Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olette baarissa, tulevatko naiset juttelemaan miehellesi?

Vierailija
13.10.2013 |

Alkaako miehesi puhua heidän kanssaan? Tekeekö hän niin silloinkin, kun sinä olet kauempana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole baarissa.

Vierailija
2/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja mieskin on sosiaalinen ja juttelee muiden kanssa, oli ne sitten miehiä tai naisia. Ja ongelma on mikä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus nuorempana olin mieheni kanssa baarissa, flirttaili hän avoimesti naisille. Kerran, kun hän meni itse vessaan, tuli joku mies flirttailemaan sillä välin mulle. Mies löi minua sen jälkeen. Sellainen suhde meillä.

Vierailija
4/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle tuli naiset juttelemaan. Hän jutteli kohteliaasti takaisin mutta teki aina selväksi että on minun kanssani. Minusta se oli itseasiassa ihan hauskaa kun hän oli vielä minua nuorempi ja "teinitytöt" sitten olivat flirttailemassa hänelle, mutta kun minä saavun paikalle mies vetäisi kainaloon ja pussasi :D Siinä jäi pikkutytöt tuijottamaan monttu auki. Vaikka meillä ei edes ollut ikäeroa kuin 5 vuotta. Mutta jostain syystä hän veti puoleensa itseään huomattavasti nuorempia tyttöjä.

Vierailija
5/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin ollaan baarissa, mutta jos ollaan ja minä siis siellä miehen kanssa, niin ei kukaan ole tullut juttelemaan. mieheni on kyllä komea ja kadulla/kaupassa huomaan, kun naiset vilkuilevat häntä. jos joku nainen tulisi miehelleni juttelemaan, niin mies olisi varmaan aika hiljainen, on aika ujo, eikä tosiaankaan mikään flirtti. 

Vierailija
6/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me käydä sellaisissa baareissa, missä olisi tapana ventovieraiden tulla juttelemaan. Toki joskus sattumalta vaihtaa pari sanaa vaikka baaritiskillä, mutta muuten jokainen juttelee omien tuttujensa kanssa.