Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi astianpesuaineeseenkin on pitänyt lisätä hajustetta?

Vierailija
14.10.2013 |

Ostin aivan samaa ainetta astianpesukoneeseen kuin aina ennenkin, tarkistin äsken pakkauksetkin, että ihan samat on. Tämä uusi vain haisee jollekin tuoksulle. Mä olen allerginen hajusteille ja ajattelin, että ehkä tuo haju häviää koneessa, mä vain ylireagoin tarkan nenäni kanssa. Nyt koko hemmetin astis, astiat ja meidän kämppä haisevat jollekin "hyvälle". 

Yleensä kun jokin tuote muuttuu, niin pakkauskin muuttuu tai siinä on merkintä lisätystä aineesta.

Vituttaa kyllä niin paljon ettei mitään määrää!

Antihistamiinit ja nenäsumutteet jo käytössä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että valmistajan tekemä markkinatutkimus osoittaa että hajustettu myy paremmin kuin hajuton. Muuta ei tarvita.

Vierailija
2/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh! Mäkin rakastin ennen tuoksuja ja ottaisin mieluusti jonkun pillerin, joka auttaisi poistamaan tän allergian.

Harmittaa vain tosi paljon miksi tuosta tuoksun lisäämisestä ei ole voinut ilmoittaa ja sekin, että mun rahat meni ihan hukkaan tuossa tuotteessa. Joudun tekemään uuden 50 kilsan kauppareissun, että saan seuravat astiat pestyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kanssa vaihtoon yksi konetiskiaine. Eivät lisänneet siihen vanhaan hajustetta, mutta aloittivat valmistamaan hajustettua ja se löyhkä tarttuu ilmeisesti tehtaalla niihin jotka eivät pitäisi olla hajustettuja. Ja se löyhkä tarttui niihin astioihinkin josta seurasi että kaikki ruuat ja juomat maistuivat vain sille tiskiaineen hajusteelle. Sitruunaa mukamas oli mutta ei minun käyttämät oikeat sitruunat kyllä ole lähellekään sitä esanssilöyhkää.

Niiden pitäisi palkata hajusteallergisia testaamaan ne hajut ovatko sinne päinkään...

Vierailija
4/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök, mun täytyy varmaan laittaa nuo astiat varmaan uudelleen pesuun.

Nykyään tuntuu, että joka paikkaan lisätään hajusteita. Mä ostin kerran hajustettuja pikkuhousunsuojiakin. En millään ymmärtänyt, että sellaisiin tuotteisiin tulee kenellekään edes mieleen lisätä hajustetta ja kun avaamaton laatikko oli meidän vessassa, niin kauan haistelin ja ihmettelin, että mistä se haju tulee ennen kuin tajusin ja heitin senkin avaamattomana roskikseen. Sen verran voimakas tuoksu oli.

Vierailija
5/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän