Tylsyyden multihuipentuma, katsot Keskustan puoluekokousta telkasta.
Siinä voit jo sanoa, ettei elämässä tapahdu enää mitään.
Kommentit (35)
Ihan jännähän tämä on.
Huvittavaa kun tuollaiset kolmekymppiset klopit puhuvat tuossa kuin jotkut mannerheimit ja ristorytit kansakunnan kohtalon hetkinä. Hitaaaaaaaaati tavaten ja nuoruuttaan kerraten (kouluvuosista pari vuotta).
Mielenkiintoistahan se on.
Kuunnella mielipiteitä ja näkemyksiä ja lopulta nähdä, miten valitut kokousedustajat ovat etukäteen päättäneet kuka valitaan, eli kenen taakse äänet keskitetään.
Ja aina noista puheista jotain oppiikin, voi vertailla niitä muiden puolueiden puheisiin ja visoihin ja näin on pohjaa keskustella itse tuttujen ja muiden kanssa ajankohtaisista asioista.
Honkonen saarnasi kuin kumpujen yöstä.
Nyt puhuu Katri Kulmuni! Olen Katrin kannattaja
Kuka tuo juniori oli joka piti puheen kun olisi elänyt jo raskaat sotavuodet ja sähkölampunkin nähnyt vasta yli kakskymppisenä 😂. Vai oliko tää stand uppia? En kyllä sit tajunnu.
Kulmunin puhetta viroaksentilla ei vaan kestä kuunnella.
Paljastetaanko lopussa Starship Väyrynen?
Kulmuni saa spontaneja väliaplodeja.
Vanhasesta iso juttu HSn kuukausiliitteessä. En ole vielä lukenut, mutta etukäteen se maku, että hänestä tehdään presidenttiä.
Tänään eivät sentään ole kansallispuvuissa XD
Toivottavasti mulla ei tuu ikinä olemaan noin tylsää..
Tästä roskasta maksamme Yle-veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhasesta iso juttu HSn kuukausiliitteessä. En ole vielä lukenut, mutta etukäteen se maku, että hänestä tehdään presidenttiä.
Kuka hänestä tekee presidenttiä?
Ei ole vielä ollut edes ehdokasasettelua missään puolueessa.
Kukaan ei tiedä lähteekö Vanhanen ehdolle ollenkaan, sairas mies jo on, useita kertoja leikattu, tuskin läpäisisi sitä terveysvaatimusta, mikä pressalle asetetaan.
Kyynel kohoaa silmään, niin hienoja saarnoja.
Tuo on kyllä paha. Itsehän olen koko päivän pyörinyt palstalla.