Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan mies voi olla tällainen kusipää?

Vierailija
06.09.2020 |

Matkustin miehen luokse n. 300 km ja yövyin hänen luonaan. Teimme normaaleja asioita, laitoimme ruokaa, kävimme leffassa, otimme rentouttavia ja katsoimme tv:tä. Seksiä ei ollut (mies vaikutti kyllä siltä että olisi halunnut).

Yhteydenpito hänen puoleltaan loppui, ja sain myöhemmin tietää että hän oli tapaillut jotain naista jonka oli löytänyt netistä. He olivat alkaneet seurustella ja sopineet seurustelunsa "vuosipäiväksi" sen ystävänpäivän, saman päivän jonka olin viettänyt miehen kanssa! Sekään nainen tuskin tiesi asiasta mitään.

Miten joku mies voi olla noin epäinhimillinen olento, että ei voi kertoa tapailleensa toista vaan antaa minun matkustaa kaukaa luokseen. Tyhmemmänkin pitäisi tuossa tilanteessa ymmärtää, että olen todella tosissani kun panostan noin paljon orastavaan suhteeseen. En ikinä tekisi noin kellekään.

Oletteko te miehet useinkin tuollaisia, vai sattuiko kohdalleni poikkeuksellisen itsekäs kusipää?

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaavaa kokemusta täälläkin, ei taida olla mitenkään harvinaista. Ihan noin pitkä etäisyys ei ollut, mutta enää en lähtisi tapailemaan miestä niinkään pitkän välimatkan päästä. Tosi harvoin kiinnostun kenestäkään vastaavalla intensiteetillä ja olin valmis matkustamaan vaikka useamman kerran viikossa, mutta aina sain kuulla kaikenlaista selittelyä miksi silloin ja silloin ei sovi. Kuitenkin koko ajan vakuutteli kiinnostustaan ja ihastuksesta sokeana uskoin. Kun tapaamistemme välit venyivät, aloin aavistella etten ole ainoa kuvioissa. Ja oikeassa olinkin, mies lopetti jutun kun oli löytänyt paremman. Tosi hyvältä tuntui.

Sehän siinä harmittaa kun kun muutenkin ihastun todella harvoin. Ja sitten kun ihastun, olen tosissani. En edes pysty keskittymään moneen mieheen yhtä aikaa.

Miehillä taas näkyy olevan ihan normaalia tuo, että yritetään montaa naista yhtä aikaa.

Nykyään ei edes itsestään selvät asiat ole selviä, vaan kaikesta pitää erikseen sopia.

Muuten se on "oma syy".

Ei voi esimerkiksi olettaa, että vaikka ollaan jo monta kuukautta juteltu ja molemmat kertoneet vahvoista tunteista toisiaan kohtaan, että sekään vielä tarkoittaisi yhtään mitään.

Pitää erikseen sopia, että eihän sitten kirjoitella muiden kanssa eikä tapailla muita.

Jotenkin ihan käsittämätöntä, mutta näin se ilmeisesti menee.

Muistan sen sitten ensi kerralla, joskus kymmenen vuoden päästä kun taas ihastun.

https://www.google.fi/search?source=hp&ei=qMtUX8WRIpC8a6GwgJgJ&q=nainen…

Siinä vähän nykynaisten voimaantumistarinoita deittimaailmasta.

"Mari kävi saman päivän aikana treffeillä kolmen eri miehen kanssa"

"Netta, 26, kävi treffeillä 150 miehen kanssa ja harrasti seksiä 40 kanssa"

"Jatkoin sitä heikkoina hetkinä, kuten sunnuntai-iltaisin, kun olin yksin kotona tai muulloin, kun oli tylsää. Matcheja alkoi tulla ja viestittelin kymmenien miesten kanssa samaan aikaan.

Ensimmäisinä Tinder-kuukausinaan Anna kävi treffeillä melkein kaikkien kanssa, jotka pyysivät häntä treffeille ja vaikuttivat viesteissä normaaleilta. Treffejä kertyi parit viikossa."

"Vajaan vuoden Tinder-deittailun jälkeen tärppäsi. 60. Tinder-miehen kanssa Anna alkoi seurustella. Puolentoista vuoden jälkeen kävi kuitenkin selväksi, ettei suhde toimi. Anna liittyi taas Tinderiin, sillä olisi ollut tylsää viettää kesä ilman sutinaa."

