Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
121/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma ja komea

Vierailija
122/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ja komea, pituudella ei merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja vaalea. Ei kyllä tytöt tykkää.

Vierailija
124/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensirakkaus oli lyhyt ja vaalea, itse olen lyhyt ja tummempi nainen. Mies oli kyllä hauska ja kasvokomea mikä onkin paljon viehättävänpää kuin pitkä, tumma, tylsä k-pää

Vierailija
125/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ensirakkaus oli lyhyt ja vaalea, itse olen lyhyt ja tummempi nainen. Mies oli kyllä hauska ja kasvokomea mikä onkin paljon viehättävänpää kuin pitkä, tumma, tylsä k-pää

Täytyy lisätä että on ex koska piti liikaa naisista ja he myös hänestä

Vierailija
126/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, niin sen vähemmän ihmisen värityksellä on väliä. Komeita ja kauniita löytyy tummista ja vaaleista. Ehkä ihminen yleensä viehättyy sellaisen ulkomuodosta, joka poikkeaa omasta. Eniten tykkään ristiverisistä, vaaleat hiukset, mutta tummat piirteet näkyvät läpi.

Naiset voi helpommin värjätä hiuksia, ripsiä ja kulmia. Nuorempana värjäsin onnistuneesti hiukset tummanruskeiksi, näytti ihan aidolta. Nyt hiukset ovat olleet vaaleat: lähempänä omaa kananpojan keltaista tukkaa. Jätän epäterveellisen värjäilyn ja annan oman värin kasvaa takaisin. Jossain vaiheessa hiukset harmaantuu kuitenkin, niin tulee vaaleutta sen mukana.

Ehkä kaunein ihminen, jonka olen nähnyt, oli vanha nainen ihan valkoisella tukalla. Hänellä oli isot violetin vihreät silmät. Todella kauniit silmät. Hyvin erikoisen näköinen oli hän.

Vierailija
127/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ole tullut jokaiselle miehelle selväksi, jos vähänkään ollut silmät ja korvat auki. Aina tummemmat vievät voiton. Tiedetään kyllä, että on poikkeuksiakin, mutta sanotaanko, että 95% tapauksista tummat voittavat.

No, ihan samahan se on naisillakin. Tietysti toisinpäin vain.

Ei ole. Blondit ehkä vähän enemmän kiinnittävät huomion, mutta kyllä se naisen kauneus ja sopusuhtaisuus on miehelle selkeästi tärkeämpää kuin hiusten väri. Naisille se miehen tummapiirteisyys on aina niin tärkeää.

Ei ole. Naisille on tärkeää, ettei mies u l i s e netissä ja väitä tietävänsä naisten ajatuksia. Naisille on tärkeää, että mies kuuntelee, eikä kaita käsiä korvilleen ja mölise laa-laa-laa-laa-laa-en-kuule-mitään-mikä-ei-ole-oman-agendani-mukaista. Tuollaista uhriutujaa kuin sinä ei kukaan halua, vaikka hiukset olisivat minkä väriset tahansa. 

Vierailija
128/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän montakin tummahiuksista miestä, jotka ovat ulkonäöltään tosi hotteja, mutta omalla kohdalla kun naksahtaa, niin on kyllä aina tapahtunut vaalean miehen kohdalla.

Vierailija
129/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein upein näky on vaaleaihoinen vaalea mies joka on värjännyt hiuksensa ja naamakarvoituksen pikimustaksi ja ottanut pintaan tukevan suihkurusketuksen.

Vierailija
130/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vaikea löytää fiksuja miehiä. Ei paljon kiinnosta joku hiusten väri tai pituus. Älykkyys jne rajaa valikoimaa jo liiaksi.

Vierailija
131/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho vaalea, hiukset tummat ja silmät siniset. Sellaisen kun saisi...

Miksi melkein kaikilla naisilla on sama preferenssi?

Vierailija
132/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä valikoivasti luet näitä vastauksia :D vai eivätkö muuta vastanneet ajattele tarpeeksi naisellisesti sinun käsittääksesi? Ei olla naisia?

Vierailija
133/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä, eli mukavasti harmaantunut.

Vierailija
134/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä valikoivasti luet näitä vastauksia :D vai eivätkö muuta vastanneet ajattele tarpeeksi naisellisesti sinun käsittääksesi? Ei olla naisia?

Sanoin vaan, että harmi, että täällä on niin moni nainen, jolla on sama preferenssi. Näen tätä muutenkin paljon, siis että tota yhdistelmää suositaan.  En sanonut, että kaikki kuitenkaan.

Vierailija
135/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus/kauneus ei riipu hiusten-, ihon- tai silmien väristä. Kaikki voivat olla kauniita/komeita ja upeita.

Vierailija
136/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin vaan, että harmi, että täällä on niin moni nainen, jolla on sama preferenssi. Näen tätä muutenkin paljon, siis että tota yhdistelmää suositaan.  En sanonut, että kaikki kuitenkaan.

Melkein kaikilla käsittää yli 50% naisista eikä se ihan pidä paikkaansa. 50% ei varmaan juuri välitä kuin ehkä jonkin verran ihonväristä/kulttuurieroista

Vierailija
137/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää vihreillä silmillä... 😍

Vierailija
138/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla käsittää yli 50% naisista eikä se ihan pidä paikkaansa. 50% ei varmaan juuri välitä kuin ehkä jonkin verran ihonväristä/kulttuurieroista

Yli 90% on varmasti jonkinlainen preferenssi.

Vierailija
139/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon värillä tai sävyllä ei mulle ole väliä, mutta kyllä ne tummat, tuuheat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät sytyttää eniten. 😊 Aviomies menee just tähän lokeroon, hällä on tummat pitkät hiukset ja oliivinvihreät silmät.

Vierailija
140/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon värillä tai sävyllä ei mulle ole väliä, mutta kyllä ne tummat, tuuheat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät sytyttää eniten. 😊 Aviomies menee just tähän lokeroon, hällä on tummat pitkät hiukset ja oliivinvihreät silmät.

Sinäkin jatkat samaa preferointia.