Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tupakoivalla äidillä ei ole varaa maksaa päiväkodin xylitolipastilleista?

Vierailija
14.10.2013 |

Summe kuitenkin on vain parin tupakka-askin verran.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:30"]

Tulkaa urpot mussuttamaan tupakoinnissa tuolla tosielämän puolella ja omalla naamalla. Muuten tupruttelen nautinnolla ja naurrrrran teille :D

[/quote]

Juntti.

Vierailija
22/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 07:10"]

Yleensä ihmiset jotka väittävät että tupakointi on vaikea lopettaa on itseasiassa niin heikko tahtosia että keksivät aina ihan minkä syyn tahansa että voi jatkaa tupakointia. Esim. toi yksikin vastaaja kun selittelee että yhdenkin tupakkatauon/tupakan imuttamisen poisjääminen niin pistää hermon kireelle, onko päässä siis vikaa kun noin hermot menee eikä edes tahdota tosissaan lopettaa tupakointia.

[/quote]Tässähän on jo aika paljon valikoitumista, sillä mieleltään heikot alkavat ryhmäpaineen tai ties minkä syyn vuoksi tupakoimaan. Vahvoilla on aina mahdollisuus kieltäytyä tupakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:30"]

Tulkaa urpot mussuttamaan tupakoinnissa tuolla tosielämän puolella ja omalla naamalla. Muuten tupruttelen nautinnolla ja naurrrrran teille :D

[/quote]Itku silmässä olet heti saamassa itkupotkuraivaria kun joku sanoo poikkipuolisen sanan harrastuksestasi. Tupakoijat ovat muista piittaamattomia öykkäreitä. Miksi he piittaisivat muista, kun eivät piittaa edes itsetään?

Vierailija
24/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on kallista, ei mikään ihme ettei rahat riitä muuhun.

Vierailija
25/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin kohonneet  kolesteroliarvot ja niin vaan oli lopetettava suklaan syöminenkin, vaikka se jos mikä koukuttaa! Samoin jo aiemmin oli lopetettava maitosuklaan syöminen, kun laktoosi aiheuttaa pahoja oireita.

Suklaan "himo" on kova, mutta terveys menee edelle. Näin olettaisin tupakankin kohdalla eli, jos on tahtoa niin voi lopettaa senkin paheen.

Itse olen aina ollut tarkka rahan kanssa, joten en ole tupakoinut koskaan elämäni aikana.

Vierailija
26/26 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä xylitolpastilleja te käytätte? Mä ostin 1v:lle herra hakkaraista ja se aski maksoi ehkä 2e.

Tosiaan on jännä juttu, että tupakoivilla vanhemmilla ei ole varaa siihen eikä tähän. Miehen ex vetää tupakkaa kuin korsteeni, ja silti valittelee jatkuvasti rahapulaa. Ei ole kuulemma varaa ostaa edes ruokaa. Silti on varaa tosiaan kiskoa sitä tupakkaa ja käydä baarissa... Hienosti priorisoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi