Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele suomalaista blogia, jota pitää varakas, tyylitaitoinen blogisti.

Vierailija
12.10.2013 |

Tavisblogit kyllästyttävät. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didem. bydidem. Sen mies on rikas miljonääri. Tiedän tyypin ja joskus ollut juhlimassa sen kanssa. Hyvä että on rauhoittunut, koska eli aika villiä elämää joskus. Tiedän myös didemin joka on ehkä maailman kiltein ja sydämmellisin tyttö (itse olen ihan erityyppinen ja baari alalla työskentelevä) mutta nuo kaksi täydentävät toisiaan hyvällä tavalla. Turha jakaa kateutta.

Vierailija
22/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäin ja katseenkääntävin nainen stadissa on Didem. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouva lontoissa minna eli nykyään doubleu1. Varakkuudesta on täällä keskusteltu, että mikä on todellusta jne, mutta kyllä se suomen mit

tapuun mukaan on.

sitten on näitä wannabe-varakkaita, jotka esittelevät kalliita hankintoja koska se on heistä varakkuuden merkki; private blendin gay-mikko, adalminan salaisuus (se salaisuus on entisen vaatehuoneen,kokoinen yksiö...), luksusta arjessa maaseudulla keskellä peltoa, eikun se onneksi lopettikin just...

Vierailija
24/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 07:50"]

Tyylikkäin ja katseenkääntävin nainen stadissa on Didem. 

[/quote]

aamun parhaimmat naurut!!! Tyylikkäin!!!???? Katseetkääntävin taatusti, noilla roiskeläpillä. Ei jätä mitään mielikuvituksen varaan, how cheap. Ja en ole kade, jos mulla olisi tuollainen kroppa, EN pukeutuisi noin.

Vierailija
25/30 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didemin blogi ehdottomasti.Vaikka asuu kait vain osan vuodesta suomessa Ei käytä vain merkkivaatteita, vaan yhdistelee ketjujen vaatteita luksukseen. Bloggaaja itse kirjoittaa ja vastaa rehellisesti ja osaa ottaa myös negatiivista kritiikkiä vastaan. 

Vierailija
26/30 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 17:03"]

Didemin blogi ehdottomasti.Vaikka asuu kait vain osan vuodesta suomessa Ei käytä vain merkkivaatteita, vaan yhdistelee ketjujen vaatteita luksukseen. Bloggaaja itse kirjoittaa ja vastaa rehellisesti ja osaa ottaa myös negatiivista kritiikkiä vastaan. 

[/quote]

otsikossa pyydettiin tyylitaitoista blogia.

didemin blogi on roiskeläppä blogi.

Vierailija
27/30 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strictly Style tietysti.

Vierailija
28/30 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varakas pitäisi olla?! Onhan monella autoja, kämppää ja venettä, mutta mistäs niistä tietää kenen omistuksessa ovat ja minkälaista varallisuutta tyypeillä on. 

Vierailija
29/30 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O on vain semirikas, mutta niin ihana tyyli!

Vierailija
30/30 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä nämä ovat kaikki ihan tylsiä taviksia tuota Sandraa lukuunottamatta