Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastutteko te aina ensi tapaamisella?

Vierailija
06.09.2020 |

Miten toimia tinder-maailmassa jos ei kertakaikkiaan pysty ihastumaan ensisilmäyksellä? Eikä toisella eikä kolmannellakaan? Kannattaako tavata samaa kumppania useita kertoja jos ei herää muita kuin kaverillisia tunteita? Ja miten torjua sitten mahdollisen kumppanin yritykset halaukseen/pussailuun heippoja sanoessa? Alkavat varmaan hermostua jos kolmansillakaan treffeillä ei halua edes halata, tai ainakaan ollenkaan siirtyä kaverillisesta halauksesta mihinkään muuhun? Vai tapailenko vain vääriä miehiä kun ei kiinnostus herää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ensi näkemällä. Pitää tuntea ensin hyvin.

Siinä ongelma Tinder-maailmassa.

Vierailija
2/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut mieheni aina livenä ja heti tuntenut jotain.

Oon aika nirso niin en tiedä toimisko mulla tinder ollenkaan kun ei siinä heti kuvasta näe onko kiinnostunut. Ja joo ei varmaan kaivattu tämmöstä vastausta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tinderiä, mutta tunnistan oman ihmiseni kyllä ensi hetkestä kun alamme jutella. Ja nimenomaan ”at first personality”, ei ”first sight”.

Vierailija
4/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: älä ole Tinderissä. Kaikki ne on loppuun käytettyä roskaa siellä.

Vierailija
5/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun heti jos olen ihastuakseni. Mulla ei ole mitään intressejä tavata uudelleen henkilöä, johon en ihastu heti ekalla tapaamisella.

Vierailija
6/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mieheeni ensisilmäyksellä IR. 35 vuotta yhdessä.koskaan en ole ollut ihastunut kehenkään muuhun.

Vierailija
7/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku näyttää heti ensisilmäyksellä potentiaaliselta kumppniehdokkaalta tai sitten ei. Tutustumisvaiheessa useimmiten tulee vastaan jotain sellaista, että mielenkiinto katoaa. En muista koskaan, että joku ei ensin olisi kiinnostanut, mutta alkanut kiinnostaa pikkuhiljaa.

Vierailija
8/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä muualla voi tavata uusia ihmisiä paitsi tinderissä? Olen sinkkuäiti, töissä ja lasten kanssa suuren osan ajasta ja lopun ajasta omissa (naisvaltaisissa) harrastuksissani tai lataamassa akkuja ihan yksin. Ei huvita käydä baareissa tai tapahtumissa vain siksi että häviävän pienellä todennäköisyydellä saattaisin tavata jonkun kiinnostavan ihmisen. Suurin osa mun ikäisistä on varattuja ja tuntuis hölmöltä mennä johonkin tapahtumaan etsimään miestä. Tinder tuntuu siihen kätevämmältä koska siellä ollaan rehellisesti sitä varten. Tai olisko suosistella jotain muuta sovellusta ton Tinderin sijaan?

Vierailija
9/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tunsin jo ensitapaamisella. Toisaalta minä en mene edes tapaamaan jos en ole jo kiinnostunut mikä taitaa olla meidän ero.

Vierailija
10/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä, mutta tunnistan oman ihmiseni kyllä ensi hetkestä kun alamme jutella. Ja nimenomaan ”at first personality”, ei ”first sight”.

No wow mitä KIKKAILUA KIELILLÄ 😂😂😂😂🤦🏼‍♀️

EN IHASTU välittömästi miekkosiin. Kann-abiseksän nähdessäni reaktio oli EI TODELLAKAAN. Myöhemmin ihastuin.

Tämänhetkinen miekkonen vaikuttaa potentiaaliselta, vaikken ole tavannut häntä vielä enkä edes kuullut ääntään XD. Mutta hän on selkeästi erilainen, hyvällä tavalla!

Mutta varmasti en hänenkään välittömästi ihastu XD.

Vierailija
11/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu kovin helpolla. Nettideiteilla fiilistelen viihdynkö toisen seurassa ja koenko hänet kiinnostavana. Tältä pohjalta osaltani päätän haluanko tavata uudestaan.

Vierailija
12/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneenkään siis!! Mikä hitto tätä luuria vaivaa XD.

Vierailija
13/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä muualla voi tavata uusia ihmisiä paitsi tinderissä? Olen sinkkuäiti, töissä ja lasten kanssa suuren osan ajasta ja lopun ajasta omissa (naisvaltaisissa) harrastuksissani tai lataamassa akkuja ihan yksin. Ei huvita käydä baareissa tai tapahtumissa vain siksi että häviävän pienellä todennäköisyydellä saattaisin tavata jonkun kiinnostavan ihmisen. Suurin osa mun ikäisistä on varattuja ja tuntuis hölmöltä mennä johonkin tapahtumaan etsimään miestä. Tinder tuntuu siihen kätevämmältä koska siellä ollaan rehellisesti sitä varten. Tai olisko suosistella jotain muuta sovellusta ton Tinderin sijaan?

Nykyisten mediatietojen mukaan lähikauppa on uusi paikka, missä sinkkunaiset iskevät vetreitä setämiehiä. Sinne rohkeasti sekaan vain!

Vierailija
14/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensitapaamisella tartte ihastua, itse oon ainakin hitaastilämpiävä. Riittää että kiinnostuu.

Oon tavannut rakkaani siellä pahamaineisessa tinderissä kuten moni muukin. Mulle raja oli se, tuleeko olo et toista vois suudella, ja mieluiten suutelinkin nopeasti. Siitä sen kyllä tietää, syntyykö jotain vai ei, en jaksanut nähdä ihmistä viikkoja vain todetakseni, että fyysistä kemiaa ei olekaan. Joskus taas se toisen kosketus on taika, joka tuntuukin juuri oikealta ja kertoo, että kyseessä on muutakin kuin ystävyys.

Mut jos eka treffeillä suutelukin tuntuu tympeältä ajatukselta, en suutelisi enkä toisille lähtisi.

Vierailija
15/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kaupassa ihastus heräis sen nopeammin kuin tindertreffeiläkään. Pitäis tuntea pitempään ja sit vähitellen kaveruus muuttuis ihastukseks ja parhaassa tapauksessa molemminpuoliseks. Mutta kuinka saavuttaa tällainen tilanne tinderin kanssa?

Vierailija
16/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No wow mitä KIKKAILUA KIELILLÄ 😂😂😂😂🤦🏼‍♀️

EN IHASTU välittömästi miekkosiin. Kann-abiseksän nähdessäni reaktio oli EI TODELLAKAAN. Myöhemmin ihastuin.

Tämänhetkinen miekkonen vaikuttaa potentiaaliselta, vaikken ole tavannut häntä vielä enkä edes kuullut ääntään XD. Mutta hän on selkeästi erilainen, hyvällä tavalla!

Mutta varmasti en hänenkään välittömästi ihastu XD.

On niitä sanontoja, jotka ei käänny sujuvasti suomeksi. Että 🤦🏻‍♀️ ihan vaan itelles ja miekkosilles.

Vierailija
17/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ensi tapaamisen jälkeen keneen voin ihastua ja keneen en. Jostain syystä tämä on aina ihan selvää, jotain kemiahommaa tai muuta. Varsinaisesti ihastun yleensä sitten vähän hitaammin.

Vierailija
18/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten mediatietojen mukaan lähikauppa on uusi paikka, missä sinkkunaiset iskevät vetreitä setämiehiä. Sinne rohkeasti sekaan vain!

Voisi ruokakaupassa nainen olla alasti ja luultavasti pyytäisi anteksi ja ottaisin haluamani tuotteen naisen vierestä jatkaen matkaani.

Vierailija
19/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kaupassa ihastus heräis sen nopeammin kuin tindertreffeiläkään. Pitäis tuntea pitempään ja sit vähitellen kaveruus muuttuis ihastukseks ja parhaassa tapauksessa molemminpuoliseks. Mutta kuinka saavuttaa tällainen tilanne tinderin kanssa?

Onnistui niinkin yksinkertaisella kikalla kuin jutella sen toisen kanssa ennen tapaamista. Siinä sitten oli jo jossain määrin tuttu ja kiinnostava ihminen edessä kun ensimmäisen kerran kohdattiin.

Vierailija
20/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat suomea ja englantia sekaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän