Suosittele suomalaista blogia, jota pitää varakas, tyylitaitoinen blogisti.
Kommentit (30)
Tyylikkäin ja katseenkääntävin nainen stadissa on Didem.
kotirouva lontoissa minna eli nykyään doubleu1. Varakkuudesta on täällä keskusteltu, että mikä on todellusta jne, mutta kyllä se suomen mit
tapuun mukaan on.
sitten on näitä wannabe-varakkaita, jotka esittelevät kalliita hankintoja koska se on heistä varakkuuden merkki; private blendin gay-mikko, adalminan salaisuus (se salaisuus on entisen vaatehuoneen,kokoinen yksiö...), luksusta arjessa maaseudulla keskellä peltoa, eikun se onneksi lopettikin just...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 07:50"]
Tyylikkäin ja katseenkääntävin nainen stadissa on Didem.
[/quote]
aamun parhaimmat naurut!!! Tyylikkäin!!!???? Katseetkääntävin taatusti, noilla roiskeläpillä. Ei jätä mitään mielikuvituksen varaan, how cheap. Ja en ole kade, jos mulla olisi tuollainen kroppa, EN pukeutuisi noin.
Didemin blogi ehdottomasti.Vaikka asuu kait vain osan vuodesta suomessa Ei käytä vain merkkivaatteita, vaan yhdistelee ketjujen vaatteita luksukseen. Bloggaaja itse kirjoittaa ja vastaa rehellisesti ja osaa ottaa myös negatiivista kritiikkiä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 17:03"]
Didemin blogi ehdottomasti.Vaikka asuu kait vain osan vuodesta suomessa Ei käytä vain merkkivaatteita, vaan yhdistelee ketjujen vaatteita luksukseen. Bloggaaja itse kirjoittaa ja vastaa rehellisesti ja osaa ottaa myös negatiivista kritiikkiä vastaan.
[/quote]
otsikossa pyydettiin tyylitaitoista blogia.
didemin blogi on roiskeläppä blogi.
Miten varakas pitäisi olla?! Onhan monella autoja, kämppää ja venettä, mutta mistäs niistä tietää kenen omistuksessa ovat ja minkälaista varallisuutta tyypeillä on.
Annika O on vain semirikas, mutta niin ihana tyyli!
No mun mielestä nämä ovat kaikki ihan tylsiä taviksia tuota Sandraa lukuunottamatta
Didem. bydidem. Sen mies on rikas miljonääri. Tiedän tyypin ja joskus ollut juhlimassa sen kanssa. Hyvä että on rauhoittunut, koska eli aika villiä elämää joskus. Tiedän myös didemin joka on ehkä maailman kiltein ja sydämmellisin tyttö (itse olen ihan erityyppinen ja baari alalla työskentelevä) mutta nuo kaksi täydentävät toisiaan hyvällä tavalla. Turha jakaa kateutta.