Gallup: Mikä on ulkonäkösi ns. heikko kohta, jonka arvosteleminen loukkaa/loukkaisi eniten?
Mikä on juuri sinun ulkonäössäsi se kohta, jonka arvosteleminen satuttaisi kaikkein eniten?
Kommentit (10)
Vastasin joku muu, ja se on yleinen ikääntymisen näkyminen muuten kauniissa kasvoissa ja sutjakassa vartalossa. Johan nyt on prkl ettei ihminen saa edes vanheta rauhassa. On selvää, ettei kuuskymppinen näytä enää kakskybäseltä. Eikä tarvitsekaan näyttää.
Mies ja lyhyt. Siitä pilkkaaminen on lisäksi sallittua.
Ohenevat hiukset ja vähäkarvaisuus naamassa. Pelkään että olen kohta gotin zyrus, vaikka komea noin muuten olenkin.
Vastasin kasvojen muoto. Mulla on siis ns. mintturäikkös-naama. Ihan nätti naama, mutta kun hymyilen niin naama vääntyy jotenkin ihmeellisesti ja näytän omituiselle. Ja aika paljon karumpi ilmestys olen kuin Minttu...
Vastasin kasvojen muoto. Tämä siksi, että minulla on pyöreä naama ja pyöreät, korkeat poskipäät. Jotenkin näytän vauvamaiselta ja ikäistäni nuoremmalta. Koko elämäni olen saanut kuulla, miten voin olla niin nuori tai miten minulla voi olla useampia lapsia, kun olen niin nuori. Muistakaa ihmiset, että "babyface" ei ole kohteliaisuus vaan loukkaa ja tuntuu alentavalta.
Vastasin ruumiinrakenne, koska olen persjalkainen päärynä :(
Ruumiinrakenne. Koska se on täydellinen.
Onhan minussa roppakaupalla kauneusvirheitä ja tosi isoja onkin, mutta en nyt oikein keksi miksi loukkaantuisin jonkun sanomisista. Oli se sitten tuttu tai tuntematon, niin en jaksa loukkaantua sellaisista, vaan saatan jatkaa asiasta puhumista. Jos joku keksisi vaikka arvostella pömppävatsaani, niin luultavasti pyöristäisin sitä vain lisää, taputtelisin sitä molemmilla käsilläni ja sanoisin, että onhan tuota ja kovasti olen sen eteen töitä tehnyt ja herkkuja syönyt!
En todellakaan ole tosikko itseni kanssa. N46
Vierailija kirjoitti:
Mies ja lyhyt. Siitä pilkkaaminen on lisäksi sallittua.
Minulla oli joskus pomomies, joka oli ehkä 155 cm pitkä ja tosi mukava tapaus. Hänelle pituus ei ollut mikään ongelma, vaan hän saattoi vaikka puhelimessa kertoa jollekin vieraalle olevansa sellainen lyhyenläntä mies ja että hänet tunnistaisi siitä. Miehellä oli kaunis vaimo ja lapsia sekä älykkyyttä ja huumoria vaikka toisille jakaa. Terveisiä vain Tompalle! :)
Oho, ensimmäinen vastaaja vastasi saman kuin minä itse, eli kasvojen karvoitus. Oletko mies vai nainen? Itse olen nainen ja kärsin lievästä hirsutismista. Se on ehdottomasti pahinta tällä hetkellä ulkonäössäni, ja jos joku huomaisi sen jossain tilanteessa ja kommentoisi sitä, niin varmasti loukkaisi.
AP