Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Atso-nimestä?

Vierailija
18.07.2006 |

Tekisi mieli antaa se pojallemme. Mitä sanotte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen pojan nimi on Atso. Hieno nimi. Koskaan en ole kuullut että häntä olis nimen vuoksi kiusattu koulussa.

Vierailija
2/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mitenkään negatiivisessa mielessä. Otsosta tykkään kyllä enemmän kuin Atsosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän " vanha" nimi, samaa sarjaa kuin Kalevi, Reino, Raimo, Pertti tms.

Vierailija
4/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaa mm. Seinäjoen kaupunginorkesteria ja näin myös Tangomarkkinoilla kuninkuusfinaalin orkesteria, siitä nimi lienee tuttu!

Vierailija
5/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otso.

ettekö mieti yhtään, että se lapsi joutuu kantamaan jotain atsoa koko ikänsä, koulukiusaamiset hölmön nimen takia ym?

hei haloo? atso?

laittakaa vaikka otsa..

Vierailija
6/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atsovärit tulevat minullekin mieleen.

Vierailija
7/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko se otso....?

Vierailija
8/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kouluajoilta, 600 oppilaan koulu, että vain ne kiusaajat eli kovikset ja huonomaineiset yrittivät toisia haukkua. Suurin osa oli kotikasvatuksella oppineet ettei toista nimen, värin tai uskonnon perusteella haukuta! Sivistymättömät pienen kylän kollit olivat kasvaessaan ongelmissa kun keneenkään ei tehonnut toisten kiusaaminen.

Ja huomasin kyllä että ap kysyi mitä mieltä olette, mutta eikö riittäisi että et pidä!

Ei nimi miestä pahenna. Kyllä moni ominaisuus pahentaa. Meidän kylän tyttöjen mielestä pojat oli ihania. Ja lempinimiä keksittiin mutta ei haukkuma mielessä. Vaan erottaaksemme kaikki tomit ja pekat.

Ihme sakkia täällä.

Vierailija
9/10 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

otso.

ettekö mieti yhtään, että se lapsi joutuu kantamaan jotain atsoa koko ikänsä, koulukiusaamiset hölmön nimen takia ym?

hei haloo? atso?

laittakaa vaikka otsa..

Vierailija
10/10 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään, niin vastataan, on mulle lapsena opetettu... Jos suora mielipidekysymys esitetään, mun mielestä vastaukseksikin odotetaan mun mieleipidettä, on se sitten mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä