Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
2461/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki artistit esiinny jokaisessa jaksossa. Ehkä siksi useampi esiintyjä tällä kaudella, että saavat useammin vapaata ohjelmasta ja esim. pääsevät keikkailemaan.

Pepe ja Jarkko eivät ehdi osallistumaan ollenkaan tälle kaudelle, niin voisi kuvitella että muidenkin keikkakalenteri on täydempi parin vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
2462/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä eilen illalla hiljaista. Päättelin siitä, ettei tainnut olla tällä kertaa kovin kiinnostava jakso. Olin tavallaan oikeassa. Nyt kun katsoin jakson Yle Areenasta, lopetin jo sen jälkeen kun kaikki esitykset oli nähty. Ei jotenkin edes kiinnostanut kuulla tarinoita eikä mikä oli kenenkin biisi. Tosi omituista, koska yleensä olen katsonut jaksot suurella mielenkiinnolla alusta loppuun. Mikähän eilisissä vieraissa/biisivalinnoissa tökki..? Jore kyllä lauloi hyvin ja moni muukin. Katjan asu oli upea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas täällä eilen illalla hiljaista. Päättelin siitä, ettei tainnut olla tällä kertaa kovin kiinnostava jakso. Olin tavallaan oikeassa. Nyt kun katsoin jakson Yle Areenasta, lopetin jo sen jälkeen kun kaikki esitykset oli nähty. Ei jotenkin edes kiinnostanut kuulla tarinoita eikä mikä oli kenenkin biisi. Tosi omituista, koska yleensä olen katsonut jaksot suurella mielenkiinnolla alusta loppuun. Mikähän eilisissä vieraissa/biisivalinnoissa tökki..? Jore kyllä lauloi hyvin ja moni muukin. Katjan asu oli upea.

Vauva palstan kirjoittelun perusteella päättelit, että ei ollut kiinnostava jakso? No johan oli päätelmä. En minä ainakaan seuraa mitään vauva palstaa koko aikaa ja varsinkaan silloin kun katon jotain ohjelmaa. Eilinen jakso oli itse asiassa paras pitkästä aikaa. Hyviä biisejä ja upeita tulkintoja niistä.

Vierailija
2464/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri Areenasta jaksoa. Loppu on käsillä. En jaksa joka lausuntoa kuulla, joten menee nopeammin kun voi kelata.

Katja on symppis.

Vierailija
2465/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni niin päin, että kelasin biisejä eteenpäin. Kauhean puhkikuluneita biisejä, paitsi se ranskalainen. Vihreän joen rannalla kuuluu Novalla 10 kertaa päivässä ja jostain syystä Diandra laulamassa suuria biisejä ei sekään enää sykähdytä. Ja Sankarit, hoh hoijaa.

No, ihmiset tuo sinne elämänsä biisejä, ei parhaita biisejä.

Vierailija
2466/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin eilen ja ainoastaan Eskon höpinät kiinnosti. Ehkä on aika pitää taukoa ohjelmasta. Musiikki esitykset oli OK ja Arja on omaa luokkaansa. Ja sankarit biisiin olisi yksi laulaja riittänyt, tämä yhdistelmä ei oikein toiminut.

Vierailija
2467/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin eilen ja ainoastaan Eskon höpinät kiinnosti. Ehkä on aika pitää taukoa ohjelmasta. Musiikki esitykset oli OK ja Arja on omaa luokkaansa. Ja sankarit biisiin olisi yksi laulaja riittänyt, tämä yhdistelmä ei oikein toiminut.

Mene maate masentunut.🛌

Vierailija
2468/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei sykähdyttänyt tarinat eikä muu. Yleensä itse kokenut suuria tunteita joko pelkästään biisien kohdalla ja viimeistään tarinoiden kohdalla, nyt jäi tosi tyhjä fiilis tästä jaksosta.

Vierailija
2469/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa mieltä, eilinen jakso oli yllättävän tylsä. Keitä ne on ne sankarit -yhteislaulu, Eppujen Vihreän joen rannalla, Abbaa, jne... Todella puhkikulutettuja biisejä.

Vierailija
2470/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Saijonmaan esitykset kuulostaa työväenlauluilta, tulee läpi vaikka kuinka yrittää muuta laulaa, ei sovi tämän ohjelman esiintyjä porukkaan.

Vierailija
2471/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Katjan takana oli hyllykkö jossa oli pulloja ja ehkä jotain muutakin. Valaistuskin oli himmeämpi ja nämä tekivät katselusta miellyttävämmän ja kodikkaamman. Nyt siellä näkyy yleisöä.

En pidä tästäkään uudistuksesta yhtään.

Vierailija
2472/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Katjan takana oli hyllykkö jossa oli pulloja ja ehkä jotain muutakin. Valaistuskin oli himmeämpi ja nämä tekivät katselusta miellyttävämmän ja kodikkaamman. Nyt siellä näkyy yleisöä.

"Tästäkään" uudistuksesta.

Onko ohjelmassa mahdollisesti jotakin, mistä pidät? Kuka pakottaa katsomaan?

Vierailija
2473/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Saijonmaa täyttää parin kuukauden päästä 78 vuotta.

Tämä oli minulle yllätys.

Ääni on vahva edelleen.

Vierailija
2474/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samaa mieltä, eilinen jakso oli yllättävän tylsä. Keitä ne on ne sankarit -yhteislaulu, Eppujen Vihreän joen rannalla, Abbaa, jne... Todella puhkikulutettuja biisejä.

Varsinkin se Arja Saijonmaan esittämä ranskankielinen laulu, voi hyvää päivää, miten se tursuaakaan korvista, kun joka radiokanavalla soi alinomaa. Eiku...?

Vierailija
2475/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tästäkään" uudistuksesta.

Onko ohjelmassa mahdollisesti jotakin, mistä pidät? Kuka pakottaa katsomaan?

Tätä jaksan ihmetellä.

Huonot lavasteet, tylsät vieraat, puhkikulutetut biisit, väärät laulajat, ankeat sovitukset ja omituisen väriset kynttilät. Ainakin nämä asiat tuntuu olevan pielessä ko. ohjelmassa? Onko todellakin niin, että teillä on telkkari väkisin auki lauantai-iltana ykköseltä ja sitä ohjelmaa on ihan pakko katsoa, ei voi tehdä muuta tai vaihtaa kanavaa?

Vierailija
2476/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli hyvä eikä ärsyttäviä vieraita. Jore ja Diandra on upeita laulajia. Niitä kuuntelee vaikka biisi on paska.

Vierailija
2477/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut monta kertaa Jore Marjarannan Niin paljon kuuluu rakkauteen -vedon. Kerrassaan upea, menee luihin ja ytimiin.

Vierailija
2478/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ekaa kertaa unohdin koko ohjelman katsoa, Areenasta sitten. Tästäkin huomaa kuinka olennainen osa pitkätukka, jota ei saa mainita, oli. Vaikka Jore ja biisi oli hyviä ja odotukset JPssä, joku hohto ohjelmasta on menny.

Vierailija
2479/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on täällä nirppanokkaista porukkaa. Viikon takainen jakso oli niin huippua ettei sille tasolle aina tietty päästä. Mut oottakaas tulevaa lauantaita, Mannola, Katriheluna, ilmari saarelainen... Pirkko höpöttää, katri onkohan vapautunut vai yhä pidättyvä, Immu antaa tulla uurenkaupunkin murteella. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
2480/4192 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa pitäisi vähän tiivistää, jotta mielenkiinto säilyis. Kaikki puheosuudet ankaran sekunttikellon mukaan. En jaksa yli minuuttia jotain jonkun tuntemattoman selostusta. Varsinkin kun on alkanut tuntua siltä, että on keksitty koko tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan