Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääpä opettajia, kun nää ilmapallokakarat tulee kouluikään

Vierailija
14.10.2013 |

Kotoa on otettu malli, että jos ope ei hyppää heidän tahtiinsa, kamera esiin ja video nettiin ja mustamaalaus kehiin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot: Opettaja ei kyllä mun mielestä voi olla asiakaspalvelutyössä: Opettaja joutuu arvostelemaan oppilaidensa osaamista ja taitotasoa. Eikö asiakaspalvelun yhtenä näkökohtana ole, että asiakas on aina oikeassa. Koulumaailmassa näin ei voi olla.

Vierailija
2/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on jo. Opettajille ihan kamalaa. Suurin ongelma siis nämä ilmapallovanhemmat, ei ne lapset. Ainakin alakoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun murkulla tulee sitte olemaan oikeus viedä kaikki kaveriensa tavarat ja kaupasta kaljat, jos haluu

t. ilmapalloäiti

Vierailija
4/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:04"]

Mun murkulla tulee sitte olemaan oikeus viedä kaikki kaveriensa tavarat ja kaupasta kaljat, jos haluu

t. ilmapalloäiti

[/quote]

Mä en oo niin syvällisesti perehtynyt tähän ilmapallogateen, enkä ole kuluttanut myöskään kauheasti aikaa sen tutkistelemiseen monipuolisesti eri kanteilta, mutta eikös tapauksen kulku mennyt suunnilleen niin, että isä oli pyytänyt ilmapalloa lapselleen ja myyjä oli sellaisen lapselle antanut? Sekö on sitten sen kaksivuotiaan lapsen vika jotenkin?

Vierailija
5/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on niiiiiiiiiiiiiin hyvää mainosta Vauva-lehdelle...

Vierailija
6/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:04"]

t. ilmapalloäiti

[/quote]

Mä en oo niin syvällisesti perehtynyt tähän ilmapallogateen, enkä ole kuluttanut myöskään kauheasti aikaa sen tutkistelemiseen monipuolisesti eri kanteilta, mutta eikös tapauksen kulku mennyt suunnilleen niin, että isä oli pyytänyt ilmapalloa lapselleen ja myyjä oli sellaisen lapselle antanut? Sekö on sitten sen kaksivuotiaan lapsen vika jotenkin?

[/quote]Joo, mut sitten vartija sai hepulit ja tuli hakeen sen pallon pois kun se on niin väärin et yks pien lapsi saa yhden mainosilmapallon.

Mä en tajua sitä miten joku kehtaa ottaa lapselta pois ilmapallon! Siis haloo, mainosilmapallon joka ei taatusti montaa senttiä ole edes maksanut ja jotka on tarkoituskin asiakkaille jakaa.

Vierailija
7/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on jo nyt. 

opettaja

Vierailija
8/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naurettavuuden huippu mikä aloitus :D Ei mahda sun mahdolliset lapset olla helpommasta päästä jos tollasen pirttihirmun kanssa kasvaa, varmaan todella negatiivista sakkia naama nurin kurin, siis jos kerta tälla tavoin aletaan kärjistämään lasten kasvua?

Kaksivuotias sai ilmapallon omakseen myyjältä ja vartija tuli hakemaan sen pois, vielä liikkeen ulkopuolella. Tietysti nykyteknologia otetaan hyödyksi ja kuvataan todisteeksi tällainen video ettei myöhemmin Stocka pääse sanomaan että tätä ei tapahtunut (niinkuin aluksi yrittivätkin kun poistivat sivuiltaan kaiken aiheeseen liittyvän uutisoinnin).

Vierailija
9/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ettei se totuus unohtuisi, se vaan selitti saaneensa sen.

Todellisuudessa oli pöllinyt.

Vierailija
10/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:30"]

Niin ja ettei se totuus unohtuisi, se vaan selitti saaneensa sen.

Todellisuudessa oli pöllinyt.

[/quote]

Ai se lapsi vai?

Vierailija
11/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jotkut jaksaa jauhaa tuota samaa päivästä toiseen, 

Vierailija
12/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:12"]

Niitä on jo nyt. 

opettaja

[/quote]

Niin kuulemma on. Kertoo mun kolmasluokkalainen. ongelma ei ole erityislapset, vaan nää ilmapallovanhemmat, joiden lapsille ei saa eitä sanoa, vaan heti uhataan rikosilmoituksilla ja vaikka millä

Onhan näistä ollut puhetta, että oppilaat huorittelee opettajia ja uhkailee ja vanhemmat soittelee kotiin ja haukkuu, kun mun Ilmapallo-Petteriä oli opettaja kieltänyt kiipeämästä ikkunasta ulos

Vierailija
13/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajakin on asiakaspalvelija, muistakaa se.

Vierailija
14/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:00"]

Opettajakin on asiakaspalvelija, muistakaa se.

[/quote]

Ei ole. Lapset eivät ole koulussa asiakkaita vaan oppilaita. Myöskään vanhemmat eivät ole asiakkaita.

Vierailija
15/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä curling-kivet kolisee ja helikopterin roottorit pöllyttävät koulunpihan hiekkaa, kun Yani-Yessica haluaa vähän pompotella opettajaa.

Ja kyllä, niinhän sitä sanotaan, että opettaja on asiakaspalvelu, on sanottu jo vuosia. Muutama vuosi sitten kollega aloitti keskusradion kautta menevän päivänavauksen :Arvoisa asiakkaat. Herätti toisaalta hipeyttä, toisaalta hölmistyneitä ilmeitä. Kaikki eivät olleet ihan ajan tasalla.

Vierailija
16/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi opettajia jo nyt. Vanhemmilla on aivan epärealistiset käsitykset siitä, mitä koulu ja opettaja voivat lapselle tarjota. Kasvatusvastuu jätetään koululle täysin, sitten kuitenkin riehaannutaan ja uhataan poliisilla ja potkuilla ja ties millä jos joku kasvatusalan ammattilainen yrittää sitä lasta laittaa jonkinlaiseen kuriin ja ojennukseen. Monilla vanhemmilla on nyt jo sellainen asenne että koulun kanssa jotenkin kuuluu olla napit vastakkain ja vaatia sille omalle lapselle jotain erityiskohtelua. Vanhempainilloissa kuulee toisilta vanhemmilta välillä niin käsittämättömiä vaatimuksia ja odotuksia. Yksikin vanhempi valitti poikani kolmannen luokan vanhempainillassa että on niin väärin kun joka pvä tulee läksyä kun koulu on sitä opiskelua varten ja vapaa-ajalla pitäis ehtiä mieluummin harrastaa ja että vanhemmilla menee liikaa aikaa iltaisin siihen kun täytyy auttaa läksyissä... Ei hyvää päivää.

Vierailija
17/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin että "ilmapallopakarat" kun oon treenannu pakaralihaksiani viime päivinä ahkerasti... :D

Vierailija
18/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä jutussa on kyse ja mitä tarkoitat ilmapallokakaroilla?

Vierailija
19/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimittelet lapsia kakaroiksi? Mistä tarve moiseen?

Vierailija
20/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:43"]

Kotoa on otettu malli, että jos ope ei hyppää heidän tahtiinsa, kamera esiin ja video nettiin ja mustamaalaus kehiin.

[/quote]

Hyvinhän me pärjätään sunkin ikäpolven eli nettiin loputtomasti tekomoralistista paskaa suoltavien hikikomorien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän