Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada ystävä ymmärtämään?

Vierailija
14.10.2013 |

Mulla on hyvä ystävä jota arvostan monella tapaa todella paljon. Hän on lojaali, oikeudenmukainen, aina valmis auttamaan. Mutta, hän on myös erittäin paha suustaan ja tähän pyydän neuvojanne.

Ystäväni on erittäin tiukka eläinoikeusasioiden puolustaja. Hyvä, mielestäni tämä on tärkeä asia myös. Mutta hänen käytöksensä esim. facebookissa on alkanut mennä överiksi. Hän katsoo oikeudekseen nimitellä, sanoa todella rumasti ja huomiohuorata oikein urakalla, mikäli näkee jonkunmoisen epäkohdan (joku postaa kuvan tarjoilemastaan liharuoasta, ystäväni on ensimmäisenä huutamassa kuinka oksettavaa epäeettisesti tuotetun lihan syöminen on yms).

Pidän ystävästäni todella paljon ja olen sanonut että hänen tapansa puhua muille ihmisille on todella vastenmielinen eikä varmasti tuota tulosta, sillä tuollainen käytös vain lähinnä ärsyttää. Hän ei myönnä tätä vaan sanoo että hänellä on OIKEUS.

Auttakaa! En haluaisi menettää hyvää ystävääni, mutten myöskään jaksa seurata vieressä kuinka hän loukkaa ympärillään olevia ihmisiä ylimielisellä ja tylyllä käytöksellään.

Olemme molemmat yli 30-vuotiaita, joten luulisi hänellä olevan käytöstavat jo hallussa.. vaan ei.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi vaikuttaa todella rasittavalta. itse en edes miettis kahta kertaa vaan heivaisin tyypin elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla