Miksi jotkut luulevat, että Dumle = Dumble?
Kommentit (74)
Siis miten se pitää lausua? Ja miksi?
Googlasin tän ku ärsytti. Samat tyypit jotka menee salille, tekee yleisliikkeitä ja sit ilmoittaa tehneensä ”burbeetä”. Stn se on ”yleisliike” tai ”burPee”..
Vierailija kirjoitti:
Siis ei oo todellista. Mä inhoan, kun ihmiset eivät osaa sanoa tuotteita tai kauppoja oikein ja olen aina luullut, että Dumle on Dumble!!! OMG kuinka tyhmä mä olen ollut. Kerrankin vauvapalstasta on jotain hyötyä. =D
Miten sanot Burger Kingin?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 14:23"]
Ihan samalla tavalla kun moni keski-ikäinen sanoo Mitsubishi-automerkistä että Misubitshi joka kuulostaa kieltämättä hauskalta meidän nuorempien korviin kun "Misu (on) Bitchi!" :-DDDD
Meilläpäin sanotaan että mitsupisi, sitikka... ei sitä tarvikaan suomalaisen aina vääntää ulkomaisia nimiä oikein. Äitini sanoo väkisin makdonalds, vaikka miten on selitetty että ei sitä niin lausuta.
Entä jos sanois emsiidonalds?
Vierailija kirjoitti:
Yleisradion juontaja sanoi radiossa, että "olisi hienoa juosta olympiastadionin tartarilla" .
Ihanko nyt viime aikoina? Luullakseni stadionin radat on jo kauan olleet mondopintaisia. Tartan on vanhempi sovellus.
Se on dumblicate dumbliäär.
Oikea on humble dumble.
"Koska tulee ananas fazer"
Varmaan siksi että täytyy olla tyhmä syödäkseen karkkia vaikka terveysvaikutukset ovat hyvin tiedossa.
Kiitos vaan tästä, alkoi tekemään mieli Dumbleja.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:39"]
Samasta syystä kuin Sisu on gifu ja 7 up -limppari oli zup.
Ja Oululainen on Gululainen :)
Ja Coca-Cola on Coca-Gola.
Öä voice of china. kirjoitti:
Se on dumblicate dumbliäär.
Oikea on humble dumble.
"Koska tulee ananas fazer"
ilvekseltä tuli "loistava" pelastus ifk mariehamn rankkarista. Maagista.
Joo, ja KappAhl on KappHall. Voi vittu. Ei ole niin vaikeaa: Kappaal.
Sori, en varmasti ollut ensimmäinen KappAhlin mainitsija.