Miksi nainen, josta "kaikki miehet" pitävät, ei löydä kunnon suhdetta?
Fiksu, kaunis, hauska, seksikäs, ystävällinen, lahjakas. Miehiä pyörii ympärillä kuin kärpäsiä, mutta tämä nainen on vuodesta toiseen yksin tai ainakin ilman julkista kumppania. Missä vika?
Kommentit (14)
Miehet ei uskalla lähestyä siinä mielessä tai nainen on hyvin vaativa miehen suhteen/ympärillä pyörivät miehet on vääränlaisia naisen makuun.
Siksi että "kaikki miehet" pitävät. Tuollaisia naisia polkaistaan, ei niiden kanssa ryhdytä suhteeseen.
Ei ole löytänyt tarpeeksi älykästä ja kiinnostavaa miestä. On varmaan rasittavaa, jos kaikki pitävät mutta kukaan ei kolahda.
Itse ajattelin jo tehdä itseäni koskien tällaisen aloituksen... En kyllä ole kaunis enkä lahjakas tai muutakaan kovin poikkeuksellista, mutta miehet viihtyvät seurassani ja juttuseuraa löytyy aina. Minua ei myöskään "polkaista" ;-)
Olen kuitenkin kovasti miettinyt, miten sinkkukaverini löytävät aina uusia miehiä iltojansa ilostuttamaan, mutta minä olen kroonisesti yksin. Minkäänlaista vipinää ei ole. En siis mielestäni edes ole kranttu – ei ole mistä valita.
Ehkäpä olen "hyvä jätkä". Naistenkin kanssa tulen hyvin toimeen (toisin kuin nämä jotkut, jotka kehuvat tulevansa miesten kanssa toimeen ja haukkuvat koko naissukupuolen selkäänpuukottajiksi ja tyhjäpäiksi...).
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 21:55"]
Siksi että "kaikki miehet" pitävät. Tuollaisia naisia polkaistaan, ei niiden kanssa ryhdytä suhteeseen.
[/quote]
No ehkäpä tästä listasta - fiksu, kaunis, hauska, seksikäs, ystävällinen, lahjakas - ,
ei vain polkastavaksi kelpaavan adjetiiveja löydy muuta kuin tuo seksikäs.
Ja monilla naisilla on lista millainen miehen pitää olla. Ja semmoista herra täydellistä on vaikea löytää.
Tunnen tuollaisen. Ihan järjettömän vaativa. Ei kukaan mies jaksa sellaista.
Sitoutumiskammo: ns. pelailee tai sitten välttelee henkistä tai fyysistä läheisyyttä kokonaan. Taustalla yleensä lapsuuden traumat.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288608453061.html
Eikös se Tuksukin ole kuvaillut itseään näyttäväksi, kauniiksi ja fiksuksi naiseksi ja ihmetellyt kuinka hän ei siitä huolimatta onnistu saamaan itselleen rikasta miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 00:19"]
Eikös se Tuksukin ole kuvaillut itseään näyttäväksi, kauniiksi ja fiksuksi naiseksi ja ihmetellyt kuinka hän ei siitä huolimatta onnistu saamaan itselleen rikasta miestä.
[/quote]Miten aiheeseen liittyy Tuksu (jolla sitä paitsi on ollut lukuisia "julkisia" miessuhteita) ja hänen omakuvansa?
Ystäväpiirissäni on yksi tälläinen, ollaan 32-vuotiaita ja hänellä ei ole ollut suhdetta- tai oli vuoden mittainen, mies jätti. Hän on korkeastikoulutettu, kaunis, urheilullinen, tosi hoikka ja miehiä riittäisi..
Katso naisen perhetaustaa; sieltä se vastaus yleensä löytyy vaikka vanhemmat yhä olisivatkin yhdessä ja pitäisivät kulisseja yllä...
Ei halua vakituista suhdetta