Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen Tinderissä hermostui kun en vastannut hänen viesteihinsä

Vierailija
05.09.2020 |

Kyseessä oli sellainen nainen joka ei ollut ulkoisesti kovin viehättävä kun kaikki kuvat katsoi tarkemmin läpi...Olin epähuomiossa tai vahingossa antanut hänelle tykkäksen.

Tästä voimme huomata että kyllä ne naisetkin tekevät aloitteita jos vain mies on tarpeeksi paljon korkeammalla tasolla...Tämä laittoi kyllä innokkaasti viestiä kun tajusi millaisen miehen kanssa on matchannyt.
Ja ihan toden teolla suuttui kun en vastannut hänen viesteihinsä. Ei siis taida usein tulla kaltaistani matchia hänelle.

Mielestäni tämä oli aivan oikein, koska naiset aina ghostaavat miehiä syystä tai toisesta...Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kerran yhden mimmin kanssa oli alustavasti puhetta treffeistä. Mitään ei oltu sovittu.

Sanoin että just nyt mulla on menoa, mut katellaan lähemmin tossa illemmalla?

Tästähän se taivas repesi:

JUMANKAUTA MÄ EN OLE MIKÄÄN SUN VARAVAIHTOEHTO TAI MUU KAKKONEN!! SÄ JOKO LÄHDET MUN KANSSA TÄNÄÄN ILLALLA TAI SIT SAAT PAINUA HELLWETTIIN! KYLLÄ MÄ OPETAN SULLE MITEN NAISTA KOHDELLAAN!

Kyseessä oli ihan normaalilta vaikuttanut parikymppinen mimmi Helsingin keskustasta.

Ei sovittu tapaamista kyseisen neidin kanssa.

Tuollaisia omahyväisä ja itsestään liikoja luulevia hullujahan akat ovat.

Yritä nyt vähän enemmän, ap, nää sun orovoilut on niin last season

Vierailija
22/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaat hutimatchin, niin mikset poistanut matchiä?

Mikseivät naiset tee samoin?

Miksi he roikottavat matcheja joille he eivät vastaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nainen lähetti mulle avausviestin "moikka". Kun vastasin siihen "moi" niin hän poisti mut.

Vierailija
24/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että onneksi sinäkin sait kerran haukkuja suut ja silmät täyteen. Tarpeeksi monta haukkumisviestä olet naisille naputtanut. Toivottavasti saat vastaavia kokemuksia vielä paljon.

Vierailija
25/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kerran yhden mimmin kanssa oli alustavasti puhetta treffeistä. Mitään ei oltu sovittu.

JUMANKAUTA MÄ EN OLE MIKÄÄN SUN VARAVAIHTOEHTO TAI MUU KAKKONEN!! SÄ JOKO LÄHDET MUN KANSSA TÄNÄÄN ILLALLA TAI SIT SAAT PAINUA HELLWETTIIN! KYLLÄ MÄ OPETAN SULLE MITEN NAISTA KOHDELLAAN!

Kyseessä oli ihan normaalilta vaikuttanut parikymppinen mimmi Helsingin keskustasta.

Ja silti uliset kun sitä akkaa ei sinulle löydy.

Vierailija
26/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nainen lähetti mulle avausviestin "moikka". Kun vastasin siihen "moi" niin hän poisti mut.

Sinun olisi heti pitänyt osata ladella kaikki tekstimuotoiset sirkustemput jota mieheltä voi ikinä vain odottaakaan. Olet hölmä kun et näin toiminut. Nainen sitten ajatteli että et ole kykenevä mies kun et sirkustemppuillut hänelle heti. Lähettihän nainen sinulle armeliaasti avausviestin. kyllä "moikka" naiselta on ihan ruhtinaallinen panostus jo.

Ehkä sitten ensi kerralla virität sirkustemput valmiiksi kun vastaava tilanne tulee eteen

Vierailija
27/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Ja silti uliset kun sitä akkaa ei sinulle löydy.

Jaahans, Osui & Upposi sitten oikeaan kohteeseen :D

Vierailija
28/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä että onneksi sinäkin sait kerran haukkuja suut ja silmät täyteen. Tarpeeksi monta haukkumisviestä olet naisille naputtanut. Toivottavasti saat vastaavia kokemuksia vielä paljon.

Naisten haukkuminen on oikein ja luonnollista.

Vierailija
29/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkääs nyt panetelko. Olen aito, alkuperäinen Ukko37.

Erii henkilö kuin AP.