Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Tuo selitys nyt on aivan naurettava.
Ei halua etsiä seuraa baarista mutta maksaa mielummin jollekin tuntemattomalle seksistä.
En tule koskaan ymmärtämään miesten logiikkaa.
Taidan tietää mitä kuvittelet baarista etsimisen miehelle olevan. Jokainen aloite tuottaa tulosta jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ei oikeasti haittaisi, jos vaimosi ammatti olisi seksin myyminen? Enpä ihan usko.
Missasit pointin. Hänen ammattinsa ei enää ole seksin myyminen jos tyttöystäväkseni haluaa.
Miksi? Miten voit käyttää seksityöläisen palveluksia hyväksesi, mutta tyttöystäväksesi et huolisi? Miksi hänen tuossa vaiheessa pitäisi luopua ammatistaan, jos siinä ei kerran ole mitään pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa no omilla käynneillä prostitoitu on ollut ihan supisuomalainen, paljon on ammattikorkeassa opiskelevaa, ikähaitari huitelee siinä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi välillä. Selittyykö ero sitten sillä että en etsinyt heitä kaduilta enkä Tor-verkosta vaan BDSM-yhteisöistä. Pitää mielen virkeänä ja masennuksen poissa.
Se on ainakin vissi ja varma etten tämän ketjun perusteella hiisku tulevaisuudessa tyttöystävälle tai vaimolle sanaakaan. Rehellisyys ei tässä asiassa kannata.
Oletan, että voisit myös ottaa tyttöystäväksesi ja vaimoksesi prostituutin. Koska eihän siinä mitään hävettävää olisi?
Kyllä minä voisin ottaa vaimoksi prostituutiota harjoittaneen/harjoittavan, jos hän ulkoisesti viehättäisi minua ja luonteensa puolesta sopisi minulle. Tietysti edellyttäisin, että hän haluaisi myös päästä eroon seksityöstään ja kiinni normaaliin elämään.
Miksi hänen pitäisi päästä työstään eroon jos hän siitä pitää? Juurihan täällä on toitotettu, että joku voi pitää seksin myymisestä. Miksi se myyminen ei ole "normaalia elämää" silloin kun myyjä on vaimosi?
Sinähän tyhmiä kyselet. Jos hän haluaisi naimisiin kanssani, niin silloin hän ei tietenkään voi enää harjoittaa prostituutiota.
En minäkään ymmärrä prostituoitujen käyttämistä.
Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.
Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.
Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.
Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa no omilla käynneillä prostitoitu on ollut ihan supisuomalainen, paljon on ammattikorkeassa opiskelevaa, ikähaitari huitelee siinä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi välillä. Selittyykö ero sitten sillä että en etsinyt heitä kaduilta enkä Tor-verkosta vaan BDSM-yhteisöistä. Pitää mielen virkeänä ja masennuksen poissa.
Se on ainakin vissi ja varma etten tämän ketjun perusteella hiisku tulevaisuudessa tyttöystävälle tai vaimolle sanaakaan. Rehellisyys ei tässä asiassa kannata.
Oletan, että voisit myös ottaa tyttöystäväksesi ja vaimoksesi prostituutin. Koska eihän siinä mitään hävettävää olisi?
Kyllä minä voisin ottaa vaimoksi prostituutiota harjoittaneen/harjoittavan, jos hän ulkoisesti viehättäisi minua ja luonteensa puolesta sopisi minulle. Tietysti edellyttäisin, että hän haluaisi myös päästä eroon seksityöstään ja kiinni normaaliin elämään.
" Kiinni normaaliin elämään"?? Se on normaalia työntekoa toisille. Jotkut aloittaa sen vanhemmalla iällä ja toiset pariskuntana. Ei siihen aina liity draamaa. Sellaista draamatonta, ammattitaitoista seksityötä ja työntekijää arvostan.
Ymmärrän prostituution tulonlähteenä. Sehän on maailman vanhin ammatti tunnetusti. Kuitenkin siinä vaiheessa, jos prostituoidusta tulisi vaimoni, niin hänen ei enää tietenkään tarvitse harjoittaa prostituutitoa vaimonani enkä myöskään sallisi sitä, että vaimoni keho joutuisi avioliitossakin olemaan kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo selitys nyt on aivan naurettava.
Ei halua etsiä seuraa baarista mutta maksaa mielummin jollekin tuntemattomalle seksistä.
En tule koskaan ymmärtämään miesten logiikkaa.
Taidan tietää mitä kuvittelet baarista etsimisen miehelle olevan. Jokainen aloite tuottaa tulosta jne...
:) Nauratti kyllä hieman tuo aiempi kuvitelma täälläkin.
Prostituoidulta saa seksiä joka kerta, baarista saa seksiä minun naamallani ja sosiaalisilla taidoillani ehkä yhden kerran parissa kuukaudessa. Siis jos roikkuu siellä baarissa joka viikonloppu vähintään yhden illan alusta pilkkuun.
-> Ei vain enää vaiva/palkinto hyötysuhde ole mitenkään järkevässä suhteessa tässä perinteisessä tyylissä.
M_39 kirjoitti:
Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.
Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.
Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.
Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.
Oletko sä ylipäätään työntynyt naisen sisään? Vaikutat peräkammarin pojulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi päästä työstään eroon jos hän siitä pitää? Juurihan täällä on toitotettu, että joku voi pitää seksin myymisestä. Miksi se myyminen ei ole "normaalia elämää" silloin kun myyjä on vaimosi?
Sinähän tyhmiä kyselet. Jos hän haluaisi naimisiin kanssani, niin silloin hän ei tietenkään voi enää harjoittaa prostituutiota.
Et vastannut edelleenkään kysymykseeni. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee valinnan käydä maksullisissa, pilaa kaikki tulevat suhteensa.
Kuinka niin? :D Itse olen onnellisesti parisuhteessa nytkin.
Toistaiseksi olet.
Ja jos ero joskus tulee, se johtuu varmasti siitä, että ennen tätä suhdetta käytin maksullisia? :D Vaikka en siitä tietenkään ikinä kerro naiselleni?
Miksi et kerro? Sehän on vain työtä ja olet kuin parturissa vain käynyt. Voit suositella vaimollesi samaa työtä. Vai tajuatko sittenkin, että se on väärin sitä naista kohtaan?
Ei ole väärin, nainen tekee vapaaehtoisesti isot rahat.
M_39 kirjoitti:
Onko yhden yön baaripanot sitten mielestäsi tunnelmallisia intiimejä kohtaamisia, rakkauden osoitusta? Pelkästä seksistä niissäkin on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Kiinni normaaliin elämään"?? Se on normaalia työntekoa toisille. Jotkut aloittaa sen vanhemmalla iällä ja toiset pariskuntana. Ei siihen aina liity draamaa. Sellaista draamatonta, ammattitaitoista seksityötä ja työntekijää arvostan.
Ymmärrän prostituution tulonlähteenä. Sehän on maailman vanhin ammatti tunnetusti. Kuitenkin siinä vaiheessa, jos prostituoidusta tulisi vaimoni, niin hänen ei enää tietenkään tarvitse harjoittaa prostituutitoa vaimonani enkä myöskään sallisi sitä, että vaimoni keho joutuisi avioliitossakin olemaan kaupan.
Eli halveksut ammattia vaimollasi, mutta sinua ei haittaa käyttää muiden vaimoja ja tyttäriä hyväksesi. Vdun kaksinaismoralisti. O k s e t t a v a "mies".
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miten voit käyttää seksityöläisen palveluksia hyväksesi, mutta tyttöystäväksesi et huolisi? Miksi hänen tuossa vaiheessa pitäisi luopua ammatistaan, jos siinä ei kerran ole mitään pahaa?
Mitä kohtaa "Kun mennään parisuhteeseen niin vieraissa käynti loppuu"-säännöstä et ymmärrä? En minäkään parisuhteessa maksullisissa käynyt, enkä käy.
Ei haittaa, minulle olisi aivan sama. Varsinkin kun tapahtunut aiemmin ja ei ollut silloin parisuhteessa. Mitä väliä.
Kaikki naiset on maksullisia, osalla vain etumaksu, useimilla jatkuva maksu.
Tämä on yksi syy miksi en enää sekaannu miehiin.
Useimmat miehet ovat tunne-elämältään kehittymätömiä ja siksi täysin epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli halveksut ammattia vaimollasi, mutta sinua ei haittaa käyttää muiden vaimoja ja tyttäriä hyväksesi. Vdun kaksinaismoralisti. O k s e t t a v a "mies".
Ei vaan sinä et nyt ymmärrä maailmaa. Tietenkin vaadin vaimoltani uskollisuutta vaikka hänen taustansa olisi prostituoitu. Kuitenkin jos olen vapailla markkinoille eli sinkku, minä olen vapaa harrastamaan halutessani seksiä kenen kanssa päätä sitä harjoittaa. Nainen voi olla baarituttavuus ja yhden illan juttu. Jos sortuisin maksamaan seksistä, katsoisin, että nainen tekee työtä ehtoisesti joten esim. diili sugardaddyä etsivän suomalaisen opiskelijanaisen kanssa voisi tulla kysymyskeen. Ilmaisusi naisen hyväksikäytöstä on perusteeton. Jos nainen lähtee mukaani baarista, se on kahden kauppa siinä missä sugardaddyä etsivän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut edelleenkään kysymykseeni. Miksi ei?
Ja edelleen kyselet tyhmiä. Avioliitossa vaadin vaimolta uskollisuutta olipa hänen menneisyytensä mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa "Kun mennään parisuhteeseen niin vieraissa käynti loppuu"-säännöstä et ymmärrä? En minäkään parisuhteessa maksullisissa käynyt, enkä käy.
Eihän hän "kävisi vieraissa", harjoittaisi vaan kunniallista ammattiaan. Miksi se olisi väärin parisuhteessa? Jos hän olisi harjoittanut sitä kun tutustuitte, myynyt itseään tuhansille miehille eikä se sinua haittaisi, miksi hän ei voisi jatkaa sitä vaikka menisitte parisuhteeseen? Niinpä niin. Kaksinaismoralisti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi en enää sekaannu miehiin.
Useimmat miehet ovat tunne-elämältään kehittymätömiä ja siksi täysin epäluotettavia.
Ok. Oletko sinkku lopunelämääsi vai muutuitko lesboksi?
Kun vakka valitsee kantensa, niin ongelmaa ei ole.
Minulle se olisi ongelma. Miksi haluat parisuhteeseen naisen, jolle se ongelma? Valitse niistä vapaamielisemmistä, ole hyvä.