Yöhoitamiset, miksi jää aina minulle!?
Lasten vauva-aikoina mies ei omaehtoisesti herännyt lasten takia, minä jouduin "potkimaan" ylös niin sitten meni välillä laittamaan tuttia tai vaihtoi vaippaa, pitkin hampain tosin. Nyt lapset leikki-ikäisiä ja sama homma - jos lapsi tarvitsee jotain ja tulee meidän väliin tai muuten herättelemään, mies ei koskaan reagoi. Jos vaadin, että käy sinä välillä lapselle vettä tai käytä pissalla niin mies ärisee mulle että mee yksinäs, mitä mua juoksutat. Joskus sanonut hyvinkin rumasti minulle.
Aamulla sanoo, että mitä sä häntä herättelet, hoida sinä se juttu. On se helvetti, ettei lasten isä voi osallistua yöheräämisiin koskaan, ja se on aina _minun juttuni_ vaikkä käsittääkseni yhteinen vastuu on meidän yhteisiä lapsia kohtaan! :(( Miten teillä muilla ja miten reagoisitte? Olen saanut monet raivarit asiasta miehelle. Tuntuu, että vaikeissa asioissa lapsiin liittyen luimii ja jättää huolenpidon mulle.
Olen täysin miehesi puolella! Mitä hittoa sä niille lapsille juokset vettä antamaan keskellä yötä? Yöllä nukutaan, eikä juoda! Ja minkä ihmeen takia pitää vessassa juosta niiden kanssa, eikö ne osaa itse käydä? Nyt oot Ap kyllä ihan itse mokannut kakaroiden kasvatuksessa!