Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin, että tunteet ensirakkauteen/neitsyydenviejään...

Vierailija
13.10.2013 |

ei kuole??? Tiedän että miehen ensimmäinen tulinen rakkaus ja pano, oli varhaisteininä, 45v nainen. Tämä nainen on nyt 76 vuotias ja oksettaa ajatuskin, että jos mies haikailee ainavaan tämän perään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osittain totta, mutta se ei tarkoita, että sen perään haikailee... Joten elä huoletta tämän suhteen.

Vierailija
2/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä ainakin ajattelen lämmöllä ensirakkauttani, mutta en edes seurustellut hänen kanssaan, eli kuva ei taatusti ole kovin realistinen. Sen sijaan ensimmäinen pano oli tapaus, joka on minulle tänä päivänä yhdentekevä.

Mutta olis jännä kuulla, onko ensirakkaudet aikanaan yhdentekeviä joillekin?? 

Vierailija
4/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin.

Vierailija
5/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensirakkaus ja ex mies on sellanen vikatikki ja yökötys, että en romantisoi tai haikaile mitenkään. Haluan unohtaa täysin. Ja olen aika hyvin onnistunutkin pyyhkimään kaiken pois, paitsi katkeruuden että säälistä katoin parhaat vuoteni.

Vierailija
6/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ainakaan jälkimmäisen olemassaolo ei voisi vähempää kiinnostaa. Ensirakkaudesta samat sanat kuin nelosella.

45-vuotias nainen ja varhaisteini? Eli siis 14-15 -vuotias? Kuulostaa jotenkin... öh.. kieroutuneelta?

Vierailija
7/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kohdalla varmaan. Mutta ei se mikään ä ole. Itse tunnen ensirakkauttani ja neitsyyteni viejää kohtaan nykyään lähinnä ärsytystä ja inhoa. Valitettavasti. 

Vierailija
8/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut tätä asiaa viime aikoina paljon! Erosin ensirakkaudestani, joka oli myös ensimmäiseni jo yli kaksi vuotta sitten (olen 23v.), enkä vieläkään usko, että kukaan voisi häntä korvata. Kuulostaa todella säälittävältä, mutta ajattelen häntä vieläkin. En välttämättä kaipaa aktiivisesti, mutta hän putkahtaa mieleeni useamman kerran päivässä. Ero on käsitelty, mutta toivon salaa, että palaamme yhteen vielä. Loppuvatko nämä ajatukset koskaan? Tavallaan toivon, että eivät, mutta tavallaan haluaisin jo päästää hänestä irti..

Vierailija
9/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 17:51"]

Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ainakaan jälkimmäisen olemassaolo ei voisi vähempää kiinnostaa. Ensirakkaudesta samat sanat kuin nelosella.

45-vuotias nainen ja varhaisteini? Eli siis 14-15 -vuotias? Kuulostaa jotenkin... öh.. kieroutuneelta?

[/quote]

Ap. Juuri siltä. Mietin joskus että millainen perverssi tämä mummeli on nyt, joka vokotteli aikanaan kiimaisia pikkupoikia. Mies oli tuolloin nipin.napin 14v. Hänellä (mummelilla) oli kuulemma ollut liuta muitakin nuoria poikia ja mies tuli kuulemma  karvaasti petetyksi...

Vierailija
10/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuli petetyksi, niin miksi muistelisi kaiholla? :o

Vierailija
11/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:02"]

[/quote]

Niinpä, ap maalaa peikkoja sinne, missä niitä ei ole, enkä ymmärrä miksi...

Ehkä ap vaan on jotenkin onneton sairaassa mielessään.

Vierailija
12/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap. Eikös juuri raastavat tunteet ja ikävä loppu saa sellaista aikaan. On maininnut kännipäissään useamman kerran itkusilmässä tämän, ja kuinka sattui.

Vierailija
13/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:08"]

[/quote]

Ap. Eikös juuri raastavat tunteet ja ikävä loppu saa sellaista aikaan. On maininnut kännipäissään useamman kerran itkusilmässä tämän, ja kuinka sattui.

[/quote]

Sä et nyt ymmärrä yhtään miestäsi, sitä vituttaa kyllä, että on tullut petetyksi, sai sentään oppia oikeasti aikuiselta naiselta, mutta että haikailee perään???

Jos näin on, niin suosittelen kertomaan miehelle, että etsii tämän mummon käsiinsä.

Vierailija
14/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vajaa kymmenen vuotta lämpimiä muistoja ensirakkaudesta/neitsyydenviejästä. Sitten tutustuin tähän tyyppiin kaverimielessä uudestaan, ja huomasin miten tyhmä ja ehkä vähän pipipää tämä tyyppi oikeasti on. Karisi ne vaaleanpunaiset lasit aika nopeasti. :D

En todellakaan vaihtaisi ikinä nykyistä miestäni.

niin ja tulin myös aikanaan petetyksi. Jos nyt epämääräisestä vuosia jatkuneesta fuckbuddy, mikälie-säädöstä voi niin sanoa. 

Vierailija
15/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi" rakkauteni" kanssa emme olleet yhdynnässä, enkä ole häntä pahemmin kaipaillut. Joskus miettinyt kyllä, että jos olisin mennyt hänen kanssaan naimisiin niin mitenhän ois sujunut. (tämä suhde kesti reilu 3v ja oltiin nuoria kun se loppui, muistaakseni olin 15-16v).

