Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! Mitä alkuruoaksi tälle??

Vierailija
15.10.2013 |

Kanttarellicannellonit kyseessä, pää hakkaa ihan tyhjää. Mulla on mielessä vain joku liemi mutta se ei käy. Mitä kummaa tekisin näitä edeltäväksi ruokalajiksi? Auttakaa ääliötä :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurpitsakeittohan kuulostaa hyvältä idealta! Ihan hullua etten itse tätä ajatellut, teen sitä kuitenkin joka syksy paahdetuista kurpitsoista... Ehkä oon sitten mieltänyt sen jotenkin turhan tavalliseksi tai jotain.

Jälkiruokaehdotuksia en kiitos tarvitse :) Ja alkuruokana bruschetta ei tällä kokoonpanolla toimi. 

Ap

Vierailija
22/25 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole enää ideoita? Kurpitsakeitto odottaa haastajaansa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin myös raikkaan salaatin. Sienicannelonit kuulostaa kermaiselta, laittaisin jonkun raikkaan alkuruoan, rapea salaatti & sitrusvinaigrette jossa olisi vähän erilaiset maut ja rakenteet kuin canneloneissa. Tai sitten esim. limegraavattua siikaa joko leivän päällä tai sitten salaattipedillä tai vaikka sinisimpukat, moules marineres *(tai miten se kirjoitetaan) valkoviini-valkosipuliliemessä (ei kermaa). Ne bruchettatkin on hyvä idea. Suosittelisin rapeaa ja hapokasta alkupalaksi, kermaista ja pehmeää seuraavaksi. 

Onko cannelonit pääruoka vai tuleeko alkuruoka, pasta ja vielä pääruoka?

Vierailija
24/25 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin keittoa + suolakeksejä/tikkuja/tms.

Vierailija
25/25 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannelonit on kyllä todella täyttäviä, että jotain aika pientä kannattaa laittaa ennen niitä. Jos keittoa, niin pienet annokset.