Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se kauhean pyykinpesuaineen haju vaatteissa, eivätkö ihmiset itse huomaa sitä vaikka muilla käy nenään?

Vierailija
05.09.2020 |

Tiedätte kyllä, se pyykinpesuaineen haju, josta jää hajuvana, jos joku menee ohi. Ja jos sellainen seisoo vieressä, alkaa yskittää. Kertokaa, jos tiedätte aineen nimen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo ja ne ihan kaikki muutkin merkit. Huuhteluaine kruunaa löyhkän!!!

Vierailija
2/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton pesuaine on saman hintainen kuin löyhkäävä. Miksi ihmiset eivät osta hajusteetonta? Heillä ei voi olla hyvä olo löyhkäävissä vaattteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin likaisten vaatteiden lemu.

Vierailija
4/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä kaameampi on se kuivumattomien vaatteiden tunkkainen lemu, hyi!

Vierailija
5/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oi sietää pesuaineelle läyhkääviä vaatteita ja vuodevaatteita. Olemme jo vuosikausia pesseet hajusteettomalla pyykinpesuaineella ja se on toimiva ratkaisu. Perheessä on pesuaineallergiaa ja muita allergioita.

Vierailija
6/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meidän mökillä kävi tuttavapariskunta omien lakanoiden kanssa. En pystyny nukkumaan omassa sängyssä heidän käyntinsä jälkeen. Pyykinpesuaineen haju oli vallannut petivaatteet ja koko makuuhuoneen.

Vierailija
7/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetko itse siis mummonmökille kun piti tehdä tällainen vastaiskualoitus samoilla sanoilla? Lisäksi useinkaan tuo tappava löyhkä ei ole pyykinpesuaine vaan huuhteluaine.

Vierailija
8/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisetko itse siis mummonmökille kun piti tehdä tällainen vastaiskualoitus samoilla sanoilla? Lisäksi useinkaan tuo tappava löyhkä ei ole pyykinpesuaine vaan huuhteluaine.

En edes lukenut sitä aloitusta. Otin vain kaavan toisesta otsikosta, kuten palstalla tapana on.

ap

Vierailija
9/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hajua ei itse huomaa. Yleensä käytän Lidlin pulveria ja olen ilmeisesti tottunut sen tuoksuun. Kerran ostin Rainbowta ja kävi kyllä nenään tosi pahasti, etenkin alkuun. Vieläkin huomaan sen, jos kaivan kaapista jonkun harvemmin käytettävän vaatteen, joka on pesty viimeksi tuon Rainbown aikaan.

Vierailija
10/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuttavalta vaatteita jotka olivat jääneet hänelle pieneksi mutta kahdesta pesusta huolimatta kamala huuhteluaineen haju on ja pysyy.

Ei auttanut etikkapesu. Ehkä pitäisi koittaa liotusta.

En todellakaan ymmärrä miten kukaan voi pitää päällään haisevaa vaatetta.

Vierailija
11/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuoksu aina hien ja muiden eritteiden hajut voittaa.

Vierailija
12/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pyykkikoneellisessa mukana myös huuhteluaine. Haluan että lasten vaatteet levittää puhtaan ja raikkaan tuoksun.

Brita, 44, Sibbo/Sipoo

Vierailija
13/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden takit oli eteisessä muutaman tunnin. Eteinen haisi voimakkaalle pyykkiaineelle koko loppupäivän.

Vierailija
14/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haistanut. Huono hajuaisti?

Vierailija
15/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

W t -pesuaine.

Vierailija
16/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Kyllä se elämä on niin rankkaa!

Vierailija
17/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut oireita mistään tuoksuista enkä muutenkaan kiinnitä niihin kauheasti huomiota, mutta kerran erehdyin ostamaan sitä Comfortin sinistä huuhteluainetta ja sain niin kauhean hengenahdistuksen, että melkein olin jo lähdössä lääkäriin ennen kuin tajusin mistä huono olo johtuu. Olisiko kyseessä se? Käytin sitä mielestäni tosi niukasti, mutta kotiintullessa jo heti oven avatessani haistoin kuivumassa olevat pyykit.

Vierailija
18/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan,mutten välitä.Koska itse tykkään:)

Vierailija
19/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja kaiken lisäksi r a s isti. Mitä etelämmäs ja idemmäs mennään sen enemmän tuoksullisia pesuaineita saati vielä suihkutettavat hajusteet päälle. Myös romanit pesevät pyykkinsä hajusteellisilla aineilla. Aloittaja siis nyrpistää nenäänsä, ylenkatsoo ja lokeroi ihmisiä?

Vierailija
20/34 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja kaiken lisäksi r a s isti. Mitä etelämmäs ja idemmäs mennään sen enemmän tuoksullisia pesuaineita saati vielä suihkutettavat hajusteet päälle. Myös romanit pesevät pyykkinsä hajusteellisilla aineilla. Aloittaja siis nyrpistää nenäänsä, ylenkatsoo ja lokeroi ihmisiä?

Kerroit juuri omasta ajatusmaailmastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi