Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Jaksossa useami erään ohjelmasta poistuneen artistin levittämiä biisejä. Olisi tarvittu.
Ihanat lopputanssit, Matti ja Kaitsu niin söpöjä yhdessä 😄
Kiva jakso oli tänään vaikka tota Kunnasta ei aina jaksakaan... Rönkä on ihan paras ja toi Borgin analyyttinen Kelly Clarkson-fanitus tuli kyllä ihan puskista 😂
Olipa ihana nähdä miten spontaanisti Rönkä ja Kunnas tanssi lopussa miesparina, vielä 10-20 vuotta sitten tuo olis ollut uutinen. 🥰
Nyt oli hyvät vieraat ja musiikki.
Kunnaksella on varmaan joku adhd tms. Melkoinen peura ajovaloissa koko ajan. 😄
Keskustelu on kyllä vaimennut niin täällä kuin twitterissäki.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana nähdä miten spontaanisti Rönkä ja Kunnas tanssi lopussa miesparina, vielä 10-20 vuotta sitten tuo olis ollut uutinen. 🥰
Mun nuoruudessa ysärillä miesten paritanssiminen olis ollut tosi hämmentävää. Ei kukaan olisi niin tehnyt, täysin tabu ja tuomittava asia. Kasva siinä sitten teininä, joka huomaa kiinnostuvansa toisista pojista. No, onneksi maailma on vähän mennyt eteenpäin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kunnas on varmaan niitä, jotka aina heittää kaupan kassoille jne. jonkun "tuoreen" vitsin 😅
Tyyliin "en tarvi kuittia, kun ei mene verotukseen, heh heh!"
Kaj rautakaupassa:
Myyjä: Meillä olisi tarjota siipimuttereita kaupan päälle, otatko?
Kaj: En tarvi, mulla löytyy ne jo omasta päästä, KJEHHEHHEHHEHHEHHE!!!
Myyjä: Oispa kaljaa
Musiikki oli hyvää, juuri oikeat solistit ja YL porukka lisänä, hienoa. Mutta naisten ns tarinat olivat keksittyä höpinää. Kajn ja Matin tarinat uskottavia, Saminkin ehkä puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki oli hyvää, juuri oikeat solistit ja YL porukka lisänä, hienoa. Mutta naisten ns tarinat olivat keksittyä höpinää. Kajn ja Matin tarinat uskottavia, Saminkin ehkä puoliksi.
Millä perusteella väität moista?
Millariikan tarina oli ihana, tuli kyyneleet silmiin.
Finlandia on aina pakahduttavan upeaa kuultavaa, ja nimenomaan miesten esittämänä. Diandra "tulkitsi" reippaasti överiksi! Mainiot vieraat, keskustelut ja Katja!
Minua häiritsi se, että Matti Rönkä kritisoi ohjelman bändin sovitusta. Sanoi Beach Boysin biisin esittäjistä, ettei tykkää noin korkeasta versiosta, olisi pitänyt olla myös matalambaa bassoääntä mukana. No vaikka olisikin totta, niin minusta silti aika tahditonta kommentoida tuollaista. Tuli jotenkin ylimielinen kuva hänestä.
Sointu Borg on näyttäytynyt minulle sellaisena Seiska-julkkiksena. Tuli yllätyksenä, että hänellä on noin ihana ja sympaattinen isä. Kellyn kappaleen merkitys on todella koskettava ja sanomaltaan tärkeä. Musiikkivideokin hieno.
Teron ääni sopi erittäin hyvin Do You Wanna Danceen. Ja Irinankin ääni oli nappivalinta Madonnan kappaleeseen.
Millaa en tuntenut entuudestaan, tuli vähän mieleen Pia Penttala.
Kaj Kunnaksen tarina kosketti. Etenkin sikalan palo, mitä eräs lapsista suri. On aina karmeaa lukea uutisista kun hevostallit, sikalat, navetat, kanalat ja lampolat palaa ja miettiä sitä eläinten kohtaamaa kauhua ja tuskaa.
En voi mitään minua ärsyttää tuo Kaj Kunnas on niin hauska olevinaan ja kaikkien kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsi se, että Matti Rönkä kritisoi ohjelman bändin sovitusta. Sanoi Beach Boysin biisin esittäjistä, ettei tykkää noin korkeasta versiosta, olisi pitänyt olla myös matalambaa bassoääntä mukana. No vaikka olisikin totta, niin minusta silti aika tahditonta kommentoida tuollaista. Tuli jotenkin ylimielinen kuva hänestä.
Mullakin särähti tää vähän korvaan. Silloin ajattelin ensin, että se on varmaan Matin oma biisi ja hän yrittää hämätä dumaamalla sovitusta, ettei oma lemppari paljastu. Mutta eipäs ollutkaan Matin biisi ja kritiikki olikin aitoa :(
Samoin Matti halusi korjata jonkun detaljin ...Jos oltaisiin poppikoulussa niin esittäjä olisi se-ja-se... Ja kavahti aika voimakkaasti kun Borg ehdotti hänen biisikseen Madonnaa. Siksipä huvittikin kun Kaj kaappasi hänet tanssipartnerikseen:D
Vierailija kirjoitti:
Finlandia on aina pakahduttavan upeaa kuultavaa, ja nimenomaan miesten esittämänä. Diandra "tulkitsi" reippaasti överiksi! Mainiot vieraat, keskustelut ja Katja!
Minua häiritsi se, että ohjelmassa monesti sanottii kappaleen olevan Finlandia vaikka se oli sen hymni-osa.
Ei oikein lähtenyt tänäänkin tämä entiseen malliin. Diandra oli taitava siinä kaikki.