Ihastutteko te aina ensi tapaamisella?
Miten toimia tinder-maailmassa jos ei kertakaikkiaan pysty ihastumaan ensisilmäyksellä? Eikä toisella eikä kolmannellakaan? Kannattaako tavata samaa kumppania useita kertoja jos ei herää muita kuin kaverillisia tunteita? Ja miten torjua sitten mahdollisen kumppanin yritykset halaukseen/pussailuun heippoja sanoessa? Alkavat varmaan hermostua jos kolmansillakaan treffeillä ei halua edes halata, tai ainakaan ollenkaan siirtyä kaverillisesta halauksesta mihinkään muuhun? Vai tapailenko vain vääriä miehiä kun ei kiinnostus herää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut mieheni aina livenä ja heti tuntenut jotain.
Oon aika nirso niin en tiedä toimisko mulla tinder ollenkaan kun ei siinä heti kuvasta näe onko kiinnostunut. Ja joo ei varmaan kaivattu tämmöstä vastausta..
Juu kyllä pitää olla muutakin kuin kuva. Mä mietin jopa että toimisiko entisaikojen kirjeenvaihto paremmin, no tosin kyllä siinäkin tuli kuva kirjeessä.
En ihastu koskaan heti. Kuitenkin toisissa on tietty tuttuuden tunne ja tuntee vetoa. On miellyttävää olla seurassa. Aito ihastuminen syntyy tutustumisen myötä jos syntyy.
Ainakin aloittajan kannattaa mainita, että lämpeää hitaammin niin vastapuoli tietää toimia sen mukaisesti. On mullekin noin sanottu ja olen ymmärtänyt sen jollain tasolla, että ei kannata odottaa fyysistä läheisyyttä aivan heti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä muualla voi tavata uusia ihmisiä paitsi tinderissä? Olen sinkkuäiti, töissä ja lasten kanssa suuren osan ajasta ja lopun ajasta omissa (naisvaltaisissa) harrastuksissani tai lataamassa akkuja ihan yksin. Ei huvita käydä baareissa tai tapahtumissa vain siksi että häviävän pienellä todennäköisyydellä saattaisin tavata jonkun kiinnostavan ihmisen. Suurin osa mun ikäisistä on varattuja ja tuntuis hölmöltä mennä johonkin tapahtumaan etsimään miestä. Tinder tuntuu siihen kätevämmältä koska siellä ollaan rehellisesti sitä varten. Tai olisko suosistella jotain muuta sovellusta ton Tinderin sijaan?
Onhan noita. Parempi s24 on kuin tinder. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, ellet pelkkää seksiä hae.
Kyllä, ensitapaamisella tai ei ollenkaan. Kemiaa joko on tai ei (ja tarkoitan fyysistä, eli että voisi kuvitella kajoavansa toiseen seksuaalisesti). Toki voi olla kaverikemiaa mutta ei siitä parisuhdetta tule!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ensi näkemällä. Pitää tuntea ensin hyvin.
Siinä ongelma Tinder-maailmassa.
Juuri tuon takia en usko että Tinder tms. on minulle sopiva juttu. Ihastumiseen voisi mennä niin pitkä aika, että se toinen osapuoli kyllästyisi odotteluun.
En. Ihastun hitaasti eikä minulla ole mitään tiettyä ihmistyyppiä mihin ihastun. Ensivaikutelmakaan ei oikein anna viittaa asiasta, olen ihastunut pari kertaa ihmisiin joita inhosin ensin. Oikeastiko ihastutte noin nopeaan? Koen että itselläni on jo niin syvät tunteet pelissä ihastumisvaiheessa että sekoaisin jos tykästyisin jokaiseen tinderissä vastaan tulevaan tyyppiin.