Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että olen avioliitossa vain rahan takia?

Vierailija
16.10.2013 |

Olen vähän reilu viisikymppinen nainen, 2 vanhinta jo lähtenyt kotoa, yksi 20v-vielä toistaiseksi kotona. Miehen kanssa ei mitään yhteistä (en tykkää juuri keskustella, vaan vietän aikaa omissa oloissa ja hevosen kanssa), ei seksiä, eikä paljoa muutakaan, mutta yksin minulla ei olisi varaa pitää tätä elintasoa (mm. hevonen, autot, lomamatkat, vaatteet jne).

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista naisen käytöstä.

En pidä pahana. Itse kelpuuttaisin vastaavanlaisen vaimon mieluusti. Kunhan olisi tarvittaessa "näytillä" saisi muuten elää ja olla kuten tahtoo.

Vierailija
2/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle se kaakki riittää, niin mikäs siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet materialisti ja hyväksikäyttäjä, mutta ei siinä mitään vikaa ole jos miehesi hyväksyy sen. Mitä se kenellekään kuuluu mikä teidän liittoanne pitää kasassa. Niin kauan kun olette molemmat tyytyväisiä eikä ole väkivaltaa tai muuta ahdistusta, eläkää elämäänne niin kuin haluatte.

Vierailija
4/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanaton

Vierailija
5/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä on aivan ok sekä sinulle että miehellesi, ei asiassa ole mitään vikaa. Avioliitossa voi olla monesta syystä.

Vierailija
6/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos miehesi on samaa mieltä että "kulissiliitto" riittää.

Toki miehellä on sitten oikeus hakea sitä juttu ja seksiseuraa muualta jos sinua ei muu kiinnosta kuin raha,hepat ja matkustaminen.

Vierailija
7/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia naisen eloa.

Vierailija
8/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä elämänsä noinkin tuhlata, toivottavasti et tuhlaa myös miehesi elämää. Minä en jaksaisi olla ilman rakkautta ja seksiä, voisin asua sitten jonkun muun kanssa, vaikka sukulaisen tai etsiä vaikka jonkun muun mukavan ihmisen jonka kanssa asua kimpassa.

Vierailija
9/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee jutut haluamallaan tyylillä =) Mitä me muut ollaan sitä arvostelemaan. Aikuisten oikeasti.

Vierailija
10/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieskin haluaa suhteelta vain kaveruutta? Silloin ok. Kaikkia miehiä kun se kalu ei välttämättä vie väkisin eteenpäin elämässä, suunnasta toiseen ;-D

Vierailija
11/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellä on kyllä aivan varmasti kuvioissa toinen nainen, ja varmaan useampiakin koska seksiä ei ole enää kanssani aikoihin harrastanut vaikka se miehelle onkin aina ollut tärkeää. Tuossa joku aiak sitten yritin tehdä aloitetta, mutta sanoi ettei pysty henkisesti. Mieleni tuosta kyllä pahoitin, mutta eipä tuo ole ykkösasia elämässäni. Tietysti mielummin eläisin ilman tuollaista miestä, mutta ei minulla olisi varaa isoon asuntoon, omaan autoon ja hevoseen.

ap

Vierailija
12/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan tietää tämän. Siksi hän onkin hankkinut rakastajattaren, jonka vuoksi kestää sua.

Vierailija
13/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni elämässäni tärkeintä on rakkaus. En voisi ikinä hyväksikäyttää miestäni. 

Vierailija
14/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:27"]

No voihan sitä elämänsä noinkin tuhlata, toivottavasti et tuhlaa myös miehesi elämää. Minä en jaksaisi olla ilman rakkautta ja seksiä, voisin asua sitten jonkun muun kanssa, vaikka sukulaisen tai etsiä vaikka jonkun muun mukavan ihmisen jonka kanssa asua kimpassa.

[/quote]

Olisithat silloinkin ilman rakkautta, jos asuisit vain jonkun sukulaisen kanssa, joten miksi vaihtaisit ap:n tapauksessa tilanteesta toiseen?

Vierailija
15/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi mies parkaa, toivottavasti hänelläkin joku syy katsella ja elättää moista. Varaudu kuitenkin siihen, että kun nuorinkin lähtee niin teistäkin jompikumpi lähtee.

Vierailija
16/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo syy olisi muita syitä huonompi? Onhan avioliitto myös taloudellinen sopimus. On onnekasta jos rakkaus molemminpuolisena kestää läpi elämän mutta jos niin ei kuitenkaan käy, ei ole mitään syytä hylätä silti puolisoa kun on kerran yhteen lupautunut.

Vierailija
17/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano että olet näitä naisia jotka uhkaa itsemurhalla tai että mielenterveystesi ei lestä eroa kun mies sitä ehdottaa tmv. Jotenkin sun tapaus vaan vois vaikuttaa sellaselta.....

Vierailija
18/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vaikuttaa, että sinulla on elämä ja se, että siihen kuuluu se että olet naimisissa on vaan sivuseikka.

Ei rakkaus ja intohimo ole se tärkein asia, jonka varaan pitäisi rakentaa. 

Ihan oikeasti tuollainen voi olla sen jonkun ihmisen elämän suuri rakkaus - ei sitä tarvitse joka päivä hehkuttaa. Voi keskittyä muuhunkin.

Itse olin ihan onnellinen ollessani taloudellista syistä lasteni isän kanssa yhdessä. Tai tyytyväinen elämääni. Mun mielestä meillä meni ihan hyvin  - silloin, kun sille oli aikansa.

Vierailija
19/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe järkeä siinä paitsi jos olet naimisissa pojun kanssa. Jos taas et niin olet myynyt itsesi liian halvalla.

Vierailija
20/27 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myyt itsesi? Itselle ainakin rakkaus ja onnellisuus materiaa tärkeämpiä. Surulliset arvot ja  elämä sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi