Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljainen vauva vatsassa

Vierailija
16.10.2013 |

Osaako joku veikata, miksi mun vauvani (rv24) on ollut muutaman päivän huomattavasti aiempaa vaisumpi? Liikkuu kyllä sen verran, ettei hengissä olemista tarvitse epäillä. Mutta liikkeet ovat muuttuneet jotenkin vaimeammaksi ja vähemmän teräviksi kuin esim viime viikolla. Myös niiden määrä on mielestäni vähentynyt huomattavasti.

voiko olla että vauvalle on viikossa tullut niin paljon kokoa lisää, että tilanahtaus tekee liikkeistä vaimeampia? Tai voiko vauvan asento vaikutttaa näin paljon? Aiemmin oli pää alaspäin / alaviistoon ja potki ylävatsaan. Nyt tuntuu kääntyneen pää ylöspäin ja potkut tuntuvat enimmäkseen ihan alhaalla, häpyluun tuntumassa ja osittain virtsarakossa / muutenkin ns. takaseinän puolella, jolloin niitä ei ole niin helppoa erottaa suoliston liikkeistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa! Itse huomasin viikolla 23-24 saman asian. Googlailin ja huomasin, että muillakin vauva vähän rauhoittunut just noilla viikoilla. Itse olen nyt 33+, ja kaikki on ainakin hyvin edelleen. Vauva on vaan paljon rauhallisempi kuin sisaruksensa. Välillä säukäyttelee. Tsemppiä odotukseen:)

Vierailija
2/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen, huojentavaa kuulla! Tsemppiä sinullekin loppuraskauteen :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi rauhallinen vauva koko odotusajan oikeastaan. Ei mitään monotusta oikeastaan ollenkaan, enemmän sellaista muljauttelua. Välillä liikkeitä tuntui tosi huonosti ja se tietenkin stressasi. Nyt vauva on 3 kk ja on edelleen tosi rauhallinen tyyppi, nukkunut yötkin jo reilun kuukauden ikäisestä.

Vierailija
4/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennonmuutos varmasti vaikuttaa ainakin osin. Sen takia potkut ja liikeet saattavat osua esimerkiksi istukkaan tai juuri suolistoon, jolloin tunnet ne vaimeammin :)