3 eri tuotteeseen meni n.50€
Loimulohta 600g, 3rs punaisia viinimarjoja ja 2rs kotimaisia mansikoita=n.50€, en ihmettele sitä kritiikkiä kuinka terveellinen syöminen ja ruoka maksaa tai sanontaa ettei köyhällä ole varaa syödä terveellisesti. Tuohon kun lisään muut hedelmät mitä nyt ostin (nektariinit, meloni, tummat rypäleet, banaanit, omenat) ja vihannekset (porkkanat, perunat, lehtikaali, salaattipussi, 1kg kotim tomaatteja, kurkku, kelta-ja valkosipuli, maustekurkku, suippopaprika) niin pelkästään kys kaupan osastolle meni n.80€.
Kommentit (16)
Mä ostin 1.5kiloa taimenta,maksoi n. 13e. Etkö osaa itse loimuttaa lohta? Aika höpö olet.
Itse ostin 20 Maraboun suklaalevyä 1€ kappale hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 20 Maraboun suklaalevyä 1€ kappale hintaan.
Miksi? Marabou-suklaahan on pahaa.
Ap
Marjat ja kala on hyväosaisten ruokavaliota.
Juu. Kallista on. Moni ei saa ostettua juuri niitä. Ehkä vähän vain jotain.
Moni ostaa kalaa vain ns erityispäivinä kuten juhannus ja joulu.
Mulla meni yli satanen viski pulloon. Ja siihen kaljat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni yli satanen viski pulloon. Ja siihen kaljat päälle.
Elämä on valintoja.
Ap
No entäs sitten. Eihän tuo ole edes paljon. Suurin osa suomalaisista on muutenkin varakasta porukkaa, hirveitä ruokamääriä ostellaan, ajetaan sähköautolla, omistetaan mökit yms.
Aika kallita oli kyllä punaviinimarjat pienessä rasiassa. Vitosen luokkaa. Eikö näitä kuitenkin kasva melkein jokaisen pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Marjat ja kala on hyväosaisten ruokavaliota.
Ei ennen ollut. Marjat kerättiin metsistä ja kotipuutarhan pensaista. Kalat kalastettiin järvestä/merestä. Sienet myös kerättiin. Kaikkia riitti koko talveksi kun säilöttiin/kuivattiin. Nyt kun ei osata kerätä eikä säilöä eikä paljon muutakaan ruokansa eteen tehdä niin senkun ostatte ja maksatte mutta miksi pitää koko ajan valittaa kun se suurin vika on itsessä ja omassa aloitekyvyttömyydessä. Suurimmalla osalla ei ole sairauksia eikä ikä paina, että ei voisi näitä tehdä ajankulukseen. Smartphonen kyttäämisestä ei ole mitään hyötyä ruokatalouteen.
Minulla meni 1349€ yhteen tuotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallita oli kyllä punaviinimarjat pienessä rasiassa. Vitosen luokkaa. Eikö näitä kuitenkin kasva melkein jokaisen pihassa.
Kerrostalon pihassa?
Marjat, hedelmät, kala ne on kaikki kalliita elintarvikkeita ja viimeisen n.2v aikana kallistuneet entisestään.