Vierailija
182/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Mulle kävi ihan just samalla tavalla. Parasta oli, että muutaman vuoden päästä tuo samainen mies otti uudelleen yhteyttä ja yritti lämmitellä meidän juttua. Oli kuulema pahoillaan tapahtuneesta. Ylläri ylläri, en innostunut hänestä toista kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollaista tapahtuu. Jotkut ei osaa olla yksin vaan opportunistisesti ottaa irti kaiken minkä saa. Jotkut oikein nauttii mitä enemmän saa vedätettyä.

Vierailija
184/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kusipäisempi mies sitä enemmän naisia.Lasketaanko sitten hyväksi itsetunnoksi.

Vierailija
185/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on ihan off-topic, mutta mä nettideittailin yhtä tyyppiä kuukausia. Menin sitten kylään viikonlopuksi tyypin pyynnöstä. Kun pääsin sinne 400 kilsan päähän, ilmoitti, että mä olisin just sopiva hänen kaverilleen, joka ei saa naista. Arvatkaa vaan ottiko päähän?? Nyt asia jo naurattaa...

Vierailija
186/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne sympatiaa aloittajaa kohtaan.

Tuollainen "viuhka" on miehille sangen tavallista. Eikä valittaja saa kuin vahingoniloa osakseen.

Tuollainen on miesten maailma. Tas-arvoa sekin lienee, kun omaan nilkkaan kolahtaa.

Vierailija
187/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on ihan off-topic, mutta mä nettideittailin yhtä tyyppiä kuukausia. Menin sitten kylään viikonlopuksi tyypin pyynnöstä. Kun pääsin sinne 400 kilsan päähän, ilmoitti, että mä olisin just sopiva hänen kaverilleen, joka ei saa naista. Arvatkaa vaan ottiko päähän?? Nyt asia jo naurattaa...

Eli et kelvannut komealle miehelle joka yritti parittaa sinut tasoisellesi miehelle, joka taas ei kelvannut sinulle.

Pikku vinkki: jos olisit kaunis niin ei yksikään mies sinua kaverillensa antaisi.

Vierailija
188/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sait tietää?

Kerros hyvä tarina

Vierailija
189/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan deittikulttuuri kertoo myös kuinka paljon ihmisten moraali on kadonnut vuosien saatossa.

”No mutku en minä emminä oo mitään luvannu” Haistakaa ihmiset oikeesti pitkä P*SK A jos tämmönen touhu on oikeesti ok. Toivon että olisin syntynyt paljon aikasemmin, niin ei tartteisi kärsiä nykyajan miehistä. Ainoa kriteeri on luotettavuus ja uskollisuus mutta valitettavasti sekin näyttää olevan liikaa vaadittu. Eikä sillä, varmasti naiset isolta osin on ihan samanlaisia. Ihmiset ylipäätään.

Kyllä komeat miehet ennenkin panivat montaa naista samaan aikaan, nykytekniikka on tehnyt sen vain paljon helpommaksi ja naisia voi helposti hankkia vaikka 300 kilsan päästä kuten ap:ta ajatettiin, ennen komea mies joutui tyytymään oman kylän tarjontaan ja lähtemään ulos, nyt naisen tilaaminen onnistuu kotisohvalla Tinderistä.

Eli Tinderi on plluntilaussovellus miehille?

Ja sitten miehet vielä ihmettelee kun ei tule mätsejä Tinderissä. Kiitos tiedosta. Kun menen seuraavan kerran Tinderiin, tiedän, että se on krpäntilaussovellus. Ja jos pitää valita dldo vs randommies, pitää miehen olla suooeroriina, että mikä hyppää gyllikseen, eli Tällöin kelpaa vain 0.00000001 prossaa eli miljardölrikalsarimalluastronauttikirurgi. Kiitos, teit elämästäni, ja monen muun naisen myls juuri paljon helpompaa. Nyt en tunne yhtään mitään kun siirrän Tinderissä ja muissa deittipalstoilla miehiä kategoriaan NO.

Tinderi on pillutilaussovellus KOMEILLE miehille, ei muille. Tinderin kautta komea mies saa varareikänsä helpoiten, ei tarvitse lähteä baariin tai edes tehdä profiilia hidastempoisemmille treffisivuille

Vierailija
190/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on niin vaikeaa saada seuraa, että jotkut käyttävät kaikki mahdolliset konstit. Kyllähän ne mahdollisuudet kasvaa jos ehdottelee kaikille, tapailee kaikkia, ja sitten valitsee parhaan jos sattuu saamaan useamman.

