Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?
Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.
Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.
Kommentit (290)
Vaalea ja komea, pituudella ei merkitystä.
Olen lyhyt ja vaalea. Ei kyllä tytöt tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ensirakkaus oli lyhyt ja vaalea, itse olen lyhyt ja tummempi nainen. Mies oli kyllä hauska ja kasvokomea mikä onkin paljon viehättävänpää kuin pitkä, tumma, tylsä k-pää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ensirakkaus oli lyhyt ja vaalea, itse olen lyhyt ja tummempi nainen. Mies oli kyllä hauska ja kasvokomea mikä onkin paljon viehättävänpää kuin pitkä, tumma, tylsä k-pää
Täytyy lisätä että on ex koska piti liikaa naisista ja he myös hänestä
Mitä vanhemmaksi tulen, niin sen vähemmän ihmisen värityksellä on väliä. Komeita ja kauniita löytyy tummista ja vaaleista. Ehkä ihminen yleensä viehättyy sellaisen ulkomuodosta, joka poikkeaa omasta. Eniten tykkään ristiverisistä, vaaleat hiukset, mutta tummat piirteet näkyvät läpi.
Naiset voi helpommin värjätä hiuksia, ripsiä ja kulmia. Nuorempana värjäsin onnistuneesti hiukset tummanruskeiksi, näytti ihan aidolta. Nyt hiukset ovat olleet vaaleat: lähempänä omaa kananpojan keltaista tukkaa. Jätän epäterveellisen värjäilyn ja annan oman värin kasvaa takaisin. Jossain vaiheessa hiukset harmaantuu kuitenkin, niin tulee vaaleutta sen mukana.
Ehkä kaunein ihminen, jonka olen nähnyt, oli vanha nainen ihan valkoisella tukalla. Hänellä oli isot violetin vihreät silmät. Todella kauniit silmät. Hyvin erikoisen näköinen oli hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää ole tullut jokaiselle miehelle selväksi, jos vähänkään ollut silmät ja korvat auki. Aina tummemmat vievät voiton. Tiedetään kyllä, että on poikkeuksiakin, mutta sanotaanko, että 95% tapauksista tummat voittavat.
No, ihan samahan se on naisillakin. Tietysti toisinpäin vain.
Ei ole. Blondit ehkä vähän enemmän kiinnittävät huomion, mutta kyllä se naisen kauneus ja sopusuhtaisuus on miehelle selkeästi tärkeämpää kuin hiusten väri. Naisille se miehen tummapiirteisyys on aina niin tärkeää.
Ei ole. Naisille on tärkeää, ettei mies u l i s e netissä ja väitä tietävänsä naisten ajatuksia. Naisille on tärkeää, että mies kuuntelee, eikä kaita käsiä korvilleen ja mölise laa-laa-laa-laa-laa-en-kuule-mitään-mikä-ei-ole-oman-agendani-mukaista. Tuollaista uhriutujaa kuin sinä ei kukaan halua, vaikka hiukset olisivat minkä väriset tahansa.
Mä tiedän montakin tummahiuksista miestä, jotka ovat ulkonäöltään tosi hotteja, mutta omalla kohdalla kun naksahtaa, niin on kyllä aina tapahtunut vaalean miehen kohdalla.
Kaikkein upein näky on vaaleaihoinen vaalea mies joka on värjännyt hiuksensa ja naamakarvoituksen pikimustaksi ja ottanut pintaan tukevan suihkurusketuksen.
Muutenkin vaikea löytää fiksuja miehiä. Ei paljon kiinnosta joku hiusten väri tai pituus. Älykkyys jne rajaa valikoimaa jo liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Iho vaalea, hiukset tummat ja silmät siniset. Sellaisen kun saisi...
Miksi melkein kaikilla naisilla on sama preferenssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä valikoivasti luet näitä vastauksia :D vai eivätkö muuta vastanneet ajattele tarpeeksi naisellisesti sinun käsittääksesi? Ei olla naisia?
Siltä väliltä, eli mukavasti harmaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä valikoivasti luet näitä vastauksia :D vai eivätkö muuta vastanneet ajattele tarpeeksi naisellisesti sinun käsittääksesi? Ei olla naisia?
Sanoin vaan, että harmi, että täällä on niin moni nainen, jolla on sama preferenssi. Näen tätä muutenkin paljon, siis että tota yhdistelmää suositaan. En sanonut, että kaikki kuitenkaan.
Komeus/kauneus ei riipu hiusten-, ihon- tai silmien väristä. Kaikki voivat olla kauniita/komeita ja upeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin vaan, että harmi, että täällä on niin moni nainen, jolla on sama preferenssi. Näen tätä muutenkin paljon, siis että tota yhdistelmää suositaan. En sanonut, että kaikki kuitenkaan.
Melkein kaikilla käsittää yli 50% naisista eikä se ihan pidä paikkaansa. 50% ei varmaan juuri välitä kuin ehkä jonkin verran ihonväristä/kulttuurieroista
Punapää vihreillä silmillä... 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla käsittää yli 50% naisista eikä se ihan pidä paikkaansa. 50% ei varmaan juuri välitä kuin ehkä jonkin verran ihonväristä/kulttuurieroista
Yli 90% on varmasti jonkinlainen preferenssi.
Ihon värillä tai sävyllä ei mulle ole väliä, mutta kyllä ne tummat, tuuheat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät sytyttää eniten. 😊 Aviomies menee just tähän lokeroon, hällä on tummat pitkät hiukset ja oliivinvihreät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ihon värillä tai sävyllä ei mulle ole väliä, mutta kyllä ne tummat, tuuheat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät sytyttää eniten. 😊 Aviomies menee just tähän lokeroon, hällä on tummat pitkät hiukset ja oliivinvihreät silmät.
Sinäkin jatkat samaa preferointia.
Pitkä, tumma ja komea