26-vuotias kaunis kaverini ei ole seurustellut
Kauenudella ja sukupuolella ei ole tässä merkitystä, mutta kuitenkin ihan mielenkiintoista.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Aromanttinen?
Aromaattinen pillu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ujo ja huono itsetunto?
Luultavasti ainakin itsetunnon puolesta juuri päinvastoin, huono itsetuntohan ajaa hakemaan hyväksyntää miehiltä. Hyvällä itsetunnolla varustetut kauniit naiset nimenomaan pysyvät helposti sinkkuina pitkään ennen kuin löytyy se juuri itselleen sopiva kumppani.
Ei välttämättä mätsää, vaikka hakisikin hyväksyntää.
Fiksu ihminen myös vaistoaa toisessa huonon itsetunnon, ja se on turn off.
Hyväksikäytäjiä ja huonoja suhteita saa kutakuinkin jokainen, jos niitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ainakin itsetunnon puolesta juuri päinvastoin, huono itsetuntohan ajaa hakemaan hyväksyntää miehiltä. Hyvällä itsetunnolla varustetut kauniit naiset nimenomaan pysyvät helposti sinkkuina pitkään ennen kuin löytyy se juuri itselleen sopiva kumppani.
Hassua miten tässäkin naiset ja miehet toimii täysin päinvastoin. Miehillä huono itsetunto saa aikaan pakenemisreaktion viehättävän naisen seurasta.
Mikä siinä on mielenkiintoista jos joku ei seurustele?
Ettei olisi sateenkaariväkeä ja kaapissa? Näin ainakin minun kaverilla. Oli tiukat uskonnolliset vanhemmat, välit meni kun hän tuli kaapista eikä suostunut valehtelemaan enää suvulle elämästään.
Anna toisen olla ja elää, voithan joskus ohimennen mainita ettet syrji ketään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten tässäkin naiset ja miehet toimii täysin päinvastoin. Miehillä huono itsetunto saa aikaan pakenemisreaktion viehättävän naisen seurasta.
Ei se ole niin mustavalkoista. Huonoitsetuntoinen nainen voi vältellä miehiä, mutta miehet ovat silti hänen suhteensa aktiivisia. Toisinpäin ei usein ole niin, naisia ei vedä puoleensa epävarma mies.
Eivät ne epävarmaa naista pokaavat miehet useinkaan mitään herrasmiehiä ole, eikä nainen voita siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itsetunto pysy hyvänä, jos yrittää etsiä, eikä löydä. Jossain vaiheessa vaan luovuttaa, eikä usko enää suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on… Miks ei saa olla sinkku? :o Miust on töykeet puuttua toisen elämään ja PAINOSTAA toista suhteeseen. Mie oon tosi ujo, ja jos joku painostaisi tuolla tavalla, niin sulkeutuisin entistä enemmän. Pidä huoli omista asioistasi. :) M25
Niin ja sä nukut unilelun kanssa. Siinä se ongelma onkin.
Miksi pitää olla noin törkeä? Ja ei hänen asiansa mulle kuulu. Minusta on jopa positiivista, jos ei ole seurustellut. Tai ei ainakaan negatiivista.
Ap
Haisjo jo sinä ap pitkä pas**ka nyt!
Oon siis tuo ap. N kaveri ja kyllä, olen ollut jo kolme vuotta naimisissa mutta en ole sitä tuolle juorueukolle kertonut! Alettiin miehen kanssa seurustelemaan jo yläasteella mutta tuolla aapeelle en kertoi koirastanikaan kun se juoruilee kaiken muille useimmiten huolestunutta teeskennellen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mätsää, vaikka hakisikin hyväksyntää.
Fiksu ihminen myös vaistoaa toisessa huonon itsetunnon, ja se on turn off.Hyväksikäytäjiä ja huonoja suhteita saa kutakuinkin jokainen, jos niitä haluaa.
Huono itsetunto turn off?? Olipa typerästi ja kylmästi sanottu.
Korostan vielä, että mielestäni ei ole mitenkään negatiivista jos ei ole seurustellut tai aiokaan seurustella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jolla huono itsetunto ja huono isäsuhde. Annan vanhempien miesten käyttää hyväksi seksuaalisesti. Minua ei tarvitse tyydyttää seksuaalisesti, otan suihin, annan panna ja sitoa ja tehdä kaikkea. Kunhan saan hetken kuulla olevani hyvä tyttö. :(
Kiihottavaa :) olisipa tuollaisia naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jolla huono itsetunto ja huono isäsuhde. Annan vanhempien miesten käyttää hyväksi seksuaalisesti. Minua ei tarvitse tyydyttää seksuaalisesti, otan suihin, annan panna ja sitoa ja tehdä kaikkea. Kunhan saan hetken kuulla olevani hyvä tyttö. :(
Kuten jo aiemmin sanottiin ja mitä sinäkin tulit alleviivaamaan, huono itsetuntoinen nainen vetää puoleensa sellaisia jotka vain hyväksi käyttää välittämättä naisesta.
Naisissa varmaan on sitten vähemmän naista seksuaalisesti hyväksikäyttäviä ja siksi miehille ei käy samaa.
No huhhuh näitä kommentteja. Tälleenköhön omakin lähipiiri on ajatellut ennen kun aloin seurustelemaan 26-vuotiaana ekaa kertaa. Nyt 4 v takana saman miehen kanssa.
Syy ”ikisinkkuuteen” omalla kohdalla oli, että en halunnut tyytyä ihan ok suhteeseen. Varmaan huonoa tuuriakin mukana. Deittailin paljon, annoin itse paljon pakkeja, ja niiltä parilta joista olin vuosien varrella oikeasti kiinnostunut seurustelumielessä, sain itse tapailun aikana pakit.
Mutta hyvää kannatti todella odottaa ja nyt tosiaan vierellä ollut jo pidempään mulle täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti heitä on. Somessa tulee tuon tuosta vastaan huonoissa suhteissa olevia miehiä/naisia. Sinkkuutta pitää alkaa markkinoimaan hyveenä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu toisen sinkkuus?
Meillä on yhteisönä velvollisuus huolehtia parhaassa lisääntymisiässä olevan naisen pariutumisesta.
Hauska! :D
Jotenkin rasittavaa, että pidetään outona ja hieman epäonnistuneena, jos ei halua seurustella. Jotkut nyt vaan on sellaisia erakkoluonteita.
Minuakin pelottaa, että kaverit ja tuttavat pitävät minua luuserina, kun en ole seurustellut ja olen 27. Viihdyn kamalan hyvin yksin, enkä halua ketään tähän. En vain ole koskaan halunnut ja aina ollut joitakin muita ns. tavoitteita.
Minua loukkaa jotenkin syvästi, kun ajattelen, että kaverit pitävät minua epäonnistuneena. Äitikin jo kutsui minua vanhapiiaksi pari vuotta sitten. Aina tuntuu, että täytyy jotenkin selittää, miksei ole ketään. Yleensä jopa suoraan valehtelen ja keksin aiempia seurustelusuhteita, koska häpeän itseäni jostain syystä.
Olen juurikin tuollainen erakkoluonne, kun mainittiin aikaisemmin. Unelmani on asua yksin jossakin metsän keskellä mökissä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin rasittavaa, että pidetään outona ja hieman epäonnistuneena, jos ei halua seurustella. Jotkut nyt vaan on sellaisia erakkoluonteita.
Ei kai ihminen ole automaattisesti erakko, jos ei 26-vuotiaana ole seurustellut.
Niin ja sä nukut unilelun kanssa. Siinä se ongelma onkin.