Ei tuolla tyylillä saa ketään. Sehän se juttu siinä onkin, että ei naiset ota miestä, joka tapailee useampaa.

Jep. Minä ainakin pistäisin heti poikki jos saisin tietää, että mies tapailee useampia. Sellainen mies ei ole sitä mitä minä haluan, vaan etsin ns. yhden naisen miestä.

Kaikki komeat miehet tapailevat useampia, ei sinun tarvitse siitä erikseen mitään todisteita etsiä. Jos haluat yhden naisen miehen niin katsele tavsimiehiä, komeista et sellaista tule löytämään.

Tuo ei pidä paikkaansa vaikka mitä uskottelisit. Myös komeissa miehissä on yhden naisen miehiä, ainakin tässä maailmassa missä minä elän.

Sinä taas väität että ei-hyvännäköiset miehet ovat aina uskollisia, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Sekä komeissa että vähemmän komeissa on molempia miestyyppejä.

Komea mies voi olla uskollinen nuorelle ja kauniille naiselle, mutta ei sinulle. Sinun tasoisesi ovat niitä komea miehen varareikiä.

Onpa kuvottavaa tekstiä. Ja sinä tiedät tasoni mistä?

Oletan, että olet jo kypsään ikään eli yli 30 vuotiaaksi ehtinyt naishenkilö, joka ei nyt ihan täysin fitnesmallia muistuta ja valitat täällä komeiden miesten petoollisuudesta.

Olen nuorempi. En ehkä muistuta fitnessmallia mutta treenaan kymmenisen kertaa viikossa enkä valita yleisesti komeiden miesten petollisuudesta. Korkeintaan yksittäisten miesten.

Että ei nyt ihan mennyt oikeaan.

Kuluu silmänräpäys ja olet 40v täti ja silloin sinun ei enää tarvitse huolehtia komeista miehistä. Ainut mitä naisella on tarjottavanaan on se lyhyttäkin lyhyempi nuoruutensa ja sitten muuri kutsuu.

Vierailija
191/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ap onnellinen- väistit luodin. Maailma on täynnä miehiä. Ota seuraava. Meillä naisilla on onneksi varaa valita.

Harmittaa sen naisen puolesta, joka joutui tuon miehen ottamaan. Oletko kertonut naiselle, minkälainen mies on? Kerro ihmeessä, olisi varmasti hänen hyvä tietää...

Harmi kun meillä tavismiehillä ei ole varaa valita. Joudutaan tyytymään pettäviin Suominaisiin.

Eikun lähdet sinne Phuketin h**** baareihin hakemaan uskollista rakasta, sieltä on moni suomalainen mies onnensa ja rakkauden löytänyt. Ne kestävät kyllä kun rahaa riittää vaimon ja vaimon 20-henkisen suvun elättämiseen. Pusi pusi

Halvemmaksi se silti tulee kuin suomalainen ja ainakin saa kaunista nuorta tyttöä.

Hienoa. Nyt voit lopettaa av palstalla hengailun ja hankkia itsellesi elämän vaivaisella lentolipun hinnalla. Ajattele, ei tarvitse enää yhtään kertaa üliuliuliuuuulista yhdenkään kananpetsetukk#sen siid#rivalaan takia.

Mistä tiedät että olen vielä Suomessa?

No eipä tarvitse olla Einstein tuota asiaa selvittääkseen. Ja mitä veetun väliä sillä edes on. Ei mitään

Ei sitä voi selvittää paitsi kysymällä. Ja tiedoksesi en ole edes Suomessa.

Vierailija
192/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia toimintaa deittijutuissa.

Katsastetaan kaikki kiinnostavat ihmiset, mistä sitä muuten tietää, kenet haluaa?

Vain sinä ap olit itse liian tosissasi.

Miksi juuri sinä matkusitit tapaamaan miestä?

Itse en olisi matkustanut.

Olisit pyytänyt miestä matkustamaan sinun luoksesi, siitähän olisi jo nähnyt miehen todellisen kiinnostuksen asteen, jos hän olisi luoksesi matkustanut.

Totta näyttää olevan, että naiset ne nykyisin juoksee miesten perässä.

Vierailija
193/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et kelvannut komealle miehelle joka yritti parittaa sinut tasoisellesi miehelle, joka taas ei kelvannut sinulle.

Pikku vinkki: jos olisit kaunis niin ei yksikään mies sinua kaverillensa antaisi.

En ole tuo edellinen mutta minuakin yks tapailumies on yrittänyt parittaa ties mille kammotuksille. Siis oikeasti ihan kamalille tyypeille. Voi olla että hänen mielestään olen niiden miesten tasoinen, mutta minä tiedän että saan halutessani vaikka heti paljon paremman. Monta kertaa niitä puistattavia äijiä _huomattavasti_ paremmat miehet ovat tulleet oma-aloitteisesti iskemään minua, eikä vain tinderissä.

Että mikä se taso sitten onkaan ja kuka sen määrittää...

Vierailija
194/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin pitkän lähes parimetrisen kaverini kanssa baarissa ja häntä joku tyttö yritti iskeä, eikä häntä kiinnostanut, niin hän just sitten heitti sille tytölle että minä oisin vapaa. Tiesin kyllä etten minä varmaan häntä kiinnostaisi ja ei hänkään minua varsinaisesti kiinnostanut, mutta sanoin ihan tahallani että juujuu. Noh toi tyttö meni sitten hiljaiseksi ja poistui paikalta.

Vierailija
195/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin yksinkertaisia, että eivät ne noin syvällisesti ajattele. Kokemuksen kautta olen oppinut, että ei riitä, että mieheltä kysyy, seurusteleeko hän. Jos vastaus on ei, niin sen lisäksi on kysyttävä, onko hän avioliitossa, deittaileeko hän muita tai onko olemassa naisia, jotka kuvittelevat, että heillä on eksklusiivinen suhde.

Itse olen saanut niin tarpeekseni miehistä, etten enää edes halua seurustella, vaan joko haen pelkästään seksiseuraa 1% komeimmista ja menestyneimmistä miehistä tai sitten tarjoan maksullista seuraa taviksille. Jos mies sattuisi olemaan kusipää, niin ainakin sain deitistä hyvän hinnan.

”Deitillä”, johon liittyy maksullista seksiä, on myös toinen nimitys.

Vierailija
196/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä ap kerroit tilanteen sille toiselle naiselle? Että sen miesystävä on seksimielessä majoittanut luokseen toisen naisen ja vieläpä heidän keskenään sopimana ”vuosipäivänä”?

Vierailija
197/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis stalkkaa edelleenkin tätä KAKSI kertaa tapaamaansa miestä ja tämän nykyistä naista?

Tällainen creepy stalkkeri sitten kerää palstan naisten sympatiat ja yläpeukut? Oletteko tosissanne? 

Vierailija
198/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja siis stalkkaa edelleenkin tätä KAKSI kertaa tapaamaansa miestä ja tämän nykyistä naista?

Tällainen creepy stalkkeri sitten kerää palstan naisten sympatiat ja yläpeukut? Oletteko tosissanne? 

Ja mies on ollut 23-vuotias, eli aika tavallista tuossa iässä on vielä tapailla useita ihmisiä. Lisäksi koko jutusta on jo vuosia. 

Vierailija
199/219 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies on ollut 23-vuotias, eli aika tavallista tuossa iässä on vielä tapailla useita ihmisiä. Lisäksi koko jutusta on jo vuosia. 

Nyt on kyllä lepakkoparvi tapulissa. Vielä haukkuu kusipääksi jotain vanhaa ex-nobodya joka ei tehnyt edes mitään ihmeellistä, muuta kuin sattui rakastumaan eri naiseen eikä hulluun aapeehen. Miksiköhän...

Vierailija
200/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilmeisen komea, nuori mies vikitteli kaveriani netissä muutamia vuosia sitten. He kävivät pari kertaa treffeillä, ja sitten seuraavalla kerralla mies olisi halunnut kaveriani jo yökylään. Kaveri sai tosin selville, että hän tapaili useita naisia samaan aikaan, ja lopetti siihen.

Parasta - tai pahinta - oli se, että muutaman vuoden kuluttua tämä mies ja kaverini tapasivat baarissa, ja mies alkoi heti vikitellä kaveriani, joka oli kiusaantunut tilanteesta. Ja samalla kävi ilmi, että mies ei edes MUISTANUT käyneensä treffeillä kaverini kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän