Miten tuo Madelaine on jo noin iso?
Kommentit (28)
Ei ole todellista! Miksi tuo miehensä vetää röökiä hänen vieressä??!
Ei kai se mies ole raskaana? Miksi hän ei saisi vedellä röökiä?
Kyllä mun mies oli sen verran huomaavainen että kun en voinut polttaa niin hän ei polttanut nenäni edessä...muutenkin tuo mies näyttää täydelliseltä jenkkijuntilta.
Eikö kuninkaallisilla ole ollut tapana ilmoittaa oikeaa myöhäisempi laskettu aika, että saisivat odottaa ja synnyttää rauhassa. Jote Madeleine on todennäköisesti muutamaa viikkoa pidemmällä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 15:25"]
Ei kai se mies ole raskaana? Miksi hän ei saisi vedellä röökiä?
[/quote]
Oletko aikuisten oikeasti sitä mieltä että saa vetää röökiä vaimonsa ja syntymättömän lapsensa vieressä, oletko koskaan kuullut passiivisesta röökaamisesta ja sen haitoista??!
Ei mulla istukan paikka ole vaikuttanut mahan kasvuun. Olin aina odotusaikoina todella pienimahainen. Viidennessä raskaudessa istukka oli etuseinämässä ja silloin maha oli niin pieni vielä päivää ennen vauvan syntymä, ettei sukulaiset edes huomanneet, että odotan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 15:25"] Ei kai se mies ole raskaana? Miksi hän ei saisi vedellä röökiä? [/quote] Oletko aikuisten oikeasti sitä mieltä että saa vetää röökiä vaimonsa ja syntymättömän lapsensa vieressä, oletko koskaan kuullut passiivisesta röökaamisesta ja sen haitoista??![/quote]
Ruman näköistä, mutta ei se ulkotiloissa ja noin kaukana juuri vaikuta. Enemmän arvostelisin sitä, ett M on ilmeisesti lopettanut polttamisen eikä ole kovin huomaavaista pössytellä ex-addiktin vieressä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 01:39"]
Mulla oli äitiyshousut turvotuksen takia jalassa jo rv 8 ja suuri maha jo rv 17, tämä osin siksi, että istukka oli edessä ja selvästi pullautti mahan ulos. Toisessa raskaudessa maha kasvoi maltillisempaa tahtia, istukka oli takaseinämässä.
[/quote]
No ku mä oon miettiny miksi keskimmäisessä raskaudessa olin puoleen väliin asti mahaton, mutta sepä onkin ainoa raskaus missä istukka on ollut takaseinämässä! Tunnen olevani nyt jo järjettömän kokoinen, vaikka viikkoja vasta 16. Ja vatsa pullahtanut muutaman päivän sisällä.