Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso oli hyvä eikä ärsyttäviä vieraita. Jore ja Diandra on upeita laulajia. Niitä kuuntelee vaikka biisi on paska.
Kyllä kuuntelee VAIN olosuhteiden pakosta.
(jos on esim kylässä) Irina & Kasmir myös sama.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Katjan takana oli hyllykkö jossa oli pulloja ja ehkä jotain muutakin. Valaistuskin oli himmeämpi ja nämä tekivät katselusta miellyttävämmän ja kodikkaamman. Nyt siellä näkyy yleisöä.
En pidä tästäkään uudistuksesta yhtään.
No minuapa taas ärsytti, kun kuvasivat ennen kamera-ajolla niiden pullojen ja lasien läpi vähän väliä :). Nyt on parempi. Ei voi kaikkia miellyttää.
Tykkään ohjelmasta, mutta sitä voisi tiivistää, kuten joku jo edellä sanoikin.
Monet aloitusaplodit ihan turhia, suorastaan rasittavia. Ohjeet kotipeliin samoin.
Vierailija kirjoitti:
Diantra ei kyllä ollut hyvä. Huutamista koko laulu.
Ootko sama vai eri tyyppi joka aiemmilla kausilla kitisi Aholan "huutamisesta"?
Tietty jos kuuntelee itse jotain piipittäjiä, hönkäilijöitä ja pikkuoravilta kuulostavia laulajia, sellaiset voimakkaat äänet kuin Diandralla (tai Aholalla) voivat kuulostaa huutamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Missä on JP? Oliko vaan yhdessä jaksossa?
JP:n facen mukaan hänellä oli eilen Raskasta Iskelmää -keikka, mutta ensi viikolla on mukana Elämäni Biisissä.
Ei saakeli mikä valitusketju tästä on tullut!
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan Senaatintorilla, kun Leningrad Cowboys ja puna-armeijan kuoro esiintyi. Ei siis ihme, että Jore Marjarannan esittämä Those Were The Days kolahti ja lujaa, kiitos.
Hei mä olin kanssa. Mietin että miksi tällaisia genren ylityksiä enää tehdä. Sleeppareille ja LC:lle 💚💙💛
Jore tosi symppis. Mukavimpia suomalaisia julkkiksia Michael Monroen ja Riitta Väisäsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan Senaatintorilla, kun Leningrad Cowboys ja puna-armeijan kuoro esiintyi. Ei siis ihme, että Jore Marjarannan esittämä Those Were The Days kolahti ja lujaa, kiitos.
Hei mä olin kanssa. Mietin että miksi tällaisia genren ylityksiä enää tehdä. Sleeppareille ja LC:lle 💚💙💛
Jore tosi symppis. Mukavimpia suomalaisia julkkiksia Michael Monroen ja Riitta Väisäsen kanssa.
Jore on tosi symppiksen oloinen ja täysin samaa mieltä, Michael Monroe on ihan huippu kiva ja muutenkin lahjakas muusikko kaikin tavoin. Riitta Väisänen sitä vastoin on vähän rasittava ja jopa höperö.
Jore lauloi itsensä monen naisen sydämeen ensiesiintymisellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli mikä valitusketju tästä on tullut!
Yhteiskunta pienoiskoossa. Hyvän miehen viihdeohjelman keskustelukin pitää muuttaa joksikin saatanan itkumuuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Se näyttää todella nuorelta vaikka on varmaan jo jotain 60v tienoilla. Eilen oli aikamoinen hopeakettu!
Mulle oli jäänyt mieleen että Those were the days olisi paljon nopeampi ja ootin koko biisin että milloin vauhti kiihtyy. Mutta ehkä se oli Leningrad Cowboysien spesiaali. Alkuperäinen taitaa olla kuitenkin hidas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näyttää todella nuorelta vaikka on varmaan jo jotain 60v tienoilla. Eilen oli aikamoinen hopeakettu!
Se hopeapuku oli kyllä karsea.
Viime aikoina tullu katseltua/kuunneltua Eloisea Lenkkareiden Saksan-keikalta, siinä Jore parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hopeapuku oli kyllä karsea.
Viime aikoina tullu katseltua/kuunneltua Eloisea Lenkkareiden Saksan-keikalta, siinä Jore parhaimmillaan.Mun mielestä show-vaatteet saakin olla överit. Karmeaa oli katsoa jotain Kasmirin flanellipaita-lippalakki-meininkiä silloin aluksi. Onneksi sillä nyt ainakin viime- ja tällä kaudella on ollut tyylikkäämmät vaatteet.
No joo, mutta se hopeapuku oli niin tönkkö, näytti että pysyis itsekseen pystyssä ja teki paksumman näköiseksi.
Mä taas toivoisin olevani samanlainen mekkoihminen kuin Katja, ne sopii sille hyvin. Mäkin haluaisin löytää tyylikkäitä, pitkähihaisia ja iloisenvärisiä mekkoja mutta ei vaan osu kohdalle. Pitänee lähteä isolle kirkolle kaupoille.
Jepa oli itsevarma, kun pukeutui vartaloa myötäileviin housuihin ja oli vielä työnnellyt paidan housujen sisään. Hänellä on upea ääni joten miksi pitäisi pukeutua tunikaan ja legginsseihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jore tosi symppis. Mukavimpia suomalaisia julkkiksia Michael Monroen ja Riitta Väisäsen kanssa.Jore on tosi symppiksen oloinen ja täysin samaa mieltä, Michael Monroe on ihan huippu kiva ja muutenkin lahjakas muusikko kaikin tavoin. Riitta Väisänen sitä vastoin on vähän rasittava ja jopa höperö.
Joo kyllä ei yhtään sovi noi 2 Michael Monroen kans samaan palettiin.
Jtn rajaa!!
Onkos joku av-mamma lähettänyt Didille palautetta?
"Elämäni biisin fanien suosikkeihin lukeutuva Diandra saa enimmäkseen positiivista palautetta, mutta välillä on soraääniä joukossa.
Yksi palaute on jäänyt mieleen parhaimmin. Silloin kun laulan, en käytä mikkiständiä, koska tykkään liikkua. Kun laulaa, pitää olla tukeva asento, että saa henkeä. Ihmiset kirjoittavat, että miksi Diandra laulaa niin, että hänellä on jalat liian levällään. Tällaiseenko ihmiset kiinnittävät huomiota? hän ihmettelee. Hän ei kuitenkaan anna tämän palautteen vaikuttaa esitykseensä.
Se on jäänyt mieleen, mutta olen tullut siihen tulokseen, että lavalla minun on pakko pistää ne jalat siihen asentoon, Diandra sanoo ja nauraa."
Tai täällähän on itseasiassa kritisoitu Didiä huutamisesta (ja tulkintakyvyttömyydestä) ja Irinaa tuosta leveästä haara-asennosta....
Katja on niin paras juontaja tähän ohjelmaan.
Diantra ei kyllä ollut hyvä. Huutamista koko laulu.