Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä autoilijoista,jotka talvella tekevät..

Vierailija
15.10.2013 |

..lumen peittämään autoon vain etulasiin pienen tirkistysreiän ja lähtee liikenteeseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla ne laivatkin kulkee.

Vierailija
2/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ja laiskoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne siitä näkee niin hyvä on. Ei mulla ole mielipidettä kaikista.

Vierailija
4/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minä teen sitä. Kyllähän ne sulaa jo siksi, kun pääsen isolle tielle. Joskus vaan ei jaksa ja ehdi nylkyttää jokaista jäähipppua pois. Ja on aika turhaakin, kun ne tosiaan sieltä lähtee itsellään. Reikä kuskin kohdalla ikkunaan ja sivuikkunat + takaikkunaan kurkistusaukko. Sillä liikkeelle ja puhaltimet kaakkoon.

Vierailija
5/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kädenliikkeellä saa ikkunan melko lumettomaksi.Täysin vastuutonta lähteä liikenteeseen,ettei näe kunnolla ulos.Mitä se jos ikkunat sulla motarille mentäessä,eikö sinne ajaessa ole muuta liikenettä tai jalankulkijoita?Toivoisin 5 omalle kohdalle,kun on jalka patikassa tai tolla tirkistysreikä autolla liikenteessä,että tulee toinen vastaan ja naama punaisena huuta,etteikö nähnyt,kun meinasi tai tuli kolari?-Kato,kun en ittekkään nähnyt.

Ikkunoiden ja AJOVALOJEN putaukseen uhrautuu 5min.Melko vähän,että joku myöskin näkee jarruvalosi sieltä lumen alta!!

Kun ei taas osata ajatella muita tiellä liikkujia.

Vierailija
6/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja paskoja.

Siinä mene noin 3 minuuttia kun harjaa autosta kaikki lumet pois ja raaputtaa kaikki ikkunat auki.

Kerran edessäni auto jarrutti liikennevaloihin ja auton katolta valahti 30cm paksu lumikasa tuulilasiille ja konepellille, tuulilasin pyyhkijätkin vääntyivät nurinniskoin. Tyyppi joutui alkaa keskellä katua kauhomaan lunta pois muiden tööttöillessä ympärillä. Tunsin täysin aidosti vahingoniloa tässä tilanteessa. Toivottavasti oppi jotain, pelkään ettei oppinu.

Vierailija
7/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 Ettei ollu sama minä mä näin. :) Vahingon iloa tunsin minäkin...raukka. :D

Vierailija
8/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin bussia odotelessa, kun vireisen päiväkodin pihaan ajoi nainen ihan lumisella autolla, lunta varmaan 20 senttiä katolla ja pieni reikä harjattu etuikkunaan. Tiedän naisen, asuu lähistöllä, eli varmaan jätää lapsen hoitoon töihin mennessä. Perässä ajoi poliisiauto, ja kurvasi naisen kanssa pihalle. Poliisi kirjoitti naiselle sakot. Ei auttanut naisen selitykset lyhyestä ajomatkasta:-)

Vierailija
9/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:32"]

Mä näin bussia odotelessa, kun vireisen päiväkodin pihaan ajoi nainen ihan lumisella autolla, lunta varmaan 20 senttiä katolla ja pieni reikä harjattu etuikkunaan. Tiedän naisen, asuu lähistöllä, eli varmaan jätää lapsen hoitoon töihin mennessä. Perässä ajoi poliisiauto, ja kurvasi naisen kanssa pihalle. Poliisi kirjoitti naiselle sakot. Ei auttanut naisen selitykset lyhyestä ajomatkasta:-)

[/quote]

Mahto olla yllätys,kun ei se raukka edes nähny niitä poliiseja.