Pitkä ylähuuli ja huulten täyttö
Minulla on ns. pitkä ylähuuli, eli ylähuulen ja nenän välinen alue on liian pitkä, ylähuuli on siis liian kaukana nenästä. Pystyykö tällaista kauneusvirhettä korjaamaan huulia suurentavilla ruiskeilla? Eli nostaisiko huuliruiske ylähuulen ylemmäksi ja lähemmäksi nenää?
Kommentit (35)
http://www.siluetti.fi/scripts/DBMNet.dll?Page?NAME=HUULIEN_MUOTOILU_PITKA
Tuolta tietoa. Itse suunnittelen niskakyhmyn poistoa. Muuten olen kymmenen vuoden kuluttua kuin notredamen kellonsoittaja!
Muakin kiinnostaisi tuo kyssäniskan poisto, miten se tapahtuu? Nimimerkillä toinen tuleva Quasimodo.
Hyvällä ja ammattitaitoisella huulien muotoilulla sekä yllämainitulla räkärännien nostolla saa upeita tuloksia. Ei kannata käyttää huonolaatuisia tuotteita, Revanesse on turvallinen.
luin että pitkä ylähuuli ja huulten käyttö. Ei mulla muuta. Nää on kivoja.
Minä taas toivoisin alaskääntyneen huulen "nostoa". Voisikohan tätä tehdä täyteaineella?
Entä olisiko suosituksia hyvistä huultentäyttäjistä pk-seudulla (asun Järvenpäässä, mutta kaikki Hyvinkää/Helsinkilinjalla sopii). Onhan noita pistäjiä, mutta kammoan ajatusta, että Tiina Jylhän ohjelmassa esiintyneitä tai Martinalta. En halua, että täyte alkaa huulen ja nenän puolivälistä. Minusta näyttää, että Kimin avovaimon Mintun huulia on täytetty. Hänellä mielestäni tulos on onnistunut. Vinkkejä/suosituksia siis?
No niin, taas meni kiireessä vähän sinnepäin "mutta kammoan ajatusta, että NÄYTÄN Tiina Jylhän ohjelmassa esiintyneitä tai Martinalta."
Ylähuulta voi ehdottomasti täyttää, jotta tilanne tasoittuisi. Suosittelen pehmeää ainetta kuten Revanesse Kiss ta Ultra. Näin ollen voit olla varma ettei tule paakkuja ja tulos on erittäin tasainen.
Royal Beauty on ainakin ollut osaava ja välittävä paikka. Kyllä noiden julkimoiden huulia on työstetty niin monta kertaa, ettei ihan varmana kenellekkään tule samanlaista tulosta yhdellä käynnillä. Kokeilkaa ja ottakaa paikkoihin yhteyttä, ja käykää ilmaisissa konsultaatioissa.
ns buffalo horn leikkauksella voit lyhentää. Ei tarvitse täytteitä. Nenän alle tehdään härän sarvien muotoinen leikkausviilto ja poistetaan pari milliä ihoa. Ylähuuli nouseen ylemmäksi, ylähampaat näkyvät hieman selvemmin, jota pidetään nuorekkuuden ja seksikkyyden yhtenä merkkinä.
Ylähuulen ja nenän välinen alue pitenee yleensä vanhetessa, joten vaikutus on myös nuorentava. Kyseistä leikkausta tehdään myös naisellistavana toimenpiteenä miehestä naiseksi transseeksuaaleilla.
Varoitus: Ylähuulen täytöllä tulee helposti sellainen muoviturpamainen ja kuonomainen vaikutelma. Etenkin jos leuan seutu ei ole ennestään kovin voimakas, kulmikas jne.
Niskakyhmy lähtee voimistelulla, kiinnittämällä huomiota ryhtiin ja aineenvaihdunnan vilkastuttamisella.
Heti kun lapset kasvoivat niin isoiksi, ettei tarvinnut kantaa tai työntää vaunuissa, niin niskanikin kaunistui.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:36"]
... ylähampaat näkyvät hieman selvemmin, jota pidetään nuorekkuuden ja seksikkyyden yhtenä merkkinä.
[/quote]
LOL
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:51"]
Muakin kiinnostaisi tuo kyssäniskan poisto, miten se tapahtuu? Nimimerkillä toinen tuleva Quasimodo.
[/quote]
Rasvaimulla, paikallispuudutuksessa. Itse epäilen, että sairastan hypofyysiadenoomaa, eli cushingia, koska kaikki klassiset oireet löytyvät kuin oppikirjasta. Mutta lääkäreitä nyt ei vaan satu kiinnostamaan mun tutkiminen! No, kukapa tällaiseen kellonsoittajaan nyt yhteiskunnan rahoja tuhlaisikaan. Joten olen päätynyt poistattamaan tämän kauhea, kasvavan buffalohumpin yksityisesti.
http://www.webmd.com/a-to-z-guides/buffalo-hump
Sitä hypofyysiadenoomaa kun ei oikein yksityisesti voi poistattaa, niin täytyy poistaa edes tämä ällöttävä patti.
Kyllä vain voi lyhentää, injektioissa laitattaisin huulen rajan kohotuksen ja ns. Räkärännien noston. Hyaluronihapot kuten kestävä Revanesse Ultra (8-12kk) ovat tähän hyvä ratkaisu. Katso asuinpaikkasi lähellä toimivat Revenesse käyttäjät ja ota yhteyttä ilmaista konsultaatiota varten.
jos haluat kuonomaiseksi täytät huulta.. joko hyväksyt naamasi tai sitten pitää tehdä radikaalimpi kirurginen leikkaus..
up