Bloggaajat! Ikävin kokemuksesi bloggaamiseen liittyen?
Kommentit (4)
Noh, varmaan se, kun huomasin jonkun toisen kirjoittavan blogia minun kuvillani ja tiedoillani. Vesileimat kuvissa on ihan jees.
Varmaan se, kun sain kommentin koskien sitä millainen olen ollut ala-asteella. Kommentti oli kyllä täysin perätön, tunnistin heti että joku on halunnut vain ilkeillä koska siinä ei ollut mitään totuuspohjaa, mutta mua jäi satuttamaan se ajatus että joku ihminen joka tuntee mut selkeesti jollain tapaa jostakin vaivautuu kasvottomana ilkeilemään :(
Blogissani ei ole kommentointimahdollisuutta, koska minulla ei ole aikaa moderoita kommentteja tai vastailla niihin. Sisältöni on kiinnostavaa ja hyödyllistä, joten sitä luetaan kyllä muutenkin. Kommenteista tulee harvemmin mitään todellista lisäarvoa muille lukijoille, vaan se on enemmän sellaista pätemistä ja mainostamista.
Ikävin kokemukseni liittyi siihen, kun palvelimen ylläpitäjä teki virheen ja viivytteli sen korjaamisessa niin, että blogini oli useamman päivän nurin.
Itselläni ei ole mikään iso juttu, blogini ei ole mikään erityisen tunteita herättävä, joten kuraa satelee hyvin vähän. Mutta blogin kautta joskus sain anokommentin, jossa joku tuli ympäripyöreästi moittimaan koirani liian rajuja leikkejä koirapuistossa. Kommentti oli sinällään asiallinen ja varmaan osittain aiheestakin, mutta ikävän paranoidinen tunne tuli siitä, että joku tosielämässä tapaamani ihminen vaivautuu kasvottomana jälkikäteen ottamaan yhteyttä . Joku tietää minut, mutta minä en häntä, en osannut yhdistää tiettyyn tapahtumaan tuota enkä oikein voinut kommenttiboksissa kysellä lisääkään. Pikkujuttu, mutta ajatuksena ei niin kiva. Varmaan suositummilla bloginpitäjillä vastaavat jutut on tosi yleisiä.