Onko niin, että tunteet ensirakkauteen/neitsyydenviejään...
ei kuole??? Tiedän että miehen ensimmäinen tulinen rakkaus ja pano, oli varhaisteininä, 45v nainen. Tämä nainen on nyt 76 vuotias ja oksettaa ajatuskin, että jos mies haikailee ainavaan tämän perään.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 18:40"]
Mulla kyllä ekaan tunteet pysy pitkään, vaikka varsinainen mulkku olikin. Jaksoi olla kiltti ja ihana ja huomaavainen kunnes pääs pöksyihin ja siitä pari viikkoa eteenpäin sitten petti. Kuitenkii jatkoin pelkkää seksisuhdetta, joka oli mulle jollakin lailla vanhassa roikkumista, vaikka siis tiesin kyllä että mies tapailee muitakin. Melkein vuosi siinä meni ennen kuin pääsin eteenpäin. Vielä nykyäänkin hän minulle silloin tällöin soittelee boodiecalleja, mutta torjun kylmästi. Sen verran paska maku jäi suuhun :D Ei tarvi enää haikailla. Suhteemme siis alkoi kun olin 15 ja loppui ollessani 16. Sitten seuraavan kerran kun menin miehen kanssa sänkyyn, tajusi että 'tällasta tän pitää olla' xD Mistäs sitä voi tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa seksiä jos on vain yhden kanssa ollut. Ja tämä herra todellakin oli lännen nopein ja todella piittaamaton minun tyydytyksestäni. Se oli viimeinen niitti hänen peräänsä ruikutukselle :)
[/quote]
" boodiecalleja" jaa että mitä..?!!?! :D :D :D
[/quote]
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei noin pienestä kirjoitusvirheestä huolimatta tajunnut mitä tarkoitettiin?
Olenko outo, kun en kaiholla muistele entistä heilaani, ensimmäistäni? :D Erosimme koska tajusin että olimme vain parhaat kaverit toisillemme. Opettelimme elämää, yhdessä. En ole miettinyt häntä vuosiin, nyt äitinsä kertoi että on menossa naimisiin. Hyvä juttu! Iloinen olen että löysi vihdoinkin sen toisen puoliskon. Itse olen onnellisesti naimisissa :)