26-vuotias kaunis kaverini ei ole seurustellut
Kauenudella ja sukupuolella ei ole tässä merkitystä, mutta kuitenkin ihan mielenkiintoista.
Kommentit (60)
Mitä sitten? Mä olin neitsyt 26v. asti. Ei miehet kotiin tule.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin pelottaa, että kaverit ja tuttavat pitävät minua luuserina, kun en ole seurustellut ja olen 27. Viihdyn kamalan hyvin yksin, enkä halua ketään tähän. En vain ole koskaan halunnut ja aina ollut joitakin muita ns. tavoitteita.
Minua loukkaa jotenkin syvästi, kun ajattelen, että kaverit pitävät minua epäonnistuneena. Äitikin jo kutsui minua vanhapiiaksi pari vuotta sitten. Aina tuntuu, että täytyy jotenkin selittää, miksei ole ketään. Yleensä jopa suoraan valehtelen ja keksin aiempia seurustelusuhteita, koska häpeän itseäni jostain syystä.
Olen juurikin tuollainen erakkoluonne, kun mainittiin aikaisemmin. Unelmani on asua yksin jossakin metsän keskellä mökissä.
Mä oon kuin sä! Asun korvessa ilman ukkoa ja lapsia. Suku ihmettelee mutta saavat ihmetellä :)
Eipä tuo vielä tarkoita paljoa, että nainen ei ole 'seurustellut'. Voi olla hoitoja, säätöjä, yhden illan juttuja, avoimia semisuhteita ja vaikka mitä lomaromansseja. Mutta nainen itse sanoittaa asian niin, että ei ole seurustellut, joten noita ei lasketa.
Ilman hellyyttä ja haluttuna olemisen kokemuksia jääminen on tragedia ja oma juttunsa, mutta seurustelemattomuus ei naisilla vielä tarkoita välttämättä mitään. Miehellä seurustelemattomuus on kyllä ikävä merkki ellei puhuta jostain miesmallista.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin pelottaa, että kaverit ja tuttavat pitävät minua luuserina, kun en ole seurustellut ja olen 27. Viihdyn kamalan hyvin yksin, enkä halua ketään tähän. En vain ole koskaan halunnut ja aina ollut joitakin muita ns. tavoitteita.
Minua loukkaa jotenkin syvästi, kun ajattelen, että kaverit pitävät minua epäonnistuneena. Äitikin jo kutsui minua vanhapiiaksi pari vuotta sitten. Aina tuntuu, että täytyy jotenkin selittää, miksei ole ketään. Yleensä jopa suoraan valehtelen ja keksin aiempia seurustelusuhteita, koska häpeän itseäni jostain syystä.
Olen juurikin tuollainen erakkoluonne, kun mainittiin aikaisemmin. Unelmani on asua yksin jossakin metsän keskellä mökissä.
Sukulaiset ovat pahimpia noissa jutuissa. Kerroin tuossa siskosta, joka sittemmin kyllä rakastuikin.
Silti kuinka paljon sai p*skaa niskaansa ennen sitä äidiltämme ja etenkin isoäidiltä. Monesti mummo patisti näyttämään "namut", että miehet näkee muodot. Hyvä likka menee hukkaan, kun kulkee säkeissä (ei kulkenut). Kyllähän niitä deittipyyntöjä tuli. Lähinnä mielenkiinnon puute vaivasi.
Äiti aina vaati lapsen lapsia (vaikka niitä oli jo meiltä kahdelta vanhemmalta muksulta, kiitos muori), myös haukkui vanhaksi piiaksi. (itseasiassa aikoinaan muakin, kun olin suhteessa, mutten naimisissa vielä 24 vuotiaana) Jne. jne.
Tsemppiä sulle. Toivottavasti saat jatkossakin elää elämääsi, kuten itse haluaisit. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaunis sisko ei seurustellut ennen kuin tapasi miehensä. Hän on aina sanonut, että sitten kun jalat menee alta ja mies saa hänet puheillaan hiljaiseksi ja jutuillaan nauramaan... Deitelle suostui muutamia kertoja, mutta mikään ei oikein natsannut.
28 vuotiaana ritari sitten tuli vastaan tai perään oikeastaan. Mies peruutti autollaan siskon päälle. Siitä se ajatus sitten lähti.
Nyt ovat olleet kuusi vuotta yhdessä ja odottavat ekaa lastaan. <3
Ihanaa kun naisilla nää vaan tapahtuu kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin rasittavaa, että pidetään outona ja hieman epäonnistuneena, jos ei halua seurustella. Jotkut nyt vaan on sellaisia erakkoluonteita.
Miten niin pidetään outona ja epäonnistuneena? Ehkä niin jossain tosi pienissä ympyröissä, mutta ei ainakaan pk-seudulla, on sen verran ihmisiä, että jokainen voi elää miten tykkää. Tietty täälläkin voi kuulua johonkin sellaiseen yhteisöön, perheeseen, jossa korostetaan pariutumista, mutta noin yleensä mitään paineita seurusteluun, parisuhteeseen ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaunis sisko ei seurustellut ennen kuin tapasi miehensä. Hän on aina sanonut, että sitten kun jalat menee alta ja mies saa hänet puheillaan hiljaiseksi ja jutuillaan nauramaan... Deitelle suostui muutamia kertoja, mutta mikään ei oikein natsannut.
28 vuotiaana ritari sitten tuli vastaan tai perään oikeastaan. Mies peruutti autollaan siskon päälle. Siitä se ajatus sitten lähti.
Teille seurustelu tuntuu olevan isompi asia kuin naisille. Menkää sinne miespulasta kärsivään Liettuaan.
Ai niin joo: ”Mutku, nekin vaatii!” :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan peruuttamaan tahallaan jonkun yli jos uskot että tuo teki sen tahallaan ja siksi sai naisen. Kannattaa kosia heti paikan päällä koska tuskin tuossa ylläolevassa jutussakaan muita vaiheita törmäyksen ja liiton välillä oli.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Eipä tuo vielä tarkoita paljoa, että nainen ei ole 'seurustellut'. Voi olla hoitoja, säätöjä, yhden illan juttuja, avoimia semisuhteita ja vaikka mitä lomaromansseja. Mutta nainen itse sanoittaa asian niin, että ei ole seurustellut, joten noita ei lasketa.
Ilman hellyyttä ja haluttuna olemisen kokemuksia jääminen on tragedia ja oma juttunsa, mutta seurustelemattomuus ei naisilla vielä tarkoita välttämättä mitään. Miehellä seurustelemattomuus on kyllä ikävä merkki ellei puhuta jostain miesmallista.
Se on kyllä vähän ärsyttävää, että monien naisten kohdalla sinkkuus tuntuu olevan lähinnä semanttinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä vähän ärsyttävää, että monien naisten kohdalla sinkkuus tuntuu olevan lähinnä semanttinen kysymys.
Miehestä on valtavasti murhetta ja työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin rasittavaa, että pidetään outona ja hieman epäonnistuneena, jos ei halua seurustella. Jotkut nyt vaan on sellaisia erakkoluonteita.
Ei kai ihminen ole automaattisesti erakko, jos ei 26-vuotiaana ole seurustellut.
Sanoinkin jos ei "halua". ......Eikä siinä ole mitään pahaa, vaikka olisi erakkoluonne.
Mitä ihmettä sä selität noista miehistä??
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität noista miehistä??
Palstan oma inkkeli mies
Ilmeisesti kaverisi saa kuitenkin säännöllisesti seksiä? Tuskin hän neitsyt on.
Tiedän muutaman tämmöisen kauniin naisen, jotka eivät ole koskaan seurustellut. Näissä on yleistä se, että vaatimustaso on nostettu erittäin korkealla. Enkä puhu vain ulkonäöstä, vaan miehen odotetaan olevan menestyvä. Ja näille se sinkkuus ei ole ongelma. Saavat ilmeisen hyvää seksiä komeilta miehiltä, mutta jotka ovat ihan peruspulliaisia urheilukaupan myyjiä ja vastaavia, jotka eivät tietenkään kelpaa seurustelusuhteesseen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaverisi saa kuitenkin säännöllisesti seksiä? Tuskin hän neitsyt on.
Tiedän muutaman tämmöisen kauniin naisen, jotka eivät ole koskaan seurustellut. Näissä on yleistä se, että vaatimustaso on nostettu erittäin korkealla. Enkä puhu vain ulkonäöstä, vaan miehen odotetaan olevan menestyvä. Ja näille se sinkkuus ei ole ongelma. Saavat ilmeisen hyvää seksiä komeilta miehiltä, mutta jotka ovat ihan peruspulliaisia urheilukaupan myyjiä ja vastaavia, jotka eivät tietenkään kelpaa seurustelusuhteesseen.
Elämme nykyaikaa. Naisten ei pidäkään seurustella, elleivät halua.
Voisi olla minä, vaikka kauneudesta en ole niin varma :D vientiä olisi, mutta minua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta kukaan ihminen, eikä ole koskaan kiinnostanut. Ei mies eikä nainen.
Kaikki sukulaiset ja kaverit ihmettelee mikä minua vaivaa, enkä itsekkään osaa sanoa. Ehkä olen jonkin sortin aseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ujo ja huono itsetunto?
Luultavasti ainakin itsetunnon puolesta juuri päinvastoin, huono itsetuntohan ajaa hakemaan hyväksyntää miehiltä. Hyvällä itsetunnolla varustetut kauniit naiset nimenomaan pysyvät helposti sinkkuina pitkään ennen kuin löytyy se juuri itselleen sopiva kumppani.
Tämähän se. Itsekin ekan kerran olin miehen kanssa vasta 23 vuotiaana. Ja olin kaunis. Ei mulla vaan ollut mitään tarvetta "päästä eroon neitsyydestäni." Halusin odottaa, että löytyy kunnollinen mies joka haluaa muutakin kuin seksiä. Ei ne nuoret jätkät teininä vielä olleet tosissaan. Niillä oli vain yksi asia mielessä.
Voi olla niitäkin joilla on arvoja. Tiedän kauniita sinkkuja ketkä odottaa sitä oikeaa. Arvoilla meinaan perinteistä miestä joka ymmärtää perheen päälle ja tajuaa oman roolinsa. Arvoista valittaville tiedoksi: tuolla odottaa vieläkin niitä miehiä mitkä käsittää roolien päälle. Ikävästi näitä ei tahdo löytyä täältä, joten toiset jää tahtomattaan sinkuksi.
Jos on aromanttinen tai aseksuaali niin eihän se mitään suhteella tee.