Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tietämäsi ennätys, monenko eri miehen kanssa lapsia

Vierailija
12.10.2013 |

naisella, jonka tunnet/tiedät.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha luokkakaveri, kolme lasta komelle eri miehelle. Ensimmäinen huostaanotettu. On 25v. 

Vierailija
42/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:41"]

Onpa teille melkoisia horoja tuttavapiirissä :-/ Vai tiedättekö heidät vain etäisesti? Itse en voisi kuvitella löytäväni mitään yhteistä tuollaisten henkilöiden kanssa. Liian eri arvot ja en voisi peitellä hyvällä tahdollakaan todellisia ajatuksiani ja myötähäpeää tuollaisesta lisääntymisstrategiasta. Säälisin myös lapsia, kiva selittää perhekuvioita kavereille... Kuulostaa ihan joltain eläimelliseltä kiima-aikameiningiltä. Aina kun on ovis pitää lisääntyä? WT-meininkiä, oikein karkeaa sellaista.

[/quote]

Työkavereitaan saa harvoin valita. Minulla työkaveri jolla 5 lasta neljälle eri miehelle. Näistä yhden kanssa ollut naimisissa, joskin sittemmin eronnut. Muut lapset vahinkoja yhden illan jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys, jonka tiedän: Kuusi lasta ja kaikilla eri isä.

Vierailija
44/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen miehen, jolla lapsia neljän eri naisen kanssa. Paheksun. nuorempana yhden tutun äiti oli tyyliin neljännen kerran naimissa ja kolmesta liitosta lapsia. 

Vierailija
45/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut naisen jolla oli seitsemän lasta viiden eri miehen kanssa.. 

Oli väkivaltainen miehiään kohtaan eikä muutenkaan penaalin terävin kynä kuten arvata saattaa.

Vierailija
46/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen jolla on viisi lasta viidelle eri miehelle.

Vierailija
47/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:41"]

Onpa teille melkoisia horoja tuttavapiirissä :-/ Vai tiedättekö heidät vain etäisesti? Itse en voisi kuvitella löytäväni mitään yhteistä tuollaisten henkilöiden kanssa. Liian eri arvot ja en voisi peitellä hyvällä tahdollakaan todellisia ajatuksiani ja myötähäpeää tuollaisesta lisääntymisstrategiasta. Säälisin myös lapsia, kiva selittää perhekuvioita kavereille... Kuulostaa ihan joltain eläimelliseltä kiima-aikameiningiltä. Aina kun on ovis pitää lisääntyä? WT-meininkiä, oikein karkeaa sellaista.

[/quote]

Parhaiten lisääntyy ne, joilla on huonoimmat edellytykset toimia vanhempina, näinhän se menee. Niin samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
48/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:50"]

minä, mulla on kolmen miehen kanssa. kahden vanhimman isä kuoli, jäin leskeksi 23 vuotiaana. kolmannen lapseni isä päätti ryhtyä narkkarikisi, joten ero oli melkoisen selvää. Olin 7 vuotta yksinhuoltajana, kunnens tapasin elämäni rakkauden 35 vuotiaana. Kolmen vuoden seurustelun jälkeen saimme vielä yhteisen lapsen. Tällä hetkellä siis minulla 22, 21, 17 ja 3 vuotiaat lapset ja kaksi ihanaa lapsen lasta, ihana mies ja mieletön perhe!

[/quote]

Paljon en noilla saavutuksilla kerskailisi, kuvottavaa pentutehtailua. Aika nuorena olet lisääntymispuuhat aloittanut ja narkkariksikaan tuskin yllättäen ryhdytään, kaikesta näkee että sinua on päässyt jokainen vastaantulija pumppaamaan. Äitisi on varmaan ylpeä jos ei hänelläkin sitten lapsia siellä ja täällä.

Vierailija
49/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Vierailija
50/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän lasta, seitsemän miehen kanssa. (täyttä varmuutta isyyksistä ei ole, mutta virallisen tiedon mukaan kaikilla oli eri isä) Tosin kyseinen nainen on kuollut jo, ehdin nähdä vain kerran. Oli mieheni isoisoäiti. Aloitti lasten pykäämisen 16-vuotiaana piikana. Lapset kaikki annettiin kasvateiksi. Oli kai jonkinlainen "kylähuora" siihen aikaan, kun ehkäisystä ei tietoa. Raukka parka. Nuorena meni maine ja siinähän sitä oli kerjäämässä hyväksyntää.

Vierailija
51/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:50"]

minä, mulla on kolmen miehen kanssa. kahden vanhimman isä kuoli, jäin leskeksi 23 vuotiaana. kolmannen lapseni isä päätti ryhtyä narkkarikisi, joten ero oli melkoisen selvää. Olin 7 vuotta yksinhuoltajana, kunnens tapasin elämäni rakkauden 35 vuotiaana. Kolmen vuoden seurustelun jälkeen saimme vielä yhteisen lapsen. Tällä hetkellä siis minulla 22, 21, 17 ja 3 vuotiaat lapset ja kaksi ihanaa lapsen lasta, ihana mies ja mieletön perhe!

[/quote]

Paljon en noilla saavutuksilla kerskailisi, kuvottavaa pentutehtailua. Aika nuorena olet lisääntymispuuhat aloittanut ja narkkariksikaan tuskin yllättäen ryhdytään, kaikesta näkee että sinua on päässyt jokainen vastaantulija pumppaamaan. Äitisi on varmaan ylpeä jos ei hänelläkin sitten lapsia siellä ja täällä.

[/quote]

huh, narkkarin kanssa sait siis lapsen 24-vuotiaana? (siis sen lapsen, joka nyt 17v, ite oot 41) Ja 23-vuotiaana jäit leskeksi.. Ja muutenki kuka oikeesti tehtailee tollee pentuja.

Vierailija
52/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, jolla 5 lasta neljän eri miehen kanssa. Elelee siis tukien varassa. Hävytöntä miesten hyväksikäyttöä. Eikä jaksa lapsiaan hoitaa, vaan lapset kiertävät sukulaisten hoidossa. Nämä tapaukset mahdollistuvatat, koska etäisillä ei ole kuin elatusvelvollisuus, siis vaikka olisi yhteishuoltajuus. Ja koska lapsella ei voi olla kahta osoitetta. Toivottavasti lakiin saada pian muutoksia.

Vierailija
53/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee vähän myös suvussa.

Nainen 30 v- 3 lasta (kaikki "vahinkoja") 2 miehelle. Äidillään 3 lasta 2 eri miehelle. Äidin siskolla 3 lasta 3 eri miehelle. Isoäidillä 4 lasta 2 eri miehelle. Isällään 3 lasta 2 eri naisen kanssa.

Vierailija
54/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni kautta tiedän tapauksen, jossa naisella on 12 lasta 10 eri miehen kanssa, nainen nyt 36. Toisella on 9 lasta 9 eri miehen kanssa, mutta hän on 32-vuotias, joten ehtii tehdä lisää vielä. Tiedän useamman, jolla on lapsia 4-7 eri miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi