Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut mutta vaimomatskua

Masentuneeseen_ihastunut
06.09.2020 |

Olen tapaillut naista joka on ihan selkeästi vaimomatskua. Masennus on vaan hidasteena ja se ei pysty syttymään. Itse oon jo ihastunu ja tämä yksipuolisuus vähän jo vaivaa. Uskoisin että jos jaksan olla kuvioissa niin tapahtuisi jotain.

Mietin vaan että jos ottais vähän etäisyyttä tapaamalla muita ja vaikka kävisi panemassa jotain, että saisi vähän etäisyyttä eikä sitten olisi niin vakavana, kun tapaa tämän vaimo ehdokkaan taas. Se kun kokee nyt painetta vastata tunteisiin.

Mitä mieltä, kuulostaako ihan pöljälle?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneeseen_ihastunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentuneeseen_ihastunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla masennusta sairastava on mielestäsi vaimomatskua, jos ei edes syty sinusta? Vai haluatko matalalibidoisen naisen, koska pelkäät epätoivoisesti petetyksi tulemista?

No sillalailla että olen tutustunut ja on tullut ilmi arvot, luonne ja muut hyvät puolet ja erotan ne masennuksesta. Harvinainen yhdistelmä hyviä ominaisuuksia.

Et sitten kuitenkaan arvosta häntä edes sen vertaa, että olisit panematta muita? 

No en olekkaan pannu ketään muita(kaan).  Pointti oli keksiä joku idea miten hillitä omia odotuksia joka siis onnistuu siten, että jollain keinolla ei ajattele liikaa tilannetta. Omien tunteiden ohjailua tietoisesti.

15 vuotta yhteistä matkaa masennusvoittoisen bipo II -miehen rinnalla kulkeneena, unohda. Jos et jaksa olla toisen tukena nyt, et tule jaksamaan myöhemminkään, mikäli suhde jostakin syystä syntyisi. Pääsette molemmat helpommalla kun vaihdat suunnitelmia, tunteistahan tuossa ei ole kyse.

Olen ollu tukena ja tulen olemaan. Kyseessä ei ole suhde vaan yksipuolinen ihastus.

Vierailija
42/43 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos teillä on ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: