Antakaa parhaat laihdutus / elämäntaparemontin vinkit!!
Huomenna aloitan, varmasti 🤗
Ylipainoa valtavasti ja elämä ollut pitkään sekaisin kaikella tapaa.
Nyt olisi kaikki vinkit tarpeen parempaan elämään.
Kommentit (37)
On olemassa oikeasti toimiva ratkaisu. Enää lihavan ei ole pakko kärsiä ja kiusata itseään kieltäytymällä tai rääkkäämällä kehoaan. Kaikki syömiseen liittyvät ongelmat häviävät sillä että saadaan ruoanhimo katoamaan vuorokaudessa tällä jutulla, pysyvästi, kivuttomasti, ei maksa mitään ja sen voi tehdä itse kotona, suosittelen omasta kokemuksesta.
https://www.tiede.fi/keskustelu/88033/olen-120kg-minulta-katosi-ruoanhi…
Asennuta jääkaapin oveen sähköpaimen, niin saat aina tuntuvan tärskyn, kun avaat oven.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta huomenna, kun voit aloittaa jo tänään?
Joka vuosi palstalla uuteen Kevyempi vuosi-ketjuun.
No niin eihän siitä mitään tule... 😆😆😆
Skippaa jokainen neuvo, jossa mainitaan sana "virallisterveellinen". Henkilöllä, joka käyttää ravitsemussuosituksista tuota sanaa, on foliohattu syvällä päässä ja taustalla vain oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Skippaa jokainen neuvo, jossa mainitaan sana "virallisterveellinen". Henkilöllä, joka käyttää ravitsemussuosituksista tuota sanaa, on foliohattu syvällä päässä ja taustalla vain oma kokemus.
Joo, tavoitellaan kolesteroliarvoa joka ei ole edes mahdollinen. Oikea ratkaisu on estää kolesterolin hapettuminen antioksidanteilla.
Tee kyykkyjä ja reisilihaksia pitkin päivää-> rasva palaa. Älä pidä liian pitkiä taukoja syömisen välillä ettei elimistö mene paastomoodiin ja ota joka ikistä rasvapisaraa talteen. Rukouskin auttaa moneen:)
Ei huomenna vaan nyt välittömästi. Ketoilu toimii.
Ei ketoa, joillekin jopa vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketoa, joillekin jopa vaarallinen.
Ei ole. Ketoosi on normaali aineenvaihdunnan tila johon ihminen menee, jos ravinnossa ei ole hiilihydraatteja. Muutama viikko silloin tällöin tekee hyvää.
Ketoosia käytetään esim. epilepsian hoidon tukena.
heitin romakoppaan "syö minkä kuluttaa" ja muut ympäripyöreet kahvipöytä yleisohjeet. ihmiset ovat yksilöllisiä. laihduin kun luin että olen Endomorfi ja aloin liikkumaan/syömään sen tyypin mukaisesti.
Turha edes yrittää, ei onnistu kuitenkaan.
N 100kg
Armollista menoa
Omalla vauhdilla
Eteenpäin eikä yhtään me
Muista nyt piitata
Mulla keto + pätkäpaasto on se, mikä toimii. Kun sen saa alkuun ja kroppa muuttuu rasvapolttoiseksi, se on tosi helppoa ja laihdun kuin itsestään. Hiilareitakin pystyy lisäämään, ja rasva vaan palaa. Varmaan ei sovi kaikille, mutta minusta tuntuu kuin olisin pelastunut ja saanut elämäni takaisin!
Syö välipaloja. Jos otat välipalalla porkkanaa, hedelmää ym. terveellistä niin nälkä pysyy pidempään poissa kuin niin, että jätät aterioita kokonaan väliin. Varaa esim pecanpähkinöitä, päivittäinen kourallinen pähkinöitä on terveysteko kropalle.
Suosittelen myös älykelloa. Yleisimmät merkit saa myös yhdistettyä kalorilaskentasovelluksiin, mikä osaltaan helpottaa hommaa. Liikunnan lisäksi kello mittaa mys unenlaatua, mikä on hyvin tärkeä osa elämäntaparemonttia. Ja löytyy niistä muitakin kivoja ominaisuuksia.