Olen ollut jo reilut pari vuotta suhteessa saksalaisen miehen kanssa ja voi tätä onnea!
Olen 27-vuotias nainen ja vuosia aiemmin seurustelin myös muutaman suomalaisen miehen kanssa, mutta yhdestäkään niistä ei tullut mitään pidempikestoista ja pysyvämpää juttua. Suomalaiset miehet ovat aivan kauhean vaativia naista kohtaan, mutta heiltä itseltään ei saisi vaatia yhtään mitään! "Tee sitä, tee tätä, ole sitä ja ole tätä" ja aina saa suomalaiselta mieheltä vain valitusta! Eivät myöskään huomioi naistansa, eivätkä panosta suhteessa omaan ulkonäköönsä eivätkä naiseensa. Elävät suhteessa miten sattuu ja usein myös lösähtävät ja lihovat. Ja varjele, jos edes vähänkään vihjaat, että toivoisit mieheltä vähän miehekkyyttä ja huomaavaisuutta, niin ovat kiukkuisia kuin kankkuun ammuttu karhu!
Mutta pari vuotta sitten alkukesästä matkustin Saksaan ja tutustuin siellä todella komeaan, miehekkääseen ja ystävälliseen paikalliseen nuoreen mieheen. Loimme tuttavuutta ja juttumme eteni nopeasti seurusteluun ja suhteeseen. Olimme alussa etäsuhteessa, mutta viime vuonna mies muutti asumaan Suomeen ja on sopeutunut Suomeen jo hyvin. Ja voi että sitä onnea, millainen parisuhteeni on nykyään! Mieheni on ystävällinen ja huolehtii itsestään ja minusta! Lisäksi hän on huomaavainen minua kohtaan. Hän ei kiukuttele juuri koskaan ja huonoina päivinäkin keskusteluyhteys säilyy aina ja sitä kautta löydämme yhteisen sävelen aina. Toisin kuin suomimiehet, hän auttaa myös kodinhoidossa ja keittiössä ja on todella ihana tietenkin myös makkarissa!
Kyllä minua kaduttaa, että meni silloin vähän nuorempana vuosia hukkaan epäonnistuneisiin suhteisiin suomalaisten miesten kanssa, kun Saksasta löytyy noin ihania miehiä!
Kommentit (7)
Provoiltakin odotetaan nykyisin laatua.
Noin heikkotasoinen provo ei mene läpi.
hah haa mikä provo. Ap ei ole nähnytkään saksalaista miestä, eikä tiedä saksalaisesta kulttuurista paskan vertaa.
Mutta etkö tiennyt että Koillis-Saksassa on täysin erilaisia miehiä kuin itä-kaakossa?
Etkö,keksinyt omaa provoa