Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi

Vierailija
05.09.2020 |

Myykö tuolla vaatteet tällä hetkellä hyvin? Katselin, että siellä tuntuu olevan jopa liikaakin tarjontaa lastenvaatteille. Mä hukun noihin lasten vaatteisiin ja tavaroihin ja haluan päästä niistä kerralla eroon. Ei jaksa mitään facekirppiksiä nyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nimenomaan, että viime aikoina etenkin siellä on vilkastunut. Menee ihan hyvin, mutta laitankin aika alhaisia hintoja. Haluan vain päästä tavarasta eroon. Siksi tykkän myös siitä, että tavarat lähetetään sinne varastoon, niin saa ne heti kotoa pois. Ja takaisin en ota niitä, mitkä eivät mene myyntiajassa kaupaksi.

Vierailija
2/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kovin paljon kasvanut muutaman vuoden takaiseen verrattuna ja vaatteita tuntuu olevan paljon tarjolla, mutta kyllä ne varmaan siellä kiertääkin. Itsekin ostan sieltä paljon, ja myyn myös. Ainakin omat myytävät on menneet, ei tietenkään kaikki, onhan aina joku osuus, joka jää myymättä. Mutta kivijalkakirppareille en ole ottanut pöytää enää, kun en tienaa niillä edes pöytävuokraa! Perus lastenvaatteita, ihan siistejä, ei kaikkein halvimpiakaan markettivaatteita, mutta kun ei ole trendikkäimpiä merkkejä. Mutta Vähänkäytetyllä menee niitäkin. Kannattaa tehdä pieniä paketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nimenomaan, että viime aikoina etenkin siellä on vilkastunut. Menee ihan hyvin, mutta laitankin aika alhaisia hintoja. Haluan vain päästä tavarasta eroon. Siksi tykkän myös siitä, että tavarat lähetetään sinne varastoon, niin saa ne heti kotoa pois. Ja takaisin en ota niitä, mitkä eivät mene myyntiajassa kaupaksi.

No ehkäpä laitan sinne, jos on vilkastunut. Viimeksi 1,5v sitten siellä myynyt, niin ei tiedä mikä tilanne. Mä en myöskään ota mitään takaisin ja juurikin niin halvat hinnat kaikelle et menee.

Vierailija
4/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisimmat myy. Lastenvaatteissa varmasti vähän isompien koot myy. Vauvoille ja pikkupilteille on paljon tarjontaa vaatteissa aina. Laadukkaammat merkit esim. paapiit, noshit, vimmat yms myy hyvin, kun hinta on kohdallaan.

Vierailija
5/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään 50 sentin bodeja ei kannata alkaa yksittäin myymään, kun joka tuotteeseen tulee kirppiksen osuus 2,90 e lisäksi. Eli määrittelet hinnaksi 50 snt, niin hinta on ostajalle 3,40 e. Mutta vähintään muutaman euron vaatteita jo kannattaa laittaa, tai halvemmista vaatteista voi tehdä settejä (setti käsitellään yhtenä tuotteena, eli vaikka sitten 3 tai 5 tai 10 bodyn pakettiin tulee se sama 2,90 e).

Kyllähän se myyjänä ärsytti kun hinta nousi tuohon (ennen oli vähemmän), mutta toisaalta ehkä kirppikselle ei ole kannattavaa veivata niitä muutaman kymmenen sentin vaatteita yksittäin.

Vierailija
6/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan lasten takit ja haalarit menevät hyvin. Miesten vaatteet ei oikein. Menisitte miehetkin nettikirppisostoksille, ihan uudenveroista vaatetta halvalla saatavissa!

Vierailija
7/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Itse olen ostanut lähestulkoon koko nykyisen vaatevarastoni tuolta sivustolta. Kätevästi sai netin kautta klikkailtua vaatteita. Tilasin 50 eurolla ison kasan laadukkaita (!) vaatteita. Osa oli liian pieniä, joten vein ne UFF:vaatekeräykseen. Takaisin kiertoon. 

Halpaa, ympäristöystävällistä ja kätevää. Ei tulisi mieleenkään ostaa (enää) uusia vaatteita jostain H&M: stä tms.  

Vierailija
8/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä onkin jokin vaatemyynti juttu. Tulin tänne katsomaan, kun kuvittelin otsikon huomattuani, että nyt se kauan kaivattu deittipalsta tänne saatiin.

Vierailija
9/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa on kyllä hemmetisti. Oon nyt pessyt jo monta koneellista noita ulkovaatteita mitkä menee myyntiin. Tänä talvena ei kyllä mukuloille tule kuin max. 2 ulkovaatekertaa per pää. En mä yhtään ihmettele miks mies aina kitisee, kun joka paikka on täynnä vaatetta ja kenkää :D

Viittiikö tuonne laittaa toppapukuja myyntiin, jos on jo kulumaa polvissa (Ei rikki, pelkkä ukonäkökysymys)? Vai vienkö kierrätyskeskukselle suosiolla ilmaiseksi. Itse en ostaisi, mutta tiedän et jotkut ostaa.

Vierailija
10/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee ulkovaatteet, vaikka olisi pientä kulumaa! Siis jos ei ihan kamalan rääsyiset ole, vaan pihaleikkitasoa. Hinta vain kohdalleen. Jos on suositumpi merkki, menee heti hieman kuluneetkin. Kannattaa kuvailla vaatteet rehellisesti ja tarkasti. Itse harvoin edes ostan mitään, mihin ei ole tekstiin kirjoitettu mitään tai pari mitäänsanomatonta sanaa.

Vierailija
11/13 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on oikea aika myydä talvivaatteita. Syksyvaatteitakin vielä ehtii.

Vierailija
12/13 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin että kannattaako laittaa uudenveroisia merkkivaatteita myyntiin jollekin toiselle sivustolle jos ei Torissakaan kukaan niihin reagoinut? Tuskin taitaa olla vaivan arvoista.

Vierailija
13/13 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietin että kannattaako laittaa uudenveroisia merkkivaatteita myyntiin jollekin toiselle sivustolle jos ei Torissakaan kukaan niihin reagoinut? Tuskin taitaa olla vaivan arvoista.

Hinta varmaan ratkaisee sen onko kiinnostusta vai ei. Älä ylihinnoittele.