Sitten se rakkaus jolle annoin neitsyyteni...en missään nimessä kutsuisi sanalla PANO, olisi ihan liian halventava nimitys. Olin silloin 19v ja jos tämä mies eläisi niin olisin kyllä ajat sitten etsinyt hänet uudelleen käsiini, välillä on sietämätön ikävä!!! On ollut useita suhteita sen jälkeenn  ja naimisissakin olin ja erosin...mutta tämä ainoastaan on mielessäni ja tulee varmaan olemaankin kuolemaani asti.

Vierailija
16/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, se joka vei neitsyteni ei todellakaan ollut mikään ensirakkaus, en ollut edes rakastunut siihen öklöön mutta oli pakko päästä eroon neitsyydestä kaksikymmentävuotiaana. Se oli mun päässä se ongelma ja siitä alkoikin vapautuneempi aika. Se kyllä retkahti muhun samalla lailla kuin moni jolta poikuuden vein myöhemmin mutta eipä tuo hidastanut kun ei ollut omia tunteita pelissä. Elämä opetti rakastamaan paljon myöhemmin. Ei niille ekoille kannata olla kateellinen tai mustasukkainen, ei ekat aina oo niitä elämän rakkauksia. Eikä kaikki odota avioliittoon ja ole elämässään vain yhden kanssa. Anna ap olla ja nauti parisuhteestanne ilman moisia ajatuksia.

Vierailija
17/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä ekaan tunteet pysy pitkään, vaikka varsinainen mulkku olikin. Jaksoi olla kiltti ja ihana ja huomaavainen kunnes pääs pöksyihin ja siitä pari viikkoa eteenpäin sitten petti. Kuitenkii jatkoin pelkkää seksisuhdetta, joka oli mulle jollakin lailla vanhassa roikkumista, vaikka siis tiesin kyllä että mies tapailee muitakin. Melkein vuosi siinä meni ennen kuin pääsin eteenpäin. Vielä nykyäänkin hän minulle silloin tällöin soittelee boodiecalleja, mutta torjun kylmästi. Sen verran paska maku jäi suuhun :D Ei tarvi enää haikailla. Suhteemme siis alkoi kun olin 15 ja loppui ollessani 16. Sitten seuraavan kerran kun menin miehen kanssa sänkyyn, tajusi että 'tällasta tän pitää olla' xD Mistäs sitä voi tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa seksiä jos on vain yhden kanssa ollut. Ja tämä herra todellakin oli lännen nopein ja todella piittaamaton minun tyydytyksestäni. Se oli viimeinen niitti hänen peräänsä ruikutukselle :)

Vierailija
18/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kyllä ensirakkautta ja ihastusta hyvällä mielellä, mutta en todellakaan haikaile perään. Mies muuttui totaaliseksi kusipääksi myöhemmin ja en mitenkään voisi kuvitella meitä enää yhteen.

Vierailija
19/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 17:55"]

Olen pohtinut tätä asiaa viime aikoina paljon! Erosin ensirakkaudestani, joka oli myös ensimmäiseni jo yli kaksi vuotta sitten (olen 23v.), enkä vieläkään usko, että kukaan voisi häntä korvata. Kuulostaa todella säälittävältä, mutta ajattelen häntä vieläkin. En välttämättä kaipaa aktiivisesti, mutta hän putkahtaa mieleeni useamman kerran päivässä. Ero on käsitelty, mutta toivon salaa, että palaamme yhteen vielä. Loppuvatko nämä ajatukset koskaan? Tavallaan toivon, että eivät, mutta tavallaan haluaisin jo päästää hänestä irti..

[/quote]

Loppuvat kyllä. Mä olin ensirakkauteni perään (sama keissi, mutta ikää vähemmän) rehellisesti sanottuna varmaan viisi vuotta. Me tosin harrastettiin seksiä aina välillä eron jälkeenkin, joten jos olisi laittanut vain kylmästi "poikki", niin ehkä olisin toipunut nopeammin. Mulla oli kuitenkin muita ihastuksia melkein koko ajan ja jaksoin uskoa, että pääsen kunnolla yli ja pääsinkin. :)

Nykyään en arvosta kyseistä herraa kovin korkealle, sillä hän ei kohdellut minua mitenkään hyvin + miljoona muuta syytä, joita en tässä ala selitellä. Ensirakkauteni jälkeen ymmärsin täysin sananlaskun "rakkaus on sokeaa". :D

Vierailija
20/22 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:40"]

Mulla kyllä ekaan tunteet pysy pitkään, vaikka varsinainen mulkku olikin. Jaksoi olla kiltti ja ihana ja huomaavainen kunnes pääs pöksyihin ja siitä pari viikkoa eteenpäin sitten petti. Kuitenkii jatkoin pelkkää seksisuhdetta, joka oli mulle jollakin lailla vanhassa roikkumista, vaikka siis tiesin kyllä että mies tapailee muitakin. Melkein vuosi siinä meni ennen kuin pääsin eteenpäin. Vielä nykyäänkin hän minulle silloin tällöin soittelee boodiecalleja, mutta torjun kylmästi. Sen verran paska maku jäi suuhun :D Ei tarvi enää haikailla. Suhteemme siis alkoi kun olin 15 ja loppui ollessani 16. Sitten seuraavan kerran kun menin miehen kanssa sänkyyn, tajusi että 'tällasta tän pitää olla' xD Mistäs sitä voi tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa seksiä jos on vain yhden kanssa ollut. Ja tämä herra todellakin oli lännen nopein ja todella piittaamaton minun tyydytyksestäni. Se oli viimeinen niitti hänen peräänsä ruikutukselle :)

[/quote]

" boodiecalleja" jaa että mitä..?!!?! :D :D :D