelejä,ruuanlaittoa,hienoja oluita,matkailua kotimaassa ihan bussilla ja junilla,elokuvia,pubi-iltoja,konsertteja,no tosin vähemmän nyt......sinne vaan sekaan. Eivät ole mitään luusereita vaan ihan kunnon ammateissa,opiskelleita nuoria. Yksikin harrastaa rintamamiestaloa,korjailee sitä ja hoitaa hyötykasvipenkkejään!
Laajentakaa,ei ne kaikki tosiaan istu iltojaan kapakoissa.
Miten näin hyvään avaukseen ei ole tullut yhtään kommenttia???