Julkkisparit joilla paras kemia
Siis kellä parilla on susta kaikkien aikojen kemia ja romantiikka? Mä aloitan: Elizabeth Taylos ja Richard Burton sekä Courtney Love ja Kurt Cobain.
Kommentit (90)
Prinssi William ja Catherine
Myös Charles ja Camilla
Martina ja Esko. Vieläki harmittaa heidän ero😂
Mulla välähti: Kristiina Halkola ja Eero Melasniemi. Kyllä meidän suomalaisten filmitähtipari.
Ehdottomasti Mari Perankoski ja Jouni Hynynen.
Vierailija kirjoitti:
Martina ja Esko. Vieläki harmittaa heidän ero😂
Eskolta kysyttiin tuosta äskettäin jossain haastiksessa, niin totesi vaan, ettei heistä enää tule paria missään tapauksessa (mutta ovat edelleen hyviä ystäviä). Kuulosti hyvin ehdottomalta tuossa... Ja on varmaan ihan ymmärrettävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan Reynolds ja Blake Lively ehdottomasti.
Ryan on m ieslapsi, joka v**tuilee kynnysmatto-Blakelle mennen tullen "vitsailun" varjolla. Joo ei.
Olen Ryanin fani. Et näköjään tiedä että vitsailu toimii molempiin suuntiin, myös vaimonsa harrastaa "jekkuja"esim instassa. Ja Ryan katsoo vaimoaan todella rakastavan näköisesti, uskon että ovat onnellisia oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan on m ieslapsi, joka v**tuilee kynnysmatto-Blakelle mennen tullen "vitsailun" varjolla. Joo ei.
Olen Ryanin fani. Et näköjään tiedä että vitsailu toimii molempiin suuntiin, myös vaimonsa harrastaa "jekkuja"esim instassa. Ja Ryan katsoo vaimoaan todella rakastavan näköisesti, uskon että ovat onnellisia oikeasti.
Tiedän ihan tarpeeksi, mutta en jaksanut mitään romaaniviestiä kirjoittaa aiheen vierestä. Ryanissa on paljon ällöttäviä piirteitä, enkä todellakaan usko, että kaikki on niin ihanaa kuin somessa esitetään.
Mauno ja Tellervo Koivisto, Teemu ja Sirpa Selänne, Riitta ja Topi Uosukainen, Kai Lind ja Arja Tuomarila, Jari ja Ly Litmanen, Sipe Santapukki ja Minna Kauppi. Ulkomaisista kruununprinsessa Victoria ja prinssi Daniel, kuningas Harald ja kuningatar Sonja, George ja Amal Clooney, David ja Victoria Beckham, Pierce Brosnan ja Keely Shaye Smith, Michael Douglas ja Catherine Zeta-Jones.
Vierailija kirjoitti:
Lokka ja Wiik
Eivätkös nuo ole eroamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä katsooko vaimo Ryania rakastavasti?
Tarja Halonen ja Pentti Arajärvi.
Tasapainoiselta vaikuttava pariskunta, joka varmasti nauttii kovasti syvällisistä keskusteluista.
Hämeen-Anttilat taisivat voittaa! Ap
Jutta ja juha Larm ovat vissiin itse itseään laittanut tähän listaan:):)
Sofia belorf ja se joku en muista. Siis en muista seurusteleeko edes kennekään kanssa.