Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypoteettinen kysymys, yksi lapsi, kaksoset vai kolmoset?

Vierailija
13.10.2013 |

Jos sinulla ei olisi yhtään lasta ennestään ja saisit olla vain yhden kerran raskaana, haluaisitko siis sillä ainoalla raskaudellasi yhden lapsen, kaksoset vai kolmoset?

Ja ei tarvitse kenenkään vetää tästä hernettä nenään, kysymys on ihan leikkimielinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset. Silloin tilanne olisi sama kuin nyt.

Vierailija
2/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoset ottaisin mä. Tosin alku vois olla aika rankkaa, mut eiköhän sen kestäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKSOSET!

Vierailija
4/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset. Mulla on yksi lapsi enkä todennäköisesti saa enempää. Haluaisin, että lapsellani olisi sisarus.

Vierailija
5/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset tai kolmoset, ihan sen vuoksi, että olisi kiva, että lapsella olisi sisaruksia. Vaikka toki monikkoraskaudet on riskialttiimpia, mutta siltikin.

Vierailija
6/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoset. Saisi paljon huomiota ihmisiltä ja voisi nokitella kaikissa äitikerhoissa ja perhekahviloissa niitä äityleitä, jotka vollottaa väsymystä kun se yksi ja ainoa Yrsa-Ripuliina valvoi yön hampaidenteossa.

Vierailija
7/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset. Olen nyt yhden 1v:n äiti enkä halua lisää lapsia vielä moneen vuoteen, mutta se "sitten joskus" -ajatus itää kuitenkin päässä.

Vierailija
9/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset. Minä en voi saada luomusti lapsia. Yhden raskauden sain hoidoilla aikaan ja saimme ihanat kaksoset, tytön ja pojan. Tunnen itseni uskomattoman onnekkaaksi. Kaksoset ovat nyt 10v. eikä uutta raskautta ole luomusti tullut. En siis saa enää lapsia. Onneksi minulla on nuo kaksi ihanaa! :)

Vierailija
10/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tietenkin. En missään nimessä haluaisi joutua huolehtimaan useammasta vauvasta samaan aikaan, inhottava ajatuskin.

Vierailija
11/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin yhtä terveitä lapsia ja selviäisin joka tapauksessa itsekin hyvin, ottaisin kolmoset.

Vierailija
12/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan puhuttiin miehen kanssa tulevasta lapsiluvusta, mä olin yhden lapsen kannalla, mies halusi ainakin kaksi, mieluummin enemmän. Yksösraskauden siis noista olisin valinnut, ellen sitten miehen toiveet huomoiden olisi päätynyt "kompromissiin" = kaksosraskaus.

Tosielämässä meille syntyi kaksoset. :)

Vierailija
13/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi taattu, että lapset syntyvät terveinä ja elävinä, ottaisin kaksoset. Mutta muuten valitsisin yksösraskauden - kaksosraskauden lopputuloksesta minulla on huono kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän