Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
1001/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäljellä enää 2 jaksoa, Kummeli-jakso ja Termu Mäki -jakso?

Vierailija
1002/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon etukäteen bändi ja laulajat saa tietää biisit? Niillä saattaa olla aika tiukka treenisetti viikolla, biisejä on kuitenkin aina 5kpl + potpuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jäljellä enää 2 jaksoa, Kummeli-jakso ja Termu Mäki -jakso?

Jäljellä kaksi livejaksoa 23. ja 30.10 jolloin kummelit. Lisäksi kolme etukäteen nauhoitettua erikoisjaksoa, joista 6.11 esitettävässä Teemu Mäki, sitten on disco-jakso, 13.11?  ja joulujakso jouluna oletettavastikin.

Vierailija
1004/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

“En minäkään tunne jääneeni paitsi minkään musiikin suhteen, vaikka reissaan vain lempiartistini livekeikoille ja konsertteihin useampia kertoja vuodessa. Muu harrastaminen on melko samaa kuin edellä kuvattu, eli levyt, youtube, spotify jne. Mutta lisäksi tulee kuorolaulu. Nyt vihdoin on voitu kokoontua treeneihin ja esiintymisiä on tulossa useampiakin....”

Joko minun lause on ymmärretty väärin, tai sitten jotain muuta on mennyt minulta sivu... mutta siis jos on tyytyväinen ainoastaan yhden artistin kuuntelemiseen kokonaisuudessaan (levyt, Spotify, YouTube, keikat jne), niin upeaa. Minä en voi nimetä vain yhtä artistia lempparikseni, koska minulla on niitä varmaan 73. Vähän kuin en voi nimetä lempiruokaani, koska niitäkin on enemmän kuin yksi. Mutta siis, jos sydän täyttyy yhden ainoan laulajan kuuntelemisesta, niin hieno juttu.

Vierailija
1005/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Diandra on mukana laulamassa joululauluja. Ne jotenkin sopii sille. Kun taas Irinalle ehkä ei sovi, vaikka tykkäänkin Irinan omasta musiikista. Pystyisköhän Pepe muistamaan edes joululaulujen sanat? Jännittää!

Vierailija
1006/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Diandra on mukana laulamassa joululauluja. Ne jotenkin sopii sille. Kun taas Irinalle ehkä ei sovi, vaikka tykkäänkin Irinan omasta musiikista. Pystyisköhän Pepe muistamaan edes joululaulujen sanat? Jännittää!

Ainakin yksi artisti ei edes laula joululaulua, että vaikka on joulushow, ei välttämättä tule vain joululauluja.

Vierailija
1007/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Jokaisella on omat laajuutensa ja suppeutensa. Osaatko arvostaa Teemu Mäen taidetta kuten kuvataiteilijat ja taideasiantuntijat arvostavat? Kuinka montaa urheilulajia harrastat? Käytätkö vapaa-aikaasi fysiikan kaqvojen kehittelyyn ja matemaattisten yhtälöiden ratkaisuun? Puhutko seitsemää kieltä? Osallistuitko runokirjojen puolesta flashmobiin viime lauantaina?

En tiedä kyllä ainuttakaan kuvataiteilijaa joka TM taidetta on sanonut arvostavansa, toki heitä voi olla, en tietenkään kaikkia tunne. Taideasiantuntijat on toki eri juttu.

Ihmetyttää, miten kummassa onnistui kipuamaan proffaksi.

Sama tyyppi joka haukku Diandran ja Aholan faneja vainoaa leppymättä Teemu Mäkeä - hahmon tunnistaa quote-toiminnon säännöllisestä rikkomisesta. Kuka yllättyi, konservatiivisessa pikkuporvarillisuudessa asuu vainoamisen halu kuten Anna Kontula terävästi kirjassaan toi esiin.

Se, että sinä et Teemu Mäkeä arvostavia taiteilijoita tunne ei tosiaan kerro yhtään mitään. Taideteollisen kuvataiteen professoriksi viisivuotiskaudelle ja kuvataiteen maisteriohjelman vetäjäksi ei nouse ilman kollegoiden eli muiden kuvataiteilijoiden arvostusta. Varsinkaan kuvataiteilijoiden ammattiliiton eli Suomen taitelijaseuran puheenjohtajaksi ei nouse ilman muiden kuvataiteilijoiden syvää arvostusta ja luottamusta. Siinä toimessa Mäki toimii paraikaa.

Mikä pakkomielle sinulla on vakuuttaa meidät kaikki siitä, että Mäki on jotenkin erityisen arvostettu? Luuletko, että täällä on vain yksi kirjoittaja, jonka mielestä Mäen kutsuminen tv:n hyvän mielen viihdeohjelmaan on kyseenalainen valinta? Luuletko, että muiden kommentoijien haukkuminen pikkuporvarillisiksi tai konservatiiveiksi tai vainoajiksi nostaa Mäen - tai sinun - arvostusta? Kommentistasi huokuu melkoinen ylimielisyys.

