Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset leimaavat prostituutit naiset toisen luokan kansalaisiksi ja narkomaaneiksi?
Tämäkö ei ole naisvihaa? Feministiseen ideologiaanhan kuuluu että naisen keho, naisen päätös.
Tämä ei ole naisvihaa, vaan sääliä naisia kohtaan, jotka joutuvat tekemään tuota työtä. Narkomaani on riippuvainen ja täysin uhri, jota ei saisi hyödyntää omien tarpeiden tyydyttämiseen. Myös sellainen nainen on säälittävä, joka tekee sitä saadakseen "luksusta" elämään. He eivät todellakaan tiedä miten sielunsa pilaavat vain joidenkin käsilaukkujen vuoksi. En voi kuin sääliä, en vihaa, enkä halveksu, vaan suren heidän kohtaloaan. Minusta he ovat siinä tilassa, että heitä pitäisi pikemminkin suojella ja viedä avun piiriin eikä käyttää tilannetta omaksi edukseen.
Hei uskovainen, lopeta nyt puhumasta kaikkien naisten suulla jostain sielun pilaamisesta. Sinä tiedät vaan tasan siitä omasta sielustasi. Jos seksi on sulle joku mörkö jossa nainen aina menettää jotain ja on aina altavastaaja niin tiedoksi, kaikki naiset eivät todellakaan ole tällaisia. Se että harrastan seksiä (ihan avioliiton ulkopuolella, hui) ei tee minulle sielullisesti pahaa. Kohta varmaan sanot että sitten olen rikki. En ole.
Ei seksi ole minulle millään tavalla mörkö, vaan ilomielin sitä teen mieheni kanssa. Rakastan seksiä ja orgasmeja ja sielun jakamista kumppanini kanssa. Ja en tuomitse mitään avioliiton ulkopuolisia seksijuttuja, olen itsekin sinkkuna harrastanut yhden illan seksiä lukuisia kertoja. Mutta aina omasta valinnastani ja hyvällä mielellä. Siinä on se ero. Jos rahan vuoksi joutuu tekemään, niin raha tekee sen päätöksen, ei nainen itse.
Sielusta puhuminen ei tarkoita uskovaista. Sinullakin on sielu ihan riippumatta uskontokunnasta. Se on se tietoisuus mikä päässäsi on, mikä on yhteydessä maailmaan ja toisiin ihmisiin. Sillä ei ole mitään tekemistä jumalien tai syntien kanssa.
Prostituoitu on erittäin usein lapsuudessa hyväksikäytetty tai hänen rajansa on jollain tavalla rikottu, eikä hän siksi osaa arvostaa ja suojella niitä samalla tavalla kuin ehjä ihminen tekee luonnostaan. Hän ei usein tiedosta, eikä ymmärrä sitä. Siksi sellaiset tekee itselleen vahingollisia asioita, kuten myyvät itseään. Toistavat niitä samoja huonoja asioita mistä elämä on koostunut aiemminkin, eivätkä pysty muuhun. Siksi he ovat uhreja ja heitä hyväksikäyttävät ihmiset tekevät väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa miehet perustelevat maksullisklla käyntiään sillä, että "kaikki naisethan ovat maksullisia".
Se on hyvä osoitus siitä arvomaailmasta, joka niillä miehillä on, jotka käyttävät maksullisia.
Se on juuri se turn off heissä. En yksinkertaisesti halua olla missään suhteessa mieheen, joka esineellistää naisia ja on omaksunut tuollaisia naisvihamielisiä ja ylipäätään sovinistisia vastenmielisiä asenteita naisia kohtaan.
Siksi jätin miehen, kun sain tietää hänen asioineen prostituoiduilla.Jokainen nainen vaatii, että mies maksaa jo ensitreffeistä alkaen naisen viihdyttämiset.
Eikä vaadi, lompakko-jankkaaja.
Olet oikeassa, olen samaa mieltä kanss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset leimaavat prostituutit naiset toisen luokan kansalaisiksi ja narkomaaneiksi?
Tämäkö ei ole naisvihaa? Feministiseen ideologiaanhan kuuluu että naisen keho, naisen päätös.
Tämä ei ole naisvihaa, vaan sääliä naisia kohtaan, jotka joutuvat tekemään tuota työtä. Narkomaani on riippuvainen ja täysin uhri, jota ei saisi hyödyntää omien tarpeiden tyydyttämiseen. Myös sellainen nainen on säälittävä, joka tekee sitä saadakseen "luksusta" elämään. He eivät todellakaan tiedä miten sielunsa pilaavat vain joidenkin käsilaukkujen vuoksi. En voi kuin sääliä, en vihaa, enkä halveksu, vaan suren heidän kohtaloaan. Minusta he ovat siinä tilassa, että heitä pitäisi pikemminkin suojella ja viedä avun piiriin eikä käyttää tilannetta omaksi edukseen.
Hei uskovainen, lopeta nyt puhumasta kaikkien naisten suulla jostain sielun pilaamisesta. Sinä tiedät vaan tasan siitä omasta sielustasi. Jos seksi on sulle joku mörkö jossa nainen aina menettää jotain ja on aina altavastaaja niin tiedoksi, kaikki naiset eivät todellakaan ole tällaisia. Se että harrastan seksiä (ihan avioliiton ulkopuolella, hui) ei tee minulle sielullisesti pahaa. Kohta varmaan sanot että sitten olen rikki. En ole.
Ei seksi ole minulle millään tavalla mörkö, vaan ilomielin sitä teen mieheni kanssa. Rakastan seksiä ja orgasmeja ja sielun jakamista kumppanini kanssa. Ja en tuomitse mitään avioliiton ulkopuolisia seksijuttuja, olen itsekin sinkkuna harrastanut yhden illan seksiä lukuisia kertoja. Mutta aina omasta valinnastani ja hyvällä mielellä. Siinä on se ero. Jos rahan vuoksi joutuu tekemään, niin raha tekee sen päätöksen, ei nainen itse.
Sielusta puhuminen ei tarkoita uskovaista. Sinullakin on sielu ihan riippumatta uskontokunnasta. Se on se tietoisuus mikä päässäsi on, mikä on yhteydessä maailmaan ja toisiin ihmisiin. Sillä ei ole mitään tekemistä jumalien tai syntien kanssa.
Prostituoitu on erittäin usein lapsuudessa hyväksikäytetty tai hänen rajansa on jollain tavalla rikottu, eikä hän siksi osaa arvostaa ja suojella niitä samalla tavalla kuin ehjä ihminen tekee luonnostaan. Hän ei usein tiedosta, eikä ymmärrä sitä. Siksi sellaiset tekee itselleen vahingollisia asioita, kuten myyvät itseään. Toistavat niitä samoja huonoja asioita mistä elämä on koostunut aiemminkin, eivätkä pysty muuhun. Siksi he ovat uhreja ja heitä hyväksikäyttävät ihmiset tekevät väärin.
Olet oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen, joka ei parisuhteessa täysin maksa omia menojaan asumisen, matkojen, ostosten yms. suhteen ja ottaa vastaan kalliita lahjoja mieheltä, on maksullinen, itseään myyvä nainen.
Millähän logiikalla? Päteekö sama myös miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko merkittävä osa naisista oikeasti näin typeriä, että uskovat naisten, jotka myyvät itseään Suomessa olevan vain hyväksikäytettyjä naisparkoja. Siltä vaikuttaa tämä ketjun naisten vastauksista päätellen. Suomessa on perustoimeentulotuki jokaiselle kansalaiselle olemassa, joten ei ole selvitytymisen kannalta välttämätöntä harjoittaa prostituutiota. Joillakin treffipalstoilla ja myös tinderissä voi huomata, miten monikin suomalainen nainen on lähtenyt tekemään lisätuloa seksinmyynnillä. Nämä naiset pitäisi siis palstan naiviudesta nousevien kommenttien perusteella nähdä naisparkoina, joilla ei ole muuta mahdollisuutta. Voi pyhä yksinkertaisuus naiset!
Jos ei ole muiden hyväksikäyttämä, niin hän käyttää itse itseään hyväksi. Mielestäni kaikki riippuvuudet luovat epätasapainoa. Olisi kamalaa saada orgasmi prostituoituna, vaikka kamalaa olisi olla myös ilman. Jos olisikin seksiaddikti ja siksi valmis myymään itseään, niin se olisi henkisesti paha ja kestämätön tilanne, joka vaatisi terapiaa. Ihmiset eivät ole kertakäyttöisiä tuotteita keholtaan eivätkä mieleltään. Kukaan täyspäinen ei myöskään tahdo, että oma tytär tai rakas vaimo on prostituoitu. Olisi eron paikka, jos mies nauttii siitä, että vaimo myy itseään.
Sinä tyrkytät nyt omaa ideologiaasi ja maailmankuvaasi kaikille muillekin ja se on oikeastaan aika ylimielistä ja rasittavaa. Kun kaikille naisille se seksi ei ole mikään maaginen ja pyhä sieluun asti iskevä kokemus. Yritäpä ensin ymmärtää ja hyväksyä ihmisten erilaisuus ja tule sitten takaisin keskustelemaan.
Tavallisesta miehestä löytyy enemmän laatua. Yksi riittää, kun on paras! Parhaan saa selville jo ennen makaamista, kun tunteet ovat syvällisesti mukana! Suosittelen 4 kk esileikkiä!
Olet oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla vain on hyvin puusilmäinen ja yksioikoinen käsitys prostituutiosta.
Tjaa no omilla käynneillä prostitoitu on ollut ihan supisuomalainen, paljon on ammattikorkeassa opiskelevaa, ikähaitari huitelee siinä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi välillä. Selittyykö ero sitten sillä että en etsinyt heitä kaduilta enkä Tor-verkosta vaan BDSM-yhteisöistä. Pitää mielen virkeänä ja masennuksen poissa.
Se on ainakin vissi ja varma etten tämän ketjun perusteella hiisku tulevaisuudessa tyttöystävälle tai vaimolle sanaakaan. Rehellisyys ei tässä asiassa kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap tuo rahaa talouteen? Maksoiko mies ensitreffeillä? Voitko vastata?
Minä voin vastata ap:n puolesta. Olen se, joka on jättänyt miehen, kun kävi ilmi, että hän oli käynyt maksullisilla. Naisten näkeminen maksullisina ja esineellistäminen on yksi isoimpia turn offeja, mitä tiedän.
Tuon perheeseen tuloista 80% ja kaikki omaisuus on minun. Olen ostanut kotimme ja koko irtaimiston siinä. Mieheni on huomattavasti köyhempi.
Olen mieheni kanssa siksi, että hän on fiksu ja hyvä tyyppi, suhtautuu naisiin kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti, on komea ja huomioiva sängyssä, eikä muuten koskaan käynyt maksullisilla, koska on saanut ilmaiseksikin.En kysynyt sinulta, kysyin aloittajalta.
Sinä joko käytät omaisuuttasi alistaaksesi miestä, tai sitten mies on sinulle maksullinen rattopoika.
Lompakko-Lasse hankkii apua mt-ongelmiinsa ja äkkiä.
ohis
En ymmärrä. Jos minulla olisi rahaa, niin voisin ostaa palveluita miesseksityöntekijältä. Mutta varmasti katsoisin, että hän on yksityisyrittäjä. En näe seksityössä eroa muuhun oman työn myymiseen. Ihmiskauppa ja riisto on erikseen. Ne ovat rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa no omilla käynneillä prostitoitu on ollut ihan supisuomalainen, paljon on ammattikorkeassa opiskelevaa, ikähaitari huitelee siinä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi välillä. Selittyykö ero sitten sillä että en etsinyt heitä kaduilta enkä Tor-verkosta vaan BDSM-yhteisöistä. Pitää mielen virkeänä ja masennuksen poissa.
Se on ainakin vissi ja varma etten tämän ketjun perusteella hiisku tulevaisuudessa tyttöystävälle tai vaimolle sanaakaan. Rehellisyys ei tässä asiassa kannata.
Oletan, että voisit myös ottaa tyttöystäväksesi ja vaimoksesi prostituutin. Koska eihän siinä mitään hävettävää olisi?
Käykää joskus jossain seksimessuilla tai luennolla, jossa puhutaan seksipalveluiden myymisestä, niin saatte vähän perspektiiviä mielipiteisiinne.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että voisit myös ottaa tyttöystäväksesi ja vaimoksesi prostituutin. Koska eihän siinä mitään hävettävää olisi?
Niinä aikoina kun minulla tyttöystäviä on ollut niin en tietenkään ole vieraissa käynyt. Sama sääntö pätee myös tyttöystävään. Ei minua menneisyyden jutut niin haittaa niin kauan kun kyseinen henkilö ei ole satuttanut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinä aikoina kun minulla tyttöystäviä on ollut niin en tietenkään ole vieraissa käynyt. Sama sääntö pätee myös tyttöystävään. Ei minua menneisyyden jutut niin haittaa niin kauan kun kyseinen henkilö ei ole satuttanut ketään.
Eli sinua ei oikeasti haittaisi, jos vaimosi ammatti olisi seksin myyminen? Enpä ihan usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voisin ottaa vaimoksi prostituutiota harjoittaneen/harjoittavan, jos hän ulkoisesti viehättäisi minua ja luonteensa puolesta sopisi minulle. Tietysti edellyttäisin, että hän haluaisi myös päästä eroon seksityöstään ja kiinni normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe siinä hävettävää, enkä säälittävyyttä. Tietysti jos on oikeasti uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voisin ottaa vaimoksi prostituutiota harjoittaneen/harjoittavan, jos hän ulkoisesti viehättäisi minua ja luonteensa puolesta sopisi minulle. Tietysti edellyttäisin, että hän haluaisi myös päästä eroon seksityöstään ja kiinni normaaliin elämään.
Miksi hänen pitäisi päästä työstään eroon jos hän siitä pitää? Juurihan täällä on toitotettu, että joku voi pitää seksin myymisestä. Miksi se myyminen ei ole "normaalia elämää" silloin kun myyjä on vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Kiinni normaaliin elämään"?? Se on normaalia työntekoa toisille. Jotkut aloittaa sen vanhemmalla iällä ja toiset pariskuntana. Ei siihen aina liity draamaa. Sellaista draamatonta, ammattitaitoista seksityötä ja työntekijää arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ei oikeasti haittaisi, jos vaimosi ammatti olisi seksin myyminen? Enpä ihan usko.
Missasit pointin. Hänen ammattinsa ei enää ole seksin myyminen jos tyttöystäväkseni haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa ja oksettavaa tekstiä täällä. Mitä naisvihaajia, huhuhuhuuu. Ihan järkyttävää
Ja sen lisäksi voi vain sanoa, että kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Ja sillehän ei voi mitään, jos on yksinkertainen niin on yksinkertainen.
Voit keskustella peilikuvasi kanssa tuon tason argumenteilla.
Tavallisesta miehestä löytyy enemmän laatua. Yksi riittää, kun on paras! Parhaan saa selville jo ennen makaamista, kun tunteet ovat syvällisesti mukana! Suosittelen 4 kk esileikkiä!