Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut ihastunut työkaveriin?

Vierailija
05.09.2020 |

Ihana tunne, pitää vaan yrittää pitää kurissa koska molemmat varattuja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta hän vaihtoi työpaikkaa.

Vierailija
2/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan todella tunnekylmässä avioliitossa ja silloin ihastuin pariinkin työkaveriin. Eri aikoihin tosin. Olin todella ihastunut, haaveilin yhteisestä tulevaisuudesta. Mitään aloitetta en kuitenkaan koskaan tehnyt, luojan kiitos. Nyt jälkikäteen en voi kuin ihmetellä, mitä olen kyseisissä tyypeissä ikinä nähnyt. 

Jännä ilmiö on muuten myös se, että tunnekylmästä liitosta erottuani en ole oikeastaan ihastunut yhtään keneenkään, en sitten millään. Tuon liiton aikana ihastuin kollegoiden lisäksi myös esim. lastani hoitaneeseen lääkäriin ja erääseen amerikkalaiseen laulajaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin, mutta en tekisi mitään. Paitsi jos toinen tekee aloitteen ja on sinkku.

Vierailija
4/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan varattuun, ja muistaakseni yhteen vapaaseen yh äitiin, muttei hänkään lämmennyt.

Vierailija
5/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi yäk! Tosi tylsiä tyyppejä aina sattunut.

Vierailija
6/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hyvin yleistä.

Vierailija
7/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran yleistä, että ihan joka työpaikassa olen ihastunut. Niiden kollegojen kanssa kun on joka päivä sen 8h, niin kyllä siinä ehtii ihastumaan. Mutta vain kerran nuoruudessa haksahdin petiin asti. Nykyisin ne ovat vain kaukoihastuksia.

Vierailija
8/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava ajatus. Ovat kauheita kotkia

Vierailija
9/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useaankin ja nytkin pikkasen erääseen. Mutta kuormasta ei syödä, joten niistä ei ole ikinä seurannut sen kummempaa.

Vierailija
10/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ja kivaa piristystä arken, ei sen enempää. Edes siellä pikkujouluissa.

Vierailija
11/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut. Niin kovasti, että oli pakko uskaltaa lähestyä, vaikka olin avioliitossa. Liitto oli vain kulissia enää ja se loppui sitten välittömästi tämän ihastuksen tullessa elämääni. Nykyisin olen rakastunut ihastukseni.

Vierailija
12/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin ihana tunne, joka aamu ottaa aivoon kun pitää lähteä sinne töihin itseään kiduttamaan ja sitä ihastusta salatuijottelemaan pakonomaisesti.

Vierailija
13/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa nykyään entisen työpaikkaihastukseni kanssa.

Vierailija
14/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen sellainen unelmoija, että jokaisessa työpaikassa on ollut joku kaukoihastus.

Mutta todella lujaa ihastuminen tuli päälle viimeisessä työpaikassa. Suhde ei ole millään tavoin realistinen, mutta todella konkreettista ihastumista omalta puoleltani. Vastapuolen ajatuksia voin vain arvailla.

Luotan siihen, että jos meidät on tarkoitettu toisillemme törmäämme vielä.

Vierailija
15/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut, rakastunut, lopulta naimisissa. Sitten olikin jo tarpeen hakeutua eri työpaikkoihin...

Vierailija
16/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin ihana tunne, joka aamu ottaa aivoon kun pitää lähteä sinne töihin itseään kiduttamaan ja sitä ihastusta salatuijottelemaan pakonomaisesti.

Olen huomannut, että niinä päivinä kun ihastus on poissa töistä, työt sujuu paljon paremmin ja on sellainen kevyempi olo. Muuna aikana kun hän on siellä se ihastus jotenkin painaa ja rasittaa jatkuvasti.

Vierailija
17/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ja kivaa piristystä arken, ei sen enempää. Edes siellä pikkujouluissa.

Vierailija
18/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Asiaa hankaloittaa vaan, kun kärsin dissosiaatiohäiriöstä. Yksi persoona flirttaa avoimesti, toinen taas vetäytyy ja pakenee. 

Vierailija
19/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuisin niin sitten olisin homo.

Vierailija
20/27 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastuisin niin sitten olisin homo.

Niin? Ei se ole rikos.