Vierailija
1008/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“En minäkään tunne jääneeni paitsi minkään musiikin suhteen, vaikka reissaan vain lempiartistini livekeikoille ja konsertteihin useampia kertoja vuodessa. Muu harrastaminen on melko samaa kuin edellä kuvattu, eli levyt, youtube, spotify jne. Mutta lisäksi tulee kuorolaulu. Nyt vihdoin on voitu kokoontua treeneihin ja esiintymisiä on tulossa useampiakin....”

Joko minun lause on ymmärretty väärin, tai sitten jotain muuta on mennyt minulta sivu... mutta siis jos on tyytyväinen ainoastaan yhden artistin kuuntelemiseen kokonaisuudessaan (levyt, Spotify, YouTube, keikat jne), niin upeaa. Minä en voi nimetä vain yhtä artistia lempparikseni, koska minulla on niitä varmaan 73. Vähän kuin en voi nimetä lempiruokaani, koska niitäkin on enemmän kuin yksi. Mutta siis, jos sydän täyttyy yhden ainoan laulajan kuuntelemisesta, niin hieno juttu.

Taisin ilmaista epäselvästi. Kyllä, yhden artistin keikat kotimaassa matkustellen, se kun tarkoittaa lippuja, matkoja, hotellia, ylöspitoa...Tuo muu musa on laitteilta kuunnellen elämän varrella suosikkeina säilyneitä lempiartisteja.  Esim Cohenin, Bowien tai Pomon levyt täällä soivat, vain muutamia mainitakseni, lista on pitkä.  Mutta en jaksa iskelmää. Siis kuten lempiruokiakin, niin musiikissa on valinnanvaraa. Ja kuorolaulu, se vasta on ihana harrastus. Vielä kun osaisi itse soittaa jotain instrumenttia.

Vierailija
1009/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi artisti ei edes laula joululaulua, että vaikka on joulushow, ei välttämättä tule vain joululauluja.

Ai, mä jotenkin ajattelin että joulushow = joululaulushow. Niinkuin "elämäni joulubiisi". Mutta ehkä se ois liian teennäistä, etsiä joululauluihin jotain tarinaa.

Vierailija
1010/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten jo listanneet omat elämänne biisit?

Mulla on ainakin kaksi kandidaattia, joista toinen on Nature Boy. Siinä on niin kauniit sanat ja se vie mut ekan pitkän suhteen jälkeiseen aikaan. Tavallaan tajusin vasta erotessa, että pitää pystyä myös ottamaan rakkautta vastaan (eikä aliarvioida itseään).

Vierailija
1011/4192 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin ilmaista epäselvästi. Kyllä, yhden artistin keikat kotimaassa matkustellen, se kun tarkoittaa lippuja, matkoja, hotellia, ylöspitoa...Tuo muu musa on laitteilta kuunnellen elämän varrella suosikkeina säilyneitä lempiartisteja.  Esim Cohenin, Bowien tai Pomon levyt täällä soivat, vain muutamia mainitakseni, lista on pitkä.  Mutta en jaksa iskelmää. Siis kuten lempiruokiakin, niin musiikissa on valinnanvaraa. Ja kuorolaulu, se vasta on ihana harrastus. Vielä kun osaisi itse soittaa jotain instrumenttia.

Ok, ymmärrän paremmin :). Tosiaan ensin luulin, että tarkoitit että kaikkialta vain yhtä laulajaa, eikä siinäkään ole mitään vikaa tietty kun tiedän ihmisiä, jotka oikeasti vain kuuntelevat yhtä ainutta artistia (eikö ne jo kyllästy samoihin lauluihin, kun eihän artisti pysty laittamaan uutta musiikkia ulos koko ajan? Mutta tämä on vain minun mielipide). En minäkään käy hurjan monen eri artistin keikoilla, kun tosiaan kaikki maksaa. Kuuntelen sitten kotona kyllä musiikkia laidasta laitaan. Paitsi humppaa. Hui humppaa! :)

Vierailija
1012/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irina on kauhee kirkuja

Minusta veti ihan pätevästi Morissetten biisin.

Vierailija
1013/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti.

Vierailija
1014/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä peukaloinenkin menee Pakariselle.

Vierailija
1015/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla syntynyt voi pitää Nils Holgersonia Elämänsä biisinä. Hanna ainoa osallistujista, joka syntynyt 80-luvulla.

Vierailija
1016/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tän Heikille.

Vierailija
1017/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloinen on Heikki Salon.

Vierailija
1018/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Miikon tämä Peukaloinen?

Vierailija
1019/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Miiko oli myös 80-luvulla syntynyt. Voi mennä hänellekin.

Vierailija
1020/4192 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit jutut Heikillä