Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on minua 12 vuotta nuorempi ihailija

Vierailija
13.10.2013 |

On vieläpä erittäin komea. Mitähän minussa näkee...sinkkuina voisimme periaatteesaa aloittaa seurustlun, mutta epäröin juuri  tuon ison ikäeron takia

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja mies 33. Ap

Vierailija
42/52 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:55"]

Puumailmiö on tullut jäädäkseen. Susan Sarandonin lisäksi mm. Jennifer Lopez, Madonna, Ellen Barkin, Sam Taylor-Woods ja kotimaisista viimeisimpänä Susanna Penttilä ja tietenkin Katri-Helena.

Pissikset vapiskaa! :)

[/quote]

Vähän heikko esimerkki. Sama kun sanoisi "katsokaa Hugh Hefneriä. Kaikki ikäloput äijät saa 18-v playboy-malleja"

[/quote]

ööh miten esim. Katri-Helena vertautuu Hugh Hefneriin? Hefner on joku 80-vuotias paappa joka vikittelee malleja, nuo mainitut naiset ovat vakavassa parisuhteessa ja toisilla on lapsiakin näiden nuorten miesten kanssa. He eivät siis kerää mitään haaremia ympärilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:44"]

Olen 32v ja minuun ihastui 21v mies. On pyytänyt treffeille. On fiksu ja komea, mutta ehkä kuitenkin joissain asioissa vielä lapsellinen ja ei aina ymmärrä huumoriani.

Mies peittoaa kyllä ulkonäössä vanhemmat miehet, mutta valitettavasti sen huomaa, että on hyvin nuori vielä. En ole kelpuuttanut sänkyynkään, tiedä minkälainen pettymys siellä olisi.

Mutta kyllä silti houkuttais testata :)

[/quote]

haha, mies on hädin tuskin yli 20 ja haluaisit testata. :D sulle naurais naurismaan aidatkin kun kuulisivat että 32v deittailee 21v.  Hei haloo. Nussimaan se sua haluaa, sen yhen kerran koska oot vanhempi nainen mutta muusta ei ole kiinnostunut 

[/quote]

Sinähän sen tiedät miten monta kertaa kyseinen mies haluaa minua nussia :D Mutta joo, enhän tosiaan itsekään ole mitään vakavaa haluamassa, joten yksikin kerta riittää ihan hyvin. Jos nyt tosiaan sitä yhtäkään kertaa tulee tapahtumaan. Ei ole mikään sellainen asia, että pakko tapahtua.

Mikä ihmetyttää, niin tosiaan nämä agressiiviset vastaukset, taitaa joitain naisia hieman hatuttaa tämä asia. Mutta eniten ihmetyttää se, että kaikki vanhemmat naiset olisivat muka rupsahtaneita yms.

Tiedän monia erittäin kauniita ja itsestään huolta pitäviä yli 30v naisia. Vetävät todellakin vertoja nuorille naisille. En ole itsekään lähellekään rupsahtamista, vaan voisin väittää olevani yhtä viehättävä kuin parikymppisenä. Ainona erona se, että nykyään olen paremmassa kunnossa, niin fyysisesti kuin henkisesti.

Vierailija
44/52 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:30"]

Vaikuttaako tämä mies jotenkin epäkypsältä tai lapselliselta? Jos ei, niin älä välitä ikäerosta! Susan Sarandonkin tapailee nykyään itseään yli 30 vuotta nuorempaa miestä.

[/quote]No, täytyy myöntää, että on aika hankala luonne. Komeudestaan huolimatta tosi epävarma itsestään. Siis on päällisin puolin itsevarma, mutta pinnan alla epävarma. Lisäksi häiritsevän mustasukkainen jo tässä vaiheessa tapailua.

[/quote]Apuva ! Siis mitä on tuo teidän tapailu ? Mutta suako ei haittaa "häiritsevä mustasukkaisuus" !!!! Et voi olla noin sokaistu !

Vierailija
45/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:55"]

Puumailmiö on tullut jäädäkseen. Susan Sarandonin lisäksi mm. Jennifer Lopez, Madonna, Ellen Barkin, Sam Taylor-Woods ja kotimaisista viimeisimpänä Susanna Penttilä ja tietenkin Katri-Helena.

Pissikset vapiskaa! :)

[/quote]

Susanna Penttilä ja Jennifer Lopez nyt pesee lähes jokaisen nuoremmankin naisen kuumuudessa.

Vierailija
46/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 15:30"]

Vaikuttaako tämä mies jotenkin epäkypsältä tai lapselliselta? Jos ei, niin älä välitä ikäerosta! Susan Sarandonkin tapailee nykyään itseään yli 30 vuotta nuorempaa miestä.

[/quote]No, täytyy myöntää, että on aika hankala luonne. Komeudestaan huolimatta tosi epävarma itsestään. Siis on päällisin puolin itsevarma, mutta pinnan alla epävarma. Lisäksi häiritsevän mustasukkainen jo tässä vaiheessa tapailua.

[/quote]Apuva ! Siis mitä on tuo teidän tapailu ? Mutta suako ei haittaa "häiritsevä mustasukkaisuus" !!!! Et voi olla noin sokaistu !

[/quote]Tapaillaan yhteisen kaveripiirin kesken lähinnä, pari kertaa myös kahden, esim. Kerran elokuvissa. Tutustuttiin yhteisten tuttavien kautta. Ap

Vierailija
47/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Se häiritsevä käytös on ?

Vierailija
48/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttää jos puhun muille miehille. Ap

Vierailija
49/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mukaan hiukan stalkkausta ja agressiivisuutta ! Tuntuuko että ikä ja ulkonäkö korvaa nämä valuviat ?

Vierailija
50/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 06:59"]

Siihen mukaan hiukan stalkkausta ja agressiivisuutta ! Tuntuuko että ikä ja ulkonäkö korvaa nämä valuviat ?

[/quote]Ei ole sellaista. Lähinnä jos ollaan kaveriporukalla ulkona ja seuraan liittyy ulkopuolisia miehiä, niin heittäytyy omistushaluiseksi. No, mun mielestä aika normaalia jollain lailla. Miksi muka stalkkaisi ?? Ihme johtopäätöksiä! Ap

Vierailija
51/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 16:08"]

Olen 45 ja mies 33. Ap

[/quote]

Niin minäkin. 5 vuotta on oltu jo yhdessä ja rakkaus kukoistaa :)

-ohis

Vierailija
52/52 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä herätän yleensäkin ottaen kiinnostusta nuoremmissa miehissä. Ja lyhyissä ja kaljuissa. Nuori kaveri vaan ei sytytä, mutta jos teidän kemiat kohtaa edes tuolla saralla, niin miksikäs ei? Mä valitsen mieluummin sen kaljun. Mieltymyksiä kun